Wat mis jij nou echt/wat kan makkelijker?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja_

Wat mis jij nou echt/wat kan makkelijker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 15:56

Ik moet met een groep van 7 mensen een onderneming opzetten, voor Jong Ondernemen.
Nu zijn wij al enige tijd bezig met bedenken welk product we nou kunnen verbeteren/vernieuwen/veranderen, of een geheel nieuw product om op de markt te brengen. Het moet alleen gebasseerd zijn naar producten waar vraag naar is/waar vraag naar zou kunnen zijn.

Dus ik dacht, waar kan ik nou beter naar behoeftes van mensen vragen dan op Bokt Haha!

Dus kom maar op met jullie antwoorden, wat mis je in de samenleving/in het huishouden/op je werk/op vakantie/waar dan ook of wat dan ook?

Bedankt alvast Lachen

R0X

Re: Wat mis jij nou echt/wat kan makkelijker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:07

Een wattenstaafje met een dikker bolletje? Zodat je met 1 wattenstaafje wat meer make up eraf kan halen? Tong uitsteken Ik verzin zomaar iets hoor Knipoog tis niet dat ik continue met het de-makeuppen loop te vloeken en te mopperen Haha!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:14

Is het bestemd voor de Nederlandse markt?

Anders kan je vast wel iets doen met fietsen. Nederlanders fietsen veel en doen ook veel op de fiets. Boodschappen bijvoorbeeld. Naar het station.
Het regent de laatse tijd veel, dus bedenk iets van een fietsparaplu, die liefst ook nog aan je fiets kunt vastmaken en kunt opklappen. Een die doorzichtig is (wel zo veilig) en ook tegen een stootje kan.

Is dat iets? Ik zou het wel handig vinden.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:43

MW --> STW