What?? Echt niet leuk! Deel verslag kwijt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

What?? Echt niet leuk! Deel verslag kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 17:04

Hallo allemaal,

Ik baal echt nu, ik ben in juni 4 weken op stage geweest, en heb het erg leuk gehad!
Ik was al begonnen met mijn stageverslag, en had helemaal netjes een logboek bij gehouden.
Ook netjes opgeslagen, en ben nu alles van het logboek kwijt! Dat kan toch niet zomaar!!
Ik baal hier echt heel erg van!! Huilen

Sorry,moest het effe kwijt...

Annetje_

Re: What?? Echt niet leuk! Deel verslag kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:22

Oeh, da's inderdaad niet fijn. Stond het op je computer? Of had je het met de hand gemaakt? Je zou toch denken in beide gevallen dat het niet zomaar weg kan zijn toch? Ach gut

Maar zo kunnen wij het hier ook hoor! Mijn zus heeft ooit een take-hometentamen moeten maken die je dan over de mail krijgt toegestuurd rond een uur of 8 's ochtends. Ze had 'm via haar mail geopend en dat ding opent zich dan in Word. Daar is ze direct begonnen, hele dag eraan gewerkt en om 4 uur moest het terug gestuurd worden. Zus slaat dat ding honderd keer op en klikt m weg met de gedachte 'dan zend ik hem zo met de mail mee'.

3 maal raden, terwijl ze het 's ochtends uit haar mail had geopend, was er geen bestand aangemaakt, dus heeft ze 'm opgeslagen voor niets en dat hele tentamen was weg. Koe

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:52

Dat hele tentamen is dan niet weg en als het bij TS net zo gegaan is ook niet, hij staat alleen op een héle vreemde plaats op je harde schijf. Ik heb dit zelf echt al honderd keer gehad (ben een ongelooflijke kluns met computers Haha!) maar ik heb inmiddels gevonden waar het staat. Waarschijnlijk is er ergens een map die 'Temporary Internet Files' heet. Als je die kunt vinden heb je het als het goed is weer terug!

In een ander geval (als je het gewoon vanuit een Worddocument gestart hebt) zou ik eens kijken bij de 'Prullenbak' van je computer.

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:55

heb je al geprobeerd bij zoeken en dan de naam intypen van het bestand. Dan zoekt de computer het voor je op. (ik heb al vaak op deze manier iets terug gevonden)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 19:08

Ik heb het weer, mijn broer was aan het oefenen geweest met bestanden in andere mappen zetten..
En heeft die mappen er dus natijd in de prullenbak gegooit.
Gelukkig heeft hij de prullenbak niet geleegd, dus kon ik het terug zetten Haha!

Dus ik ben nu wel weer opgelucht:D
( broer heeft wel sorry gezegd Tong uitsteken )

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:51

Hanmar: Wát een tip zeg!! Heb dat echt al zooo vaak gedaan Tong uitsteken. Nu weet ik tenminste waar ik hem kan vinden (kan ik dat ook op de schoolcomputer?).
Gelukkig heb je hem gevonden TS!