Wat zal ik doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liempje

Wat zal ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 10:54

Ik moet even iets van mij afschrijven.
Ik heb mijn baan opgezegd en t/m woensdag moet ik nog werken. Ik kan een heleboel dingen opnoemen, waarom ik bij dit bedrijf weg wil. De voornaamste reden is, dat de vrouw van mijn manager helemaal gestoord is. Ca. 4 ½ week geleden heb ik mijn baan opgezegd en heb ook aangegeven dat ik het niet met haar kan vinden. Zij schreeuwt tegen mensen, kat ze de hele dag af en zoekt de hele dag naar fouten. (terwijl ze zelf de hele dag zelf slordigheidfouten maakt) Sindsdien is ze helemaal pissig en maakt mij het leven zwaar.
Eerst begon het op de wc. (ik werk alleen met haar en haar man de manager op kantoor) Het handdoekje werd onder water gehouden en nat opgehangen, zodat ik mijn handen niet af kon drogen. Nouja pfff natte handen kan ik aan mijn broek drogen Haha! Toen verdween de handdoek en werd de wasbak een paar dagen als asbak gebruikt (wasbak – w = asbak ) Ik waste mijn handen gewoon verder, dan moet ze zelf die natte peuken er uit halen. Toen sloot ze het water af. Goed ik handen wassen in de keuken. Ik reageer dus nergens op, want dat wil ze juist en ze wordt steeds pissiger omdat ze geen reactie krijgt. Toen werd de wc rol steeds weggehaald en de pakken wc papier verstopt. 1 pak heeft ze vergeten te verstoppen en ik heb twee keer een nieuwe rol opgehangen. Gisteren hoorde ik haar vloeken, omdat die nieuwe rol er hing. Ze moest boodschappen doen, dus ik ben gelijk naar de wc gegaan om te kijken wat ze nu weer gedaan heeft. Had ze de wc-rol onder water gehouden en deze terug gehangen. Ik heb mijn manager erbij gehaald en hem alles verteld en het laten zien. De rol kreeg ze op haar tafel en ze heeft wat te horen gekregen (was ik niet bij)
Vandaag lagen er urinedruppels op de bril en nu heeft ze net een lap op de kraan in de keuken gelegd. De keuken is naast mijn kantoor. In de lap zit 1 of ander chemisch middel en het stinkt.

Let op, ik heb het hier over een vrouw van 47!!!!!

Ik weet echt niet of ik moet doen alsof ik gek ben, want ze zit mij gewoon uit te lokken en dat gun ik haar niet. Of zal ik straks naar huis gaan, omdat ik mij niet goed voel door dat middel en die 3 dagen ziek thuis blijven.

Pfffff wat kunnen die dagen dan lang duren!
Laatst bijgewerkt door liempje op 15-08-08 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Re: Wat zal ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:56

Dus je laat je wegpesten?
Ik snap je wel, maar waarom doet je baas er dan niks aan?

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 10:57

Het is zijn vrouw en hij is ook niet helemaal zuiver.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:58

Ik zou de eer nog eventjes aan jezelf houden, het zijn nog maar een paar dagen en dan kunnen ze in elk geval niks over jou zeggen Lachen
Wel kun je zeggen tegen je manager dat er een of andere stinkende lap in de wc hangt en dat jij er hoofdpijn van krijgt (of zoiets dergelijks).
Wel kinderachtig allemaal zeg! jeetje.... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:00

Nouja, wat een idioten! Lekker kinderachtig. Ik zou ook maken dat ik daar weg kwam hoor maar zit het nu nog even uit. Of je je nu weg laat pesten of niet, zo moet je je niet laten behandelen. Maar ik zou op mijn laatste dagen zéker voor de grote explosie (van jouw kant) zorgen als ik jou was Ja

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 11:00

Ja het is niet te filmen echt waar. Ik kan niet geloven dat iemand van 47 zulke dingen doet. Ik heb mijn auto ook al op een andere plek gezet, waar ik deze kan zien, want vertrouwen doe ik haar echt niet.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:01

Heb je een vast of tijdelijk contract? Ik zou wellicht naar het Juridisch loket gaan ofzo, chemische middelen zijn geen grapjes meer Scheve mond . Anders jezelf ziek melden?

Ik heb net ook mijn baan opgezegd omdat de sfeer ongelooflijk rot was, ben nu druk op zoek naar iets nieuws. Gelukkig waren er geen pesterijen, maar bij zo'n bedrijf zou ik ook echt niet willen werken Scheve mond .

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 11:03

Ik heb een jaarcontract. 01/09 begin ik ergens anders, ik had gelukkig binnen 2 weken een nieuwe baan nadat ik besloten had hier weg te gaan.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:10

Pff wat een idioot wijf zeg!!
Ik zou ff zeggen dat je hoofdpijn krijgt van die chemische lucht, doen ze er niets aan dan ziek naar huis en niet meer terug komen. Zoeken ze het zelf maar lekker uit!
Normaal ben ik niet zo van het laten wegpesten, maar je baan is toch al opgezegd en ik denk niet dat je manager zn vrouw ineens gaat aanpakken voor jou terwijl je er nog maar 3 dagen moet werken...

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:11

Sterkte de laatste dagen en hou je hoofd hoog en geef ze geen eer van haar werk........(pesterijen)
Zou zelf wat wc papier meenemen en een doekje om mijn handen te drogen en haar lekker laten barsten
hoe moeilijk het ook is en zet eventueel een raam open.
Ben zelf bij een supermarkt weg gegaan om andere (geen pesterijen) redenen.......en dat lucht enorm op.
Ga ook niet aan jezelf twijffelen en wees blij dat je weg kunt, en dat je makkelijk een andere baan hebt gevonden.
Wens je heel veel succes daar........

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 11:13

Nee normaal ben ik ook niet zo, maar het wordt nu wel extreem he. Met haar hoef ik niet in discussie te gaan, want dat wordt schreeuwen.(van haar kant) Haar man is er niet, dus ik ben alleen met haar.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:51

LZP > STW

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 12:14

Jemig de wc bril wordt elke keer smeriger. Hoe kun je zo laag zinken, door expres urinedruppels op de bril achter te laten???

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 20:02

Lekker erboven hangen, krijg je goede beenspieren van Knipoog
Ik zou gewoon blijven en haar de lol niet gunnen door ziek thuis te blijven.
Tenzij ze daardoor in de problemen komen, dan zou ik het wel doen Bloos

liempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 09:13

Ja ik hang er dus al boven.... Ik hoorde vrijdag al en vandaag weer, dat ze naar de wc gaat en dan iets spuit. (geen bus onder hoge druk zoals haarlak ofzo) Ik heb een idee dat ze iets op de wc bril spuit waar je uitslag van krijgt.

Wat kunnen drie dagen lang duren. Het ergste is, dat ik niets te doen heb en de dagen daardoor extra lang lijken.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:22

Joh je bent aan het aftellen, neus in de lucht en als je laatste minuut daar geslagen is ga je en je zou nog even
als steek onder water haar een hand geven met de opmerking : Ik heb hier fijn gewerkt en een hoop geleerd, zeker
de laatste week...... en als ze je dan aankijkt met een vraagteken....zeg je zeker over wc hygiene en dan lachend weg
lopen........Lijkt mij nog wel erg leuk om zo haar ff te ...... zetten.

Maar wees trots op jezelf en heel veel plezier met je nieuwe baan.......

maaikee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:18

wat een poedersuiker ja.
wie gaat er nou een beetje een ander het leven zuur maken. tja zulke mensen bestaan ook. maar ik vindt dit wel erg kinderachtig.
ik zou ook stoppen als ik jou was. dit is echt niet te doen!
waar ik werk heb je dat ook wel. ik werk op een camping maar ik ben uitgezonden door een winkel en werk dus niet voor de campingbaas.
zoals mijn collega dat zegt: we worden niet door hem betaald dus hoeven we ook niet naar hem te luisteren.

die vent doet dus ook alles om het ons zuur te maken op de camping. of dan zijn opeens de tijden van de winkel veranderd. wij denken dat we om 9 uur open gaan maar hij veranderd dat in 8 uur. waardoor wij dus de brood niet klaar hebben en er wel al mensen staan. niet handig als je ook nog anderen moet inwerken.

tegen zijn eigen personeel is hij nog veel erger. hij schreeuwt waar klanten bij staan. hij scheldt ze uit en sommigen lopen dan woedend weg. dan kan de teamleider daar er weer achteraan. dit is alweer de derde teamleider in een jaar. een jongen van een jaar of 19,20 die net van school komt en niet weet wat hem overkomt. als de baas iemand heeft zitten uitschelden kan hij erachteraan om te zorgen dat deze man/vrouw wel weer aan het werk gaat.

lekkere baan heb je dan!

gelukkig hoef ik er niet voor te werken en heb ik er niks mee te maken:D

groetjes