Allereerste echte baan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

Allereerste echte baan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 17:39

yes, yes, yes, yes, yes, ik heb mijn allereerste echte baan Haha! Go jij! Go jij! Ik heb mijn aller eerste sollicitatie ervaring opgedaan en ben gelijk aangenomen Clown . Het gaat ineens allemaal heeel snel. Vanaf volgende week begin ik met inwerken, en treed per 1 september in dienst. Ben zo blij, maar tegelijk ook zo nerveus. Hoe zal het straks zijn, kan ik aan alle verwachtingen voldoen, zien mijn nieuwe collega's mij straks voor vol aan (leidingevende functie) nouja allemaal dingen waar ik eigenlijk het antwoordt wel op weet. En het gaat me lukken, ben wel overtuigt van mijn eigen kunnen (anders had ik de baan ook niet gekregen denk ik), maar toch knaagt het. Hadden jullie daar ook last van? Hoe was jullie ervaring met jullie eerste baan?

Himyar

Re: Allereerste echte baan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 10:53

Spannend.
Mijn ervaring met mijn eerste "echte" baan na mijn opleiding was dat het er me tijdens mijn inwerk periode niet beviel en ik toen al heb gezegd het toch niet te gaan doen Haha! .
Het lijkt me alleen niet zo fijn om meteen leiding te moeten geven.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 15:53

vindt het inderdaad spannend. Leiding geven is een nogal groot woord, maar moet een groep van 30 vrijwilligers aansturen en 3 betaalde krachten, klein team dus.

maaikee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 18:54

ik heb nog maar een baantje gehad. en daar werk ik dus nu nog steeds. is een bijbaantje voor in de vakanties en op zaterdagen. maar ik vond het wel spannend en nog steeds vindt ik het wel spannend. je moet toch steeds meer kunnen en moet nog veel leren. k schaam me soms zo als ik weer iets moet vragen. ben ook de jongste daar.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:06

Nou, ik vind leiding geven aan 33 mensen toch best wel een mond vol zeker als je het nog nooit gedaan hebt.
Mijn eerste echte baan was enorm spannend. Het werk zelf was niet zo moeilijk, dat deed ik al jaren in vakanties en weekenden enzo. Het ergste was dat ik voor mijn baan meteen 700 km ging verhuizen en bij mijn nieuwe baas, die ik nog nooit had gezien, introk.
In ieder geval gefeliciteerd en veel succes.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:56

Hey Loes, gefeliciteerd! Waar ga je werken?

sheba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:27

Nou gefeliciteerd!
Leuk!
Veel succes.