Ik stap dus over van de voltijd opleiding accountancy (4 jaar) naar de duale opleiding accountancy (ook 4 jaar) BINNEN DEZELFDE HOGESCHOOL...
Nou heb ik gister een introductiedag gehad en gelijk met zo'n kerel mijn instroomprogramma (ik stroom in in het 3e jaar en voltijd zou ik ook gewoon naar het 3e jaar over zijn gegaan) besproken. Ik vond dit meteen al dikke onzin, want ik heb bijna al mijn punten uit het 2e jaar, maar hij beweerde dat ze andere vakken hebben. Nou blijkt dus dat ik straks best wel veel 2e jaars vakken erbij moet gaan doen om die voor de duale opleiding nog af te sluiten. Ik heb net gekeken naar de omschrijving van die vakken en ik ben zelf van mening dat ik dit wel degelijk heb gedaan al op de voltijd, alleen heette het daar anders. Ik heb dit ook al naar die beste man gemaild, maar nog geen reactie..
Nu zit ik dus sinds gisteren heeel erg in dubio. Ik heb nu een erg leuke baan bij een leuk accountantskantoor en deze baan heb ik omdat ik duaal ga studeren. Nou heb ik echter het rooster van mijn oude klas gezien en zij zijn al standaard 3 dagen per week vrij, werken bij dat kantoor zou dus eigenlijk geen probleem moeten zijn. Ook weet ik van mijn voltijd opleiding dat het daar toch ook altijd wel goed was geregeld. Ook moet ik na de kerst stagelopen en dat zou ik natuurlijk ook gewoon kunnen doen bij dat kantoor

Wat zouden jullie doen? Kantoor weet nog nergens van, wil er eerst voor mezelf over uit zijn..