Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
timilon schreef:ja hoor,ben ik weer:D
ik heb sinds een paar weken nieuw werk.
het is ontzettend leuk werk en ik heb een toffe baas,alleen het is lichamelijk echt slopend.
ik zit nog in mijn proeftijd,maar ik twijfel er hard aan of ik hiermee door wil gaan.
aan de ene kant vind ik het super,leuk werk,goede baas etc,aan de andere kant moet ik 3 kwartier reizen en heb ik al in de auto zitten janken van ellende(pijn in m'n lijf en vermoeidheid) en ben ik al dagen niet naar m'n eigen paard geweest omdat ik gewoon echt gebroken ben na een dag werken.
wat moet ik nou doen?even doorzetten nog of uit kijken naar een lichtere baan?
de mentaliteit is wel zo dat je niet moet zeuren maar gewoon door moet werken.
dat ik al een jaar geen zware lichamelijke inspanningen heb verricht telt niet mee,dus van opbouwen is ook geen sprake...
ik vind het echt moeilijk,omdat ik wel leuk vind en die mensen ook weer niet teleur wil stellen.
maar ja,ik vind mijn eigen paard ook erg belangrijk,en ik wil savonds ook nog weleens tv kijken of even naar een vriendin ipv gelijk naar bed bij thuiskomst.

Ik ben sinds maart in dienst bij een uitzendbureau, draai gemiddeld 65 uur per week en dan steeds bij verschillende bazen. Ik heb ook het probleem dat ik niet meer toekom aan m'n huishouden, m'n paarden en zelfs niet aan eten. M'n huis is een rotzooi en ik ben in die tijd ruim 10 kilo afgevallen. Krijg ook allemaal vage lichamelijke klachten en ondanks dat ik ontzettend moe ben kan ik bijna niet slapen. Ik had ook het idee dat er maar aan moest wennen, gewoon doorbikkelen en dan komt het wel goed, maar ik begin nu in te zien dat het wss alleen maar erger wordt en ik wil er nu uitstappen voordat ik helemaal instort...