ik ga nu naar m'n examenjaar van het vmbo t.
Ik zou graag een dier opleiding willen doen. Maar wie weet een beroep waar je wel goed verdiend (want wil ook later een paard kopen), en wat met dieren is? alvast bedankt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Demone schreef:Iets in de richting van dierenarts?
AnnemiekvM schreef:Demone schreef:Iets in de richting van dierenarts?
Dan moet ze nog wel een stukkie verder studeren.

AnnemiekvM schreef:Gymnasium zelfs dacht ik.
AnnemiekvM schreef:Gymnasium zelfs dacht ik.
dan kom je eerder geld tekort joh? Frances schreef:Op MBO niveau kun je dat wel vergeten ben ik bang
misschien dolfijnentrainer ofzo? Maarja probeer daar maar eens een baan in te krijgen.. en hoeveel je daarmee verdient zou ik ook niet weten

aerdenhout1 schreef:In de dieren is weinig geld te verdienen, dat is toch voor het grootste gedeelte liefhebberij.
Natuurlijk kan je leuk verdienen als je b.v een dressuurtalent bent als Anky, of je kan een hele goede fok, trainings of handelsstal beginnen en hebt daar dan ook het geld en de ervaring voor OM dat te beginnen.
Ik help je al direkt uit de droom meid...dit soort mensen is op een hand te tellen en daar zullen jij en ik, nooit toe behoren.
Of je moet nu al geld en een leuke kruiwagen hebben die je op weg helpt.
Maar er is gewoon veel aanbod en weinig vraag... idd niet realistisch.
Is vies werk wat weinig mensen willen, dus zal wel redelijk betalen denk ik? Frances schreef:Klasgenoten van mij hebben anders al stage gelopen in dolfinariums hoorMaar er is gewoon veel aanbod en weinig vraag... idd niet realistisch.