maar voor mijn nieuwe werk moet ik naar cursus in amersfoort.. en dat is niet 1 dag.. nee de hele week
zowiezo heb ik mijn vragen bij die cursus want hiervoor heb ik hetzelfde werk gedaan en heb daarvoor ook allemaal cursussen gehad en heb dus echt het idee dat ik allemaal stof te horen krijg die ik allang ken.. maar goed.. dat is het probleem niet...
wat het probleem dus wel is.. ik kan dus kiezen tussen elke dag heen en weer reizen met de trein.. plus vanaf het station nog een half uur met de bus plus een heel stuk lopen.. of die week in een hotel gaan zitten op kosten van de baas..
aangezien ik een enorm plas probleem heb (moet elk half uur wel naar de wc als ik weg van huis ben) valt het heen en weer reizen al zowiezo af
dus word het het hotelletje..
nu is het dus zo dat ik een hond heb.. dat is in principe geen probleem want mijn vriend is gewoon thuis dus die kan haar uitlaten.. maar ik heb best last van heimwee en kan heel moeilijk slapen zonder mijn vriend
een week lang zonder hem slapen.. ik ben bang dat ik dat niet ga redden en dat ik echt zo graag naar huis wil omdat ik stik van heimwee omdat ik hem mis, maar ook mijn hondje
ook zit ik met het 'plas-probleem' ... ik ben bang dat ik straks niet naar de wc kan tijdens die cursus, en als ik niet kan, raak ik in paniek, en moet ik alleen nog nodiger!!
ik zit er best mee.. en sommigen zullen wel denken: ach stel je niet zo aan
maar ik zit er dus echt mee in mijn maag...
)
erg lief