Collega's, soms halen ze het bloed onder je nagels vandaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

Collega's, soms halen ze het bloed onder je nagels vandaan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 08:26

Wie hebben daar nog wel eens meer last van?

Echt ik heb een hardstikke leuke baan, het is leuk werk, leer er veel van en ben onder de mensen.
Maar er is een collega en vanaf het begin dat ik hier kwam leek ze al een afkeer tegen me te hebben.
Ze heeft altijd weer wat te zeuren of op te merken.
Zelf ben ik altijd 20 min. van de voren op het werk en doe dan het een en ander aan voorbereiding, zij komt altijd minimaal 5 min. te laat en doe dan altijd of ik nog geen ene reet heb uitgevoerd.
Ze denkt dat ze me een hoop kan opperen en me kan dwingen bepaalde klusjes te doen, maarja ik heb zo iets van stik er maar in ik ga het werk doen wat mij is gegeven en doe dat dan ook met gedrevenheid..
Zelf ben ik helemaal geen persoon dat zich super snel ergerd aan mensen in de omgeving maar dit is echt een gevalletje dat ik haar af en toe liever achter het behang plak Nagelbijten / Gniffelen

Sorry voor de klaagzang maar ik wou het echt even kwijt Nagelbijten / Gniffelen

Hebben jullie zo iets soortsgelijks en wil je het ook van je afschrijven, zet het hier dan gerust neer Huilen van het lachen .

Tellie

Re: Collega's, soms halen ze het bloed onder je nagels vandaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 08:34

LZP > STW

Kan je dankjewel niet op haar afsturen? Kan je hem eens bedanken. Huilen van het lachen

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 08:38

volgensmij is dankjewel op vakantie Huilen van het lachen heb hem al een week niet gezien ROFL

wat stalk je me trouwens Nors opkijken

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 08:39

Ik zou je niet hoeven stalken als je je topic goed neerzet. Haha!
Maar dat mens is niet iemand die boven je staat oid? Nagelbijten / Gniffelen

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 08:44

nee ze is net zo "laag" in functie als mij ROFL

ik doe trouwens nog meer werkzaamheden volgensmij

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 08:47

Dan dr gewoon lekker links laten liggen en niet mee bemoeien. Haha!
Misschien is ze gewoon boos omdat jij meer mag doen en je er net pas werkt. Clown

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 08:48

en omdat ik 15 jaar jonger ben en haar van haar plaats kick? Nagelbijten / Gniffelen
Haar stem is irrtant Bloos

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 08:56

ach joh wees blij dat het maar om 1 persoon gaat Haha!

ik heb 800 collega's en geloof me daar zitten echte bloedtrekkers tussen hoor! Ja

en dan zit ik af en toe toch echt een hele dag met ze op een post (waar je echt afhankelijk van elkaar bent voor wat aanspraak/gezelligheid)

meestal kruip ik dan lekker in mijn boek ofzo Knipoog
dus gewoon links laten liggen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 09:16

*Steekt heel hard haar hand op* Ik heb het ook met 1 collega en het erge is dat ik 3 dagen per week alleen met haar zit Slapen Ze kan het alleen maar over haarzelf hebben en áls ze het over iemand anders wil hebben is het over wat anderen fout doen. Ze vind zichzelf de beste en dat wil ze maar al te graag laten weten. Zelfs naar klanten toe geeft ze informatie waar ze eigenlijk helemaal niets mee te maken hebben. Ze denkt ook serieus dat zij degene is die het voor het zeggen heeft, zelfs in de privélevens van mijn andere collega's ze maakt beslissingen voor ze en daar is laatst zelfs ruzie over geweest. Er was een belangrijk privételefoontje voor een niet aanwezige collega dus ik wou het telefoonnummer van mijn collega doorgeven waarop ze te bereiken was. Ging ze helemaal uit haar dak want die collega had er geen tijd voor etc... Dus dat beslist zij maar even dat mijn andere collega geen tijd heeft Verward Ze is toen even op haar nummer gezet want ze maakte het echt té bont toen. Met mijn andere collega's halen we vaak iets lekkers en dat delen we dan. Die ene collega haalt iets lekkers en gaat het alleen zitten opvreten naast je en heeft dan nog het lef om te zeggen: Oh dit is zo lekker! Gestoord Ze denkt ook dat ze mij allerlei klusjes kan aansmeren, maar dat werkt bij mij averechts want ik heb ook zo'n houding van 'bekijk het maar, doe het zelf'. Alleen daardoor denkt zij dus dat ik niets uitvoer en geen zin heb om te werken. Terwijl dat helemaal niet zo is, ik wil alleen maar in mijn waarde worden gelaten. Het nadeel is dat ik nog best een rookie ben in het vak en dus nog niet alles snap. Als ik dan wat vraag aan haar geeft ze soms expres een heel raar antwoord of alleen een geirriteerde opmerking waarmee ik nog niet verder kom. Maar dat is ze nu afgeleerd want daardoor is laatst iets best wel fout gegaan Lips are sealed Ze is een ongelooflijke botterik, heeft geen idee wat ze zegt en dat is soms best kwetsend. Ik ben best onzeker aangelegd en zij bevestigd mijn onzekere gevoel alleen maar, zeker omdat er geen pijl op te trekken is. De ene keer is ze behulpzaam en aardig maar de andere keer ben ik in staat om weg te lopen en haar te zeggen 'als je het zo goed alleen kan doe het dan maar lekker zelf, ik ga weg'. Maarja zo ben ik ook weer niet. Het is iig niet leuk om met zo'n iemand samen te werken, want ik merk dat ik die 3 dagen gewoon ook niet uit m'n bed kan komen of zin heb in mijn werk. Terwijl ik de overige dagen gewoon echt zin heb om lekker naar mijn werk te gaan. Gelukkig ben ik eind van de maand hier klaar, qua werk en collega's (op 1 na dus) vind ik het jammer maar ik ben blij dat ik dan weer even ergens anders 'opnieuw' kan beginnen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:40

Ik heb dit hetzelfde alleen is zij een soort baas van me. Ik werk (nu aan het uitwerken) bij Primera, de zaak is nu nog officiel van de ouders maar de zoon gaat het overnemen en dat is mijn echte, enige baas. Maar iedereen heeft dus wat over mij te zeggen. Die vrouw daar is echt een trut, dat is ook een van de redenen dat ik daar wegga. Altijd kritiek op me, als ik iets niet goed had gedaan in het begin begon ze me zowat uit te schelden zodat ik er haast van moest janken.
Nu ben ik erachter gekomen dat het niet aan mij ligt, maar aan haar. Dat zij gewoon zo erg is. Heb het er ook al met der overgehad, luchte erg op!
Als ik jou was zou ik ook een gesprek aangaan met je collega, als je dat niet wilt kun je het ook bij je baas kwijt. Kan je eventueel niet vragen of je niet meer op dezelfde afdeling met haar hoeft te werken? Of is het niet zo'n groot bedrijf?

Ik snap dat je er gek van word! Succes ermee

mr_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:47

ik had ook zo'n collega die dacht dat ze het uitgevonden had bij ons op het werk
ze liep ook zo vaak met haar neus omhoog door de gangen dat als je je voet uit zou steken en ze onderuit zou gaan en zich dan aan het afvragen was hoe dat kwam

ik heb een hele tijd voordat zij bij ons kwam werken full time gewerkt en daarbij ook vaak tot 8 uur 's avond met iemand die veel van het systeem wist
dus daar leer je heel veel van
en ik ging er altijd nog even dieper op in om te kijken of iets dan toch niet anders kon
maar goed ik ging part time werken en ze kon het niet uitstaan dat probleem dingen bleven liggen todat ik er was en het dan meestal binnen 5 minuten had opgeslost
dus probeerde ze me onderuit te halen wat niet lukte

moet zeggen da ik me echt een keer misdragen heb en toen ze zo het bloed onder m'n nagels van daan aan het halen was
het werk op gepakt heb wat zij eigenlijk hoorde te doen en het zo over haar buro uitgegooid heb
was woest
ze is denk ik 2 uur bezig geweest om alles weer bij elkaar te zoeken

moet zeggen het was toen wel afgelopen voor een poosje

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:50

Oh ja verschrikkelijk, ik ken het gevoel.

Een jaar geleden ben ik gepromoveerd tot een hogere functie, veel verantwoordelijkheid en leidinggevend. Mevrouw had toen ook gesolliciteerd maar omdat ik meer capaciteiten heb, én er langer werk ben ik gekozen.

Sindsdien doet ze alles om mij zwart te maken, ze stook, verzint verhalen en probeert vriendinnen te worden met mijn vriendinnen/collegas. De bom is al een paar keer ontploft, haar houding, en niet alleen t.o.v mij is onacceptabel. Dat kind haalt werkelijk met alles het bloed onder mijn nagels vandaan, en ze is zó kinderachtig met haar acties. En tja, mevrouw wordt 29 en ik ben 22... Clown

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:04

Hihi, heerlijk die verhalen! Op mijn stage had ik het ook vrij slecht, dat waren echt mijn mensen niet! Helemaal het hoofd van de afdeling, die lag altijd helemaal onder de tafel van het lachen om haar eigen grapjes Scheve mond Echt tot de tranen over haar wangen rolden, zo grappig vond ze zichzelf..
Gelukkig was het stage en dus maar tijdelijk, maar ik had het er echt niet langer uit kunnen houden

mr_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:07

ik heb 5 jaar met haar aan 1 blok gezeten
en ik kan je de verhalen wel vertellen over haar
oh wat maakt zij zich belachelijk

je had toen net het rook verbod op de werkplek en toen ging ze vollop met de deo lopen spuiten
iedereen lag zo wat plat van de lucht
zegt ze dood leuk tja door het roken rook ik mijn collega's niet e
dus vandaar dat ik nu deo spuit dan ruik ik ze nog niet

echt knetter gek dan mens