Ik zeg ik had een vraag of de studiefinanciering..Krijg ik eerst al een diepe zucht.. Nou prima, dus ik stel over school e.d. begint hij zichzelf helemaal te voordedigen enz..Dat ik het verkeerd had blabla. dus ik reageer heel rustig daar waar op (nogmaals mijn vraag), zegtie nou ja laat maar hoor..
tis maar goed dattie niet naast me zat..Ik bel ze toch voor hulp? Of zie ik dat verkeerd?
Ik hou het op mailen..
)
) ipv het laatste getal "0", eens een ander eindcijfer van het algemeen telefoonnummer te proberen. Aangezien het kantoor groot is, zijn er meerdere nummers in een netwerk ondergebracht. Varieer maar eens in eindcijfer tussen de 1 en 9 en je hebt geen keuzemenu, maar een medewerker die jou niet verwacht. Vandaaruit wordt je direct geholpen of doorverbonden en in het slechtste geval leggen ze de hoorn erop. Dan kun je het nogmaals, maar dan met een ander eindcijfer proberen. Is ALTIJD sneller dan via het algemene nummer.
