Probleem met vak bij Studielink?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Probleem met vak bij Studielink?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 19:38

Ik heb zoals opgegeven was mijn punten ingevult op Studielink. Nu zijn mijn diploma en vooropleiding gecontroleert en bevestigt, alleen bij Engels staat er dat het vak niet gevonden is. De rest van al mijn vakken zijn dus bevestigt behalve Engels, wat ik dan erg raar vind omdat ik wel degelijk eindexamen heb gedaan in Engels en dat ik voor Engels een mooie 8 op mijn eindlijst had staan.

Ik kan het niet meer veranderen via Studielink, iemand enig idee wat ik nu hiermee kan doen?

Marieke_K

Re: Probleem met vak bij Studielink?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:29

Niks Lachen Komt helemaal goed als je aan je opleiding start, hooguit dat ze daar nog eens vragen een kopie van je diploma/cijferlijst mee te nemen.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 19:40

Oke, ik hoop wel dat het goed komt want het is al zo'n gedoe met studielink, IB-groep etc. Ik word er gek van...

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:14

Ik weet het, wij als docent worden er ook gek van. Het komt echt goed, maak je geen zorgen Lachen

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:10

Volgensmij hebben meerdere mensen dat probleem. Ik kan het ook niet en anderen die ik ken ook niet.
Maakt niet uit, ik ben toch toegelaten voor Fysiotherapie (is loting), dus zo belangrijk is het niet Knipoog

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:56

Ik zou niet teveel op studielink letten.. Dat zijn weer van die dingen die nieuw zijn ingevoerd en nog helemaal niet goed werken. Ik probeerde me net ook in te schrijven via studielink maar op een of andere manier lukte dat ook al niet.