Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spenk
Berichten: 21771
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 09:05

Nee dit is eind maart besloten door het dressuur forum dat dit de eisen zijn.

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 09:16

Ik ga vanmiddag ook mijn allereerste online proef rijden. Ook sinds de ponytijd mijn eerste proef weer, dus ben heel benieuwd!
Straks eerst maar even het stappenplan opschrijven :D

AtillaFlash
Berichten: 79
Geregistreerd: 01-10-13

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 11:50

Bedankt Spenk voor het delen!
Voor mijn begrip als deelnemer en ook filmer voor anderen:
Dus t/m M2 blijft t hetzelfde: de bak bij ons is 20 breed maar langer, 40 meter lengte mag je afbakenen met grondbalken in de hoeken, krukje bij de C en klaar.
Maar vooral mijn vraag bij hogere klasses: moet de 60 mtr lengte dan over de 20 mtr breedte aaneengesloten begrensd worden en zijn dan alleen witte hekjes daarvoor toegestaan?

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 12:10

Fanesme schreef:
Net met de KNHS gebeld en ze gaan het aanpassen! Een ring voor het Z hoeft dus niet (meer) volledig dicht te zijn. Top, helemaal blij mee! Dat is fijn meedenken van de KNHS

Even via de zoekfunctie terug gezocht, de z ring hoeft niet volledig dicht te zijn.

Milando

Berichten: 165
Geregistreerd: 08-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 12:14

Anoeska27 schreef:
Fanesme schreef:
Net met de KNHS gebeld en ze gaan het aanpassen! Een ring voor het Z hoeft dus niet (meer) volledig dicht te zijn. Top, helemaal blij mee! Dat is fijn meedenken van de KNHS

Even via de zoekfunctie terug gezocht, de z ring hoeft niet volledig dicht te zijn.


Dit berichtje bedoelde ik indd! Maar ik kan het helaas nergens terug vinden..

AtillaFlash
Berichten: 79
Geregistreerd: 01-10-13

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 12:26

Precies @milando, alleen hier in een bericht nav telefoontje KNHS. Wil niet het risico lopen Z filmen/rijden met grondbalken in de hoeken (bij gebrek witte hekjes) en daarop afkeuring te krijgen .

Spenk
Berichten: 21771
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 13:33

Anoeska27 schreef:
Fanesme schreef:
Net met de KNHS gebeld en ze gaan het aanpassen! Een ring voor het Z hoeft dus niet (meer) volledig dicht te zijn. Top, helemaal blij mee! Dat is fijn meedenken van de KNHS

Even via de zoekfunctie terug gezocht, de z ring hoeft niet volledig dicht te zijn.

Jawel... Dat heeft de KNHS net deze week geplaatst dat dat dus wél moet.

https://www.knhs.nl/nieuws/2021/verslag ... aart-2021/

29 maart is dat besloten

AtillaFlash
Berichten: 79
Geregistreerd: 01-10-13

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 13:45

Aha, thks again @Spenk, duidelijk; nieuwe uitdaging: witte hekjes voor 20 meter scoren :D

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 13:53

Zo fijn he, dat dressuurforum. Die totaal niet informeren bij de achterban of ook maar enigszins geïnteresseerd zijn in de meningen van de mensen in het veld.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 13:55

Anoeska27 schreef:
Zo fijn he, dat dressuurforum. Die totaal niet informeren bij de achterban of ook maar enigszins geïnteresseerd zijn in de meningen van de mensen in het veld.


Dat is bij andere forums net zo

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 13:59

Nou ja, als je het volgende beweert dan zou je toch anders denken...:
Citaat:
Ik zie het als een uitdaging om mensen te verbinden, gebruik te maken van ieders kennis en kunde, ieders mening aan bod te laten komen, te leren van elkaar


Ik zat net even te kijken naar wie erin zitten en verbaas me er een beetje over dat je kennelijk niet in de regio die je vertegenwoordigt hoeft te wonen.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 14:02

Klopt. Bij eventing en springen worden soms ook wijzigingen doorgevoerd waarvan ik denk waarom betrek je de juryleden of deelnemers niet meer

Ilja000
Berichten: 4336
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Oostwoud

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 14:09

Als ruiter mag je ook altijd contact zoeken met jouw forumlid he? Ik geef regelmatig mijn ervaringen door en stel vragen. Sommige vragen worden direct beantwoord, andere worden meegenomen naar de forumbijeenkomst of ik word doorverwezen naar iemand anders.

xJurdyWonanx

Berichten: 4050
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 20:03

Nou het debuut is gemaakt. Heb het filmpje vanmiddag ingestuurd en zit nu, net als vele anderen, mijn email steeds te checken haha.

Texas02

Berichten: 4605
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 20:25

Mijn L1 debuut is ook gemaakt, ging best goed denk ik. Wel een goed gevoel in ieder geval, moet het nog bekijken op de laptop. Gelukkig maar weinig poetswerk van te voren :+

Afbeelding

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 20:29

Haha zo! Jij blij dat het geen schimmel is. :=

xJurdyWonanx

Berichten: 4050
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 20:34

Texas02 schreef:
Mijn L1 debuut is ook gemaakt, ging best goed denk ik. Wel een goed gevoel in ieder geval, moet het nog bekijken op de laptop. Gelukkig maar weinig poetswerk van te voren :+

[ [url=m/DTvBmQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Whoeps.. die van mij staat 24/7 buiten maar houdt zich gelukkig aardig schoon en zo te zien mag ik daar blij mee zijn.
Wel de staart en benen gewassen vanmorgen voor het opnemen, toch altijd wel zo fijn.

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 20:46

xJurdyWonanx schreef:
Nou het debuut is gemaakt. Heb het filmpje vanmiddag ingestuurd en zit nu, net als vele anderen, mijn email steeds te checken haha.

Hier precies hetzelfde haha :D :')

Texas02

Berichten: 4605
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:00

SpikkelFire schreef:
Haha zo! Jij blij dat het geen schimmel is. :=


Haha, jaaa.. Heel blij! :D

NikkiB1991

Berichten: 205
Geregistreerd: 21-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 21:19

Heeft iemand enig idee of er iets aan de hand is met de website? Hij geeft ineens aan dat ik geen startpas heb, terwijl ik toch echt een pas voor een jaar heb gekocht, en er ook al een proefje op heb gereden...

Texas02

Berichten: 4605
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:25

Dat heeft iemand van stal ook, haar startpas is om de één of andere reden niet verlengd terwijl dat automatisch zou moeten gaan? Heel raar.. Zij laat het iig eerst zo.. Maar ik zou wel even navragen bij de KNHS denk ik..

De uitslag komt nu dus per e-mail? Ik neem aan dat hij ook bij mijn KNHS komt te staan, maar kan ik op paardrijden.nl verder ook nog iets zien, of is dat echt alleen voor het versturen van de video? Er staat beoordeling gepland.. Ben in ieder geval benieuwd! Is zeker nog wel ruimte voor verbetering, maar het was ook de eerste keer.. Voor de eerste keer ben ik best tevreden! En ook sinds november niet meer gestart..

NikkiB1991

Berichten: 205
Geregistreerd: 21-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:32

Ik heb de startpas 2 weken geleden gekocht, dus een foutje met verlengen zal het niet zijn... In MijnKNHS staat ie ook gewoon op actief, dus ik snap er geen hout van.
Ik zal maandag wel bellen mocht verder niemand een idee hebben. Hoop wel dat ze een beetje willen meedenken, ik heb vandaag 2 proefjes opgenomen om vandaag en maandag eentje op te sturen. Beetje jammer als ik er straks maar 1 in kan sturen, paard heeft echt kneiterhard zn best gedaan...

Texas02

Berichten: 4605
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:37

Heel apart.. Ik zou het later even weer proberen.. Misschien doet hij het later / morgen wel?

Ik had net het probleem dat het met mijn wifi wel 3 uur zou duren om het proefje te uploaden (dat is helaas wel vaker zo als ik video's wil uploaden met de wifi, niet alleen met proefjes, geen idee waarom want verder is mijn internet snel), maar via de telefoon (Samsung A5 2017) kon ik als bestand alleen maar een foto kiezen, geen video. Heel raar.. Dus toen de laptop maar op 4G gezet en dat werkte wel.. Maar ik ben bang dat de laptop wel meer MB's verbruikt dan de telefoon, zo willen mijn GB's wel op.. :+ Vooral als we vaker gaan filmen, we gaan volgende week misschien weer..

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:57

Texas02 schreef:
Dat heeft iemand van stal ook, haar startpas is om de één of andere reden niet verlengd terwijl dat automatisch zou moeten gaan? Heel raar.. Zij laat het iig eerst zo.. Maar ik zou wel even navragen bij de KNHS denk ik..

De uitslag komt nu dus per e-mail? Ik neem aan dat hij ook bij mijn KNHS komt te staan, maar kan ik op paardrijden.nl verder ook nog iets zien, of is dat echt alleen voor het versturen van de video? Er staat beoordeling gepland.. Ben in ieder geval benieuwd! Is zeker nog wel ruimte voor verbetering, maar het was ook de eerste keer.. Voor de eerste keer ben ik best tevreden! En ook sinds november niet meer gestart..

De uitslag krijg je via mail, bij mij kwam het in de spamfolder, maar ook op paardrijden.nl. Dan kun je je protocol openen.

Texas02

Berichten: 4605
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 23:03

Zo stom.. Ik wil nu al steeds mijn mail checken maar dat heeft natuurlijk helemaal geen zin.. :+ Dat wordt nog weer wat deze week :D