Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tummy schreef:ikk!
ik doe nou dier en vind het gewoon interresant enzo. heb ook gezellige mensen op school. tuurlijk zijn er soms lessen die minder zijn maar heb er echt geen hekel aan. was vroeger veel anders. het is wel fijn als ik weer weekend heb(duurt bij ons 4 dagen) maar vind het niet erg om op school te zitten.
Frances schreef:tummy schreef:ikk!
ik doe nou dier en vind het gewoon interresant enzo. heb ook gezellige mensen op school. tuurlijk zijn er soms lessen die minder zijn maar heb er echt geen hekel aan. was vroeger veel anders. het is wel fijn als ik weer weekend heb(duurt bij ons 4 dagen) maar vind het niet erg om op school te zitten.
Zeg zit jij niet toevallig bij mij op school dan?
Helicon Boxtel?
Ik heb de afgelopen 3 jaar met heeel veeel tegenzin doorlopen. Wij waren de 1e klas voor een nieuwe manier van studeren ofzoiets dus het was een beetje een rommeltje en iets leren was er niet bepaald bij naar mijn mening. Nu zit ik het examenjaar en ik vind het eindelijk leukWe krijgen leuke projecten en we leren echt dingen
We hebben het wel aardig druk nu. De leraar zei dat die nu geen student zou willen zijn
maar ik vind het helemaal niet erg nu
Hierna ga ik zeker nog een HBO doen
dusja ik hou best van school
tummy schreef:Frances schreef:
Zeg zit jij niet toevallig bij mij op school dan?
Helicon Boxtel?
Ik heb de afgelopen 3 jaar met heeel veeel tegenzin doorlopen. Wij waren de 1e klas voor een nieuwe manier van studeren ofzoiets dus het was een beetje een rommeltje en iets leren was er niet bepaald bij naar mijn mening. Nu zit ik het examenjaar en ik vind het eindelijk leukWe krijgen leuke projecten en we leren echt dingen
We hebben het wel aardig druk nu. De leraar zei dat die nu geen student zou willen zijn
maar ik vind het helemaal niet erg nu
Hierna ga ik zeker nog een HBO doen
dusja ik hou best van school
jep zit op helicon boxtel, eerstejaars
Eve_lien schreef:Ik vind het nog altijd heel leuk! Nouja, echt 'school' kan je de uni niet noemen... maar ik heb zeker plezier in 't studeren.
Doe dan natuurlijk ook de leukste studie van de wereld![]()
Al is die wekker een klein puntje van kritiek ....