Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en als hun dat in de weg staan, dan moeten ze je vrije uren uitbetalen INCLUSIEF je overuren......... kehdra schreef:tsja daar had ik ook al heel stiekem aan gedacht, gewoon naar de dokter en proberen om overspannen te laten verklaren, zodat ik nog wel lekker naar me paard kan.
Maar ja.. ach daar heb ik dan weer geen lef voor.
kehdra schreef:@ KiWiKo : maar ik wil die uren niet uitbetaald krijgen! ik wil gewoon een paar weken vrij!
?
maar die uren blijven dan wel staan.........
chevax schreef:Kun je niet in een persoonlijk gesprek met je leidinggevende dit bespreken? Of zit die persoon bij een hoofdkantoor dat ergens anders in Nederland is gevestigd? Het is wel vreemd dat ze je overuren niet bijhouden, hier zou ik schriftelijk melding van maken, met als bijlage een staat met je overuren. Als contractueel is vastgelegd dat je in een bepaalde periode vakantie mag nemen, zou dat ook moeten kunnen. Maar hoe staan je werkzaamheden als shopmanager omschreven in je contract? Ben jij verplicht om voor vervanging te zorgen of wordt dit centraal geregeld? Je kunt voor dergelijke vragen ook terecht bij de bond, maar ik zou niet direct naar je werkgever met de bond gaan schermen, dat werkt meestal averechts. Maar, arbeidsrecht is één van de sterkste rechten dat er is, dus je hebt wel een stevige basis.
).
(dit is alweer 3 maand geleden hoor)
Citaat:En daarbij geef ik nog een beetje teveel om de winkel (heb zelf nog staan klussen voor de opening) dus ik wil de winkel ook niet zomaar dicht laten..
.
)