whaaaa voel me zo belabberd...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

whaaaa voel me zo belabberd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:40

ik heb sinds 2 weken een nieuwe baan waar ik parttime (24 uur) werk.. momenteel iets meer ivm vakantie tijd

maar ik voelde me gister avond al niet lekker en vannacht werd het helemaal erg.. helemaal koud en rillen.. keelpijn niet normaal meer Verdrietig ben gewoon bang om te slikken want het doet zo'n pijn..

moest vandaag werken.. ben ook ff aanwezig geweest maar ik kon echt niet meer op mijn benen staan en heb gevraagd of ik naar huis mocht.. dat mocht alleen konden ze geen vervanging vinden voor me dus zou het betekenen dat mijn collega de hele dag alleen zou moeten staan (werk in een winkel)
op een gegeven moment ben ik toch maar naar huis gegaan.. want hield het echt niet meer
maar voel me best schuldig.. heb mijn collega alleen achter gelaten daar.. en ben NU al ziek na 2 weken werken pas..

ben bang dat ik hier 'gezeik' mee ga krijgen omdat ik nog in mijn proeftijd zit.. na 2 weken werken en dan nu al ziek.. collega alleen achter gelaten..

sorry moest ff me verhaal kwijt.. Huilen van het lachen

Anoniem

Re: whaaaa voel me zo belabberd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:43

Iets zegt me dat het je echt wel aan te zien is geweest dat je echt ziek bent en niet zomaar even last hebt van aanstelleritus. Niet te druk om maken, ziek is gewoon ziek, daar doe je niks aan. Ook niet in je proeftijd.
Wat je nu het beste kunt doen is je baas en/of je collega goed op de hoogte houden hoe het met je gaat, en zodra je ook maar enigszins zicht hebt op wanneer je weer kunt werken, dit meteen doorgeven.
Komt wel goed joh.
Eerst maar weer eens beter worden, da's nu het belangrijkste.
Beterschap!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:53

thx Haha!
hoop dat ik snel beter ben..
voel me der echt banketstaaf over maar ja.. kan der vrij weinig aan doen..

eerst de nacht maar eens afwachten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:54

Niet te druk om maken meis. Wat had je gedaan als het je collega was geweest die zo ziek geweest was? Dan had je toch ook aangedrongen dat ze naar huis was gegaan, en had je gewoon die dag alleen gedraaid?
Nou en dat doet je collega dus ook gewoon voor jou Knipoog

Hup je bed in jij, beter worden!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:56

Sonja schreef:
Niet te druk om maken meis. Wat had je gedaan als het je collega was geweest die zo ziek geweest was? Dan had je toch ook aangedrongen dat ze naar huis was gegaan, en had je gewoon die dag alleen gedraaid?
Nou en dat doet je collega dus ook gewoon voor jou Knipoog

Hup je bed in jij, beter worden!

haha heb de hele dag al geslapen.. Tong uitsteken ga zo eerst lekker een warm bad nemen.. Haha!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:57

Ik vind het eigenlijk niet al te handig om doodziek naar huis te gaan en dan "vrolijk" even te boken om te vertellen hóe ziek je wel niet bent...... Lips are sealed

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 23:00

iepsel schreef:
Ik vind het eigenlijk niet al te handig om doodziek naar huis te gaan en dan "vrolijk" even te boken om te vertellen hóe ziek je wel niet bent...... Lips are sealed

sorry.. maar na een dag in bed gelegen te hebben wil ik ook wel ff iets anders doen...

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 23:06

LimaMambo schreef:
iepsel schreef:

sorry.. maar na een dag in bed gelegen te hebben wil ik ook wel ff iets anders doen...

Geef je groot gelijk... Dit vind ik niet vrolijk bokken, dit vind ik eerder melding maken van een schuldgevoel en wat je ermee moet... Ik zou ook gek worden als je al de hele dag op bed hebt gelegen en van gekkigheid op een gegeven moment niet meer weet wat je moet! Er is nog een heel verschil tussen te ziek zijn om te werken (wat zo te horen echt wel het geval is Lachen ) en zo ziek zijn dat je zelfs niet meer in staat bent om achter de computer te kruipen Lachen

Sterkte TS, het zal vast niet zo'n probleem zijn op je werk, je hebt laten zien dat het niet ging!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 00:12

LZP > STW

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 08:14

Ik vind dat je je niet schuldig moet voelen. Je was 's nachts al ziek en je bent toch naar je werk gegaan. Zo heb je wel laten zien dat je het in ieder geval wilde proberen. Als het dan echt niet gaat moet je ook gewoon naar huis gaan. Je collega zou ook niks aan je gehad hebben als je daar doodziek was gebleven.
Maar ik kan me je schuldgevoel wel voorstellen, ik heb dat zelf ook als ik ziek ben... Je collega's moeten dan toch jouw werk overnemen. Maar vaak vind je dit zelf erger als je collega's!

Veel beterschap!