Wie heeft het nog wél naar zijn zin op school?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Wie heeft het nog wél naar zijn zin op school?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 22:11

Hallo Bokkers!

Ik zie allemaal topic's voorbij komen over hoe kl*te school is.
Ligt het nou aan mij, of ben ik de enigste die geniet van school?!
Ik ben nu 18 en vind het heerlijk om naar school te gaan, lessen te volgen en veel te leren!
Ik heb nog zoveel plannen om te doen met opleiding!
Ik doe nu Dier, hierna ga ik naar de Stoas en daarna waarscheindelijk SPW oid.
Ik ben dus nog lang niet klaar! Ik vind het onwijs leuk en kan echt van school genieten.
Tuurlijk, ook ik vind wel eens dat me wekker veel ste vroef afgaat. Maar als ik eenmaal met mn lessen bezig ben, geniet ik vollop!

Zijn er nog meer bokkers met zoveel plannen? En die het wel naar hun zin hebben op school?
Of ben ik écht de enigste?

Britt

Re: Wie heeft het nog wél naar zijn zin op school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:13

Ik vind het ook heerlijk om naar school te gaan, dingen leren en lekker bezig te zijn.
Ben ontzettend nieuwsgierig en heb nooit ergens heel erg lang mn aandacht bij, maar heb nu hopelijk een opleiding gevonden die bij me past en heb een leuke groep gevonden om mee om te gaan.
Mn nieuwe projectgroep is bagger ben ik bang, maar daar sla ik me wel door heen Clown Over 6 weken worden de groepen weer gewisseld Tong uitsteken

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:13

Ik weet niet, ik vind het ook oersaai op school, zit nu in 4VWO... Maar wat niet is kan nog komen toch Lachen

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:17

Ik Haha!!!!
Naja... Toen ik vorig jaar geslaagd was en ging werken op somige dagen miste ik school heel erg! De gezelligheid en je ziet toch je vriendinnen een stuk minder! Als ik werkte was zij vrij en andersom! Maar ik had me zoizo al ingeschreven voor MBO Bol Bloem en interieur! Ik heb het wel weer naar mn zin maar toch een stuk minder dan op het VMBO. Maar ik ga zekers door Lachen!

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:19

ik zit ook in 4 vwo Haha!(gym)
ik vind het nu juist leuker worden omdat ik nu vakken doe die ik kan en leuk vind.
maar ik kan zo 10 mensen opnoemen die het niet met me eens zijn Clown

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:21

Ik vind het nog altijd heel leuk! Nouja, echt 'school' kan je de uni niet noemen... maar ik heb zeker plezier in 't studeren.
Doe dan natuurlijk ook de leukste studie van de wereld Clown
Al is die wekker een klein puntje van kritiek .... Knipoog

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:25

Ik ga iedere dag met veel plezier na school. Zodra de lessen zijn afgelopen gebeurd het vaak dat ik nog even gezellig blijf.

Zoveel leuker dan het vmbo. Ik ben nu altijd bezig met dingen die ik leuk vind. Ik merk aan mezelf dat ik nu echt het gevoel heb dat ik rijker aan informatie word.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:28

Ik vind school ook leuk, en vooral gezellig. Ookal is het rooster momenteel een rommeltje, hebben we veel tussenuren en zitten we bijna elke dag tot 5.. ik zit toch liever op school dan dat ik werk. Ja

tummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:34

ikk!
ik doe nou dier en vind het gewoon interresant enzo. heb ook gezellige mensen op school. tuurlijk zijn er soms lessen die minder zijn maar heb er echt geen hekel aan. was vroeger veel anders. het is wel fijn als ik weer weekend heb(duurt bij ons 4 dagen) maar vind het niet erg om op school te zitten.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:31

Op zich vind ik school helemaal niet leuk. Alhoewel, sinds ik haartooi doe vind ik het al veel leuker. maar je moet het zelf ook wel leuk maken. Als je op school vrienden/vriendinnen hebt is het zoieso al leuker dan dat je met iedereen ruzie hebt. Of gewoon geen of heel weinig vrienden.
Ik ga 1 keer per week samen met 3 vriendinnen naar de stad eten tijdens de lunchpauze. Dat is elke vrijdag, dat is dan iets om nar uit te kijken heel de week. En gewoon op school een beetje gek doen. Zo schaam ik mij er helemaal niet voor om is een keer met verkleedspullen naar school te gaan. Zoals vandaag, had ik bunny oortjes en een bunny pompom staartje naar de middag. En gewoon zoveel mogelijk gek doen tijdens en tussen de lessen door maakt het al zo veel leuker! Haha!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 01:18

Ikke!!!

Na er bijna 4 jaar uit geweest te zijn ben ik weer lekker aan de HBO (Communication&Multimedia Design), en hoewel school als instituut echt verschrikkelijk is, geniet ik weer van het leren en heb ik echt zin om naar school te gaan Tong uitsteken

Zou ook wel sneu zijn als ik na 2 weken al helemaal gedemotiveerd was natuurlijk ROFL

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 02:12

ja ik ben happy met mn school, leuke klas, leuke mensen, leuke lesstof etc.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 02:32

Ja ik! ik ben nu 20 en doe de verkorte opleiding voor doktersassistente, ik hoef maar 2 avonden en elke vrijdagmiddagen naar school dus dat is sowieso al lekker.

Ik vind de opleiding echt mega interessant en heb een leuke klas.

Heb 2 opleidingen niet afgerond en ben gaan werken, maar weet nu toch wel heel goed waar ik het voor doe.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 10:15

tummy schreef:
ikk!
ik doe nou dier en vind het gewoon interresant enzo. heb ook gezellige mensen op school. tuurlijk zijn er soms lessen die minder zijn maar heb er echt geen hekel aan. was vroeger veel anders. het is wel fijn als ik weer weekend heb(duurt bij ons 4 dagen) maar vind het niet erg om op school te zitten.

Zeg zit jij niet toevallig bij mij op school dan *LOL* ?
Helicon Boxtel?

Ik heb de afgelopen 3 jaar met heeel veeel tegenzin doorlopen. Wij waren de 1e klas voor een nieuwe manier van studeren ofzoiets dus het was een beetje een rommeltje en iets leren was er niet bepaald bij naar mijn mening. Nu zit ik het examenjaar en ik vind het eindelijk leuk Go jij! Go jij! We krijgen leuke projecten en we leren echt dingen Ja We hebben het wel aardig druk nu. De leraar zei dat die nu geen student zou willen zijn Huilen van het lachen maar ik vind het helemaal niet erg nu Haha! Hierna ga ik zeker nog een HBO doen Ja dusja ik hou best van school Lachen

tummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:01

Frances schreef:
tummy schreef:
ikk!

Helicon Boxtel?

Ik heb de afgelopen 3 jaar met heeel veeel tegenzin doorlopen. Wij waren de 1e klas voor een nieuwe manier van studeren ofzoiets dus het was een beetje een rommeltje en iets leren was er niet bepaald bij naar mijn mening. Nu zit ik het examenjaar en ik vind het eindelijk leuk Go jij! Go jij! We krijgen leuke projecten en we leren echt dingen Ja We hebben het wel aardig druk nu. De leraar zei dat die nu geen student zou willen zijn Huilen van het lachen maar ik vind het helemaal niet erg nu Haha! Hierna ga ik zeker nog een HBO doen Ja dusja ik hou best van school Lachen

jep zit op helicon boxtel, eerstejaars Bloos

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:04

Ik vind school ook heel leuk! Haha! Ik zit op de CAH te Dronten, maar voor deze opleding zat ik op de havo, en de middelbare school vond ik, afgezien van de pauzes, ook oersaai. Het scheelt echt als je een opleiding doet die je interesse heeft. Ja

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:06

TS welk niveau doe je dan dier?
MBO?
dat doe ik alleen ik verveel me helemaal dood zulke domme opdrachten krijg ik.
Het scheelt wel een hoop als het je interesse heeft, dat is absoluut waar! Ja
Maar dat ligt niet aan het feit dat ik school niet leuk vind hoor, alleen ik zit eigenlijk al vanaf de basisschool te laag qua niveau. Clown

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:11

Ik ook!
Ga nu naar mijn 2e jaar rechten aan universiteit in Gent, nog 1 week vakantie (heb 3 maanden vakantie gehad)..
Ik heb zo zin om er weer aan te beginnen, ben dat thuis zitten zo zat ondertussen!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:15

ik ben begonnen met de opleiding V&V 3

heb het wel onderschat . maar ik vind het heel erg leuk. we hebben een gezellige klas. alleen weinig meiden (4 totaal). maar ook weer erg gezellige jongens.

heb nu 10 uur sport daar . het enigste wat ik minder vind is de looptraining. mja je hebt leuke dingen en minder leuke dingen. ik denk dat je het daar maar mee moet doen want werken is ook niet altijd even leuk.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:23

Ik! Heb zoooo'n leuke klas, alleen maar meisjes die ook allemaal gek zijn op rokjes en kralenarmbandjes enzo *LOL*
Ook veel hetzelfde soort meiden, heel sociaal, open en aardig. Maar ook de lessen zelf bevallen me prima! Doe trouwens HBO logopedie in Groningen.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:25

tummy schreef:
Frances schreef:

Helicon Boxtel?

jep zit op helicon boxtel, eerstejaars Bloos

Leuk *LOL*

sorry offtopic Bloos

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:28

Eve_lien schreef:
Ik vind het nog altijd heel leuk! Nouja, echt 'school' kan je de uni niet noemen... maar ik heb zeker plezier in 't studeren.
Doe dan natuurlijk ook de leukste studie van de wereld Clown
Al is die wekker een klein puntje van kritiek .... Knipoog

Ik noemde de Uni net zo goed school Tong uitsteken.

Maarreh, ik zit ook goed op school hoor, heb half jaartje werk achter de rug en vind het niks erg dat ik weer terug naar school ga!

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:38

Ik vind school nog wel leuk hoor!
Heb afgelopen jaar examen havo gedaan en omdat ik pas 16 ben, toch nog even 2 jaartjes Vwo erachteraan geplakt. Heb 3 maanden vakantie achter de rug en na 2 maanden dacht ik wel van nou school mag wel weer beginnen. Clown

Ik denk dat de meeste mensen de middelbare school wat minder leuk vinden. Ook omdat er (tenminste bij ons op school) voor alles regeltjes zijn enzo. De hogeschool en ik denk zeker de universiteit zijn daar wat vrijer in. Heb je een college gemist, jammer dan zorg zelf maar dat je het bijwerkt. Dus heb je geen zin om te studeren, doe je het toch lekker niet? Maar dan haal je het ook niet Knipoog

En als je eenmaal gaat studeren kies je (als het goed is) iets wat je erg leuk vind om te doen. Je hebt interesse in een bepaald onderwerp en daar ga je meer over leren. En ook bij een studie zullen er vakken zijn die je niet aanspreken maar ik denk toch dat studeren leuker is.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 12:33

Nu op dit moment vind ik school wel weer leuk!
Vorig jaar niet, toen had ik zo k*t klas, het jaar daarvoor ook.
Nu heb ik ook goede en nieuwe vriendinnen. Vorig jaar was dat juist anders, waren wel vriendinnen, maar dat konden zulke kattenkoppen wezen.
Nee, ik ben blij dat bij die meiden in de klas ben gekomen! Lachen

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 12:40

ik vind school op zich wel leuk, af en toe vind ik het best wel saai(zit in 5vwo N&G) Ook hebben we veel huiswerk, maar wel een giga fijn rooster en een best wel leuke klas dus vind ik het niet erg om te gaan.. Lachen