BBL opleiding in combinatie met 2 ponies?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlous

BBL opleiding in combinatie met 2 ponies?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 20:36

Ik ben net begonnen met de BBL opleiding verpleegkunde. Nou zijn er wat mensen die mij al bang maken dat het niet gaat lukken in combinatie met m'n ponies.
Ik zou graag wat ervaringen willen van mensen waarbij het wel (tja, of juist niet?) lukt of gelukt is.
Eigenlijk heb ik er alle vertrouwen in, maar ben ik dan niet wat naief? Ben al aan het zoeken naar een geschikt persoon om mij te helpen met de paarden, maar vind het erg moeilijk Tong uitsteken

Weet wel, dat als ik moet kiezen, ik toch echt voor m'n paardjes kies Bloos Maar er zijn toch vast wel meer mensen die een full time baan (of opleiding) hebben, en hun paard zelf elke dag verzorgen?

Liselot

Re: BBL opleiding in combinatie met 2 ponies?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:42

ik zit zelf in het laatste jaar van mijn opleiding, ik zit 1 dag op school en loop 4 dagen stage van 8 tot 4.

in combinatie met het huishouden (woon samen) en mijn vriend red ik het maar om 2x in de week mijn bijrijdpaard te rijden. het zou opzich wel een dagje meer kunnen, maar dan heb ik geen avond meer voor mezelf aangezien ik ook moet studeren voor school op de avonden.

het is al met al dus best pittig, maar het ligt er natuurlijk ook aan waar jij je prioriteiten legt.

maarloesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:52

Moet te doen zijn?
Ik moet 5 dagen in de week van 9 tot 4 naar school.
Ben meestal 5 uur thuis.. even eten (half uurtje) Bloos
Thuis heb ik 3 pony's probeer er elke dag zeker 1 of meer te rijden..
Ben ik meestal 7 uur/ half 8 weer thuis,
Even relaxen, hw maken.. tv kijken? tas inpakken
En hou ik tijd over zoals vandaag ga ik even computeren Haha!

Echt allemaal heel druk,
Moet zeggen dat ik een heel groot gat in mijn kies heb..
En het schiet er gewoon steeds bij in om de tandarts te bellen haha Tong uitsteken
En proberen optijd naar bed te gaan zodat je de volgende morgen helemaal fris bent Vingers aflikken

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:55

ik heb op het moment 4 paarden op 2 plaatsen staan! 2 daarvan moeten 2 keer op de dag gevoerd worden! dat doe ik om 6uur smorgens! dan ga ik tot 5 uur smiddags naar school of werken en ik red t ook!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:28

Ik doe een universitaire studie en rijd 3 paarden, dus wat mij betreft is het te doen. Maar dat zegt niet meteen iets over jou.. Knipoog

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:31

sjaantje schreef:
Ik doe een universitaire studie en rijd 3 paarden, dus wat mij betreft is het te doen. Maar dat zegt niet meteen iets over jou.. Knipoog

pfffft, dat kan je wel zeggen ja Haha! ik zou er niet aan moeten denken namelijk Bloos vriendlief trouwens ook niet Haha!
hoe deel jij je tijd dan in? ik neem aan dat je ook nog moet studeren, of heb je heel weinig contacturen?

ik ben om 5 uur terug van stage, dan doe ik boodschappen, ga ik koken en we eten dan rond kwart over 6. daarna ga ik naar het paard (op maandagen en donderdagen), huishoudelijke taken uitvoeren of voor school bezig. 1 avond ik de week is voor mij een vrije dag Lachen

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:35

Heb mn hele leven al zo mn tijd ingedeeld. Heb op de middelbare school 4x per week gehockeyd en ook altijd 1 of 2 ponies gehad, dus dat kwam ongeveer op hetzelfde neer.

Heb wel genoeg contacturen (25 in de week, helaas zitten daar ook nog tussenuren tussen). Maar als je prioriteiten stelt kan het. En ik wíl het zo, dus dan moet je andere dingen laten.