Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ikke20 schreef:ik heb vorig jaar 9 weke en dit jaar 6 weken op en neer gerede ben dit jaar voor ruim 350,- aan benzine kwijtgeweest.vind eigelijk wel dat ze dit soort dingen mogen vergoede.
) Sonja schreef:Zou er aan liggen wat de stageopdracht was en wat het bedrijf ging doen om me op een hoger niveau te krijgen tijdens die stage. Als je heel intensief begeleid wordt dan is dat meer waard dan een vergoeding. Maar als het zo'n stageplek is waar je gewoon een gratis strontschepper bent, dan zou ik wel graag een vergoeding zien. Hoewel ik dan waarschijnlijk gewoon op zoek zou gaan naar een betere stageplek
Maar ik weet niet of ik daar 20 jaar geleden ook zo over gedacht zou hebben. Waarschijnlijk had ik toen gewoon geld willen zien
Jeanine84 schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat ik een stagevergoeding krijg! Dat is wel het minste! Ik draai gewoon volledig mee..zij hebben net zo goed profijt van mij als andersom! Maar het ligt ook wel aan je opl. en aan de soort organisatie natuurlijk!