Nu reed ik laatst met Donna een wedstrijd en had ik haar als jury en zowaar mijn eerste 2 winstpunten gereden en fijn commentaar wat ik nog nooit heb gehad van die jury dus daar was ik wel blij mee. Punten vielen alsnog wel laag uit, maar had al geen winst verwacht i.v.m mijn ervaringen met Donner bij haar. Ik ken wel veel juryleden van naam, maar probeer er zo min mogelijk op te letten en gewoon de proeven te rijden zoals ik ze normaal gesproken ook rijd. Anders ga ik veelste veel rijden op wat de jury perse zou willen zien en dan ga ik heel anders rijden, mezelf kennende.
zou niet eens weten wie mijn proeven tot nu toe gejureerd heeft. 
kunnen alsnog wel erg streng zijn, dat maakt voor mij niet uit om ze leuk te vinden. Maar ik ben ook wel slecht in gezichten, laat staan als ze een cap ophebben gehad en je vooral naar combinatie kijkt en daarna alleen ruiter zonder cap voor je hebt haha. Ik ben wel een herkend door juryleden bij prijsuitreiking, maar dan alleen omdat ze dus meteen wisten welke combinatie ik was daardoor.
‘ vrouwtje helemaal wildenthousiast, hele verhalen, toen keek ze naar m’n paard die de trailer uitkwam en zag je haar blik veranderen. We hebben samen erg gelachen haha. Het breekt het ijs wel gelijk