ik heb gekeken naar een topic maar ik kon niets vinden...
Ik wil me graag aanmelden bij groenhorst college in barneveld voor paardenhouderij ik ben alleen een beetje laat met aanmelden waar kan je dit nog doen ??
en wie zit daar al op school en wat vind je ervan ?? zijn er ook mensen die de paardhouderij opleiding doen ??
Groetjess
Susanne_
Ik weet dat ze op de stal waar ik help, over het algemeen meer tevreden waren over de stagaires van daar in vergelijking met de stagaires van Groene welle.
Waar ik stage liep(dierenwinkel) zijn ze ook meer tevreden over stagaire's van het Groenhorst College dan over stagaire's van andere scholen. Ze weten vaak veel meer dan iemand van een andere school met het zelfde niveau. Ik begin in september op het Groenhorst alleen dan als dierverzorger.
ik heb op het groenhorst gezeten maar dan op de dierverzorging in bveld. JE kan je gewoon nog aanmelden hoor even school bellen. er kwamen wel vaker late leerlingen aan op school. Het is een hele leuke school hoor!!!!ik mis het onwijs die tijd daar. Mijn paard heeft zelfs nog een poosje op ptc (paardenmanege van school) gestaan
Ik weet dat ze op de stal waar ik help, over het algemeen meer tevreden waren over de stagaires van daar in vergelijking met de stagaires van Groene welle.
Ze kunnen dan wle tevreden zijn, maar eht gaat erom hoe de stagiare's 't zelf aanpakken.
Op mijn stage (ik zity nu op de groene welle), dan meot ik zelf inciatief nemen als ik nisk hebt e doen bijv. tuig schoonmaken vegen kantine ff schoonmaken de bakranden ff schoonmaken een paardje berijden allemaal dat soort psul.