boeken bestellen.. grote ramp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustMeDJ

boeken bestellen.. grote ramp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 17:50

Tsjonge jonge, ik wordt niet goed hiero .. Huilen
Moet ik dus 4 boeken bestellen voor me nieuwe opleiding, Juridisch medewerker Clown Kan ik die boeken niet vinden bij een boekenhandel. Ik doe het via de website van bruna. Van de week had ik ze opgezocht kon ik er drie vinden nou nou maar 2 haha, heel frustrerend. Maakt iemand die ook mee? Of ben ik de enigste Clown

Tellie

Re: boeken bestellen.. grote ramp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:52

LZP > STW

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:36

Misschien via een wat breder georienteerde boekhandel? Of kijk eens bij bol.com?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:38

Of via de uitgever. Zoek op het isbn even op wie het uitgeeft en bestel daar je boeken.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:40

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:46

Ik haal al mijn boeken van selexyz.nl

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 19:47

Op bol.com had ik al gekeken, helaas heb ik het isbn nr niet, maar wel een ander nr. Ik heb nou 3 boeken bestelt bij bruna, waarvan ik vindt dat die goed zijn Tong uitsteken Alleen ken geen wettenbundel, HBO-bundel van 2008-2009 niet vinden Slapen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:48

Staat het isbn niet op de boekenlijst?

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 20:13

nee, er staat wel EEN nr maar dat is niet het isbn nr. Gelukkig doen ze het wel bij bruna.nl.
Alleen achter met wettenbundel staat van plaats een nr dit: info via docent. Terwijl ik (nog) geen docent heb:S

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 20:16

Het zou deze nog wel kunnen zijn denk ik.

Citaat:
Wetteksten Hoger Economisch Onderwijs
2008/2009
24e druk 2008
De HEO-wetteksten dient ter ondersteuning van het onderwijs in de juridische vakken binnen het hoger beroepsonderwijs. Om de studenten een volledig beeld te geven van de inhoud van wetten en wetteksten en de systematiek van de wetgeving, zijn de geselecteerde wetboeken en wetten integraal opgenomen. Daardoor wordt ingespeeld op de accentverschillen die binnen de diverse opleidingen bestaan. Deze wettekstenverzameling wordt overigens niet alleen door het hoger economisch onderwijs gebruikt, maar ook door veel andere richtingen binnen het hoger beroepsonderwijs.

De studiewijzer biedt een beknopte handleiding voor het gebruik van deze verzameling wet- en verdragsteksten. Teksten zijn gemakkelijk terug te vinden dankzij trefwoorden in de marge en tabs die lezers zelf aan kunnen brengen.

De uitgave wordt jaarlijks geactualiseerd. De wetteksten zijn bijgewerkt tot 1 april 2008.
Wetteksten voor het HEO 08/09 Leerboek 24e Druk 1600 Pagina's ISBN: 978-90-01-56013-3
Prijs: € 35,00

Maar ik zou er maar vanuit gaan dat je de info dan wel in de eerste les krijgt. Desnoods kopieër je wat je nodig hebt van een medestudent Lachen

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 20:21

WendyBZ schreef:
Het zou deze nog wel kunnen zijn denk ik.

Citaat:
Wetteksten Hoger Economisch Onderwijs
2008/2009
24e druk 2008
De HEO-wetteksten dient ter ondersteuning van het onderwijs in de juridische vakken binnen het hoger beroepsonderwijs. Om de studenten een volledig beeld te geven van de inhoud van wetten en wetteksten en de systematiek van de wetgeving, zijn de geselecteerde wetboeken en wetten integraal opgenomen. Daardoor wordt ingespeeld op de accentverschillen die binnen de diverse opleidingen bestaan. Deze wettekstenverzameling wordt overigens niet alleen door het hoger economisch onderwijs gebruikt, maar ook door veel andere richtingen binnen het hoger beroepsonderwijs.

De studiewijzer biedt een beknopte handleiding voor het gebruik van deze verzameling wet- en verdragsteksten. Teksten zijn gemakkelijk terug te vinden dankzij trefwoorden in de marge en tabs die lezers zelf aan kunnen brengen.

De uitgave wordt jaarlijks geactualiseerd. De wetteksten zijn bijgewerkt tot 1 april 2008.
Wetteksten voor het HEO 08/09 Leerboek 24e Druk 1600 Pagina's ISBN: 978-90-01-56013-3
Prijs: € 35,00

Maar ik zou er maar vanuit gaan dat je de info dan wel in de eerste les krijgt. Desnoods kopieër je wat je nodig hebt van een medestudent Lachen

ken je misschien die site geven met het boek( ben neit zo goed in zoeken) want het lijkt er wel op.
Ja ik ga morgen dan maar naar school bellen hoe het nou zit.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 20:23

Als het goed is werkt deze link:
klik

Anders: www.noordhoff.nl > beroeps en volwasseneneducatie > catalogus > hoger beroepsonderwijs > recht > wetteksten Lachen

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 20:31

okee dankje! ik zal eventjes kijken

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 22:18

Ik doe nu mijn 2e jaar spw en vorig jaar had ik dus ook dat gezeik met die boeken
werd der echt gek van ik moest der ook 4 bestellen en ik kreeg der maar 2 Verward
dus ik bellen zeiden ze ja maar je hebt der toch echt 2 besteld, zoo stom want ik heb daar die lijst ingevult.
maar goed ik meost die boeken hebben en heb ze via bol.com besteld! en dat doe ik dit jaar nu weer,
je besteld ze en dag later heb je ze! dat vind ik veel handiger! Lachen