Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Het is toch normaal dat je voor je baas werkt? Je neemt toch ook een werkster aan omdat je het zelf niet wil of kunt doen? Je krijgt ervoor betaald dus ik vind niet dat er misbruik van jou wordt gemaakt: er staat iets tegenover.

Het klinkt mss l*llig maar ik heb het vaak zo ervaren, nu werk ik op het reisbureau toevallig voor een leuke baas die wel meehelpt en dat is echt top! Maar hiervoor heb ik alleen maar voor bazen gewerkt die laat aankwamen, hun kantoor ingingen of gingen rondlopen en toen weer weggingen. En in die tijd deden ze dan administratie en kregen ze het ook nog eens voor elkaar om hun werknemers te irriteren/frustreren met hun commentaar en gezeur, terwijl ze zelf geen poot uitstaken. Heb zelfs een keer een baas gehad die boos was op mij omdat een paard geen eten had (terwijl hij die ochtend nog had gehad hoorde ik later). Terwijl ik net op de manege was afgezet door m'n ouders, ik hielp toen nog mee op vrijwillige basis dus was zelfs nog geen echte werknemer. En terwijl hij 24 uur per dag op het terrein naast de manege woonde was het niet eens in hem opgekomen om dat dier zelf te voeren. Nee hij koos er liever voor om te wachten en een pennymeisje die van niks wist op d'r flikker te geven. Dat was een erg leuke ervaring voor me
Maar hij was dan wel erg extreem en deed eigenlijk niets dan je uitschelden ed.

Als ik daarvoor een extra collega moet laten komen gaat mn baas failliet
Ik snap niet hoe je 30 mensen niet in je eentje afkan. Dat zijn 5 tafels van 6 personen! Denk dat je gewoon een handigheidje moet vinden
verootjoo schreef:30 personen is toch niet zo veelAls ik daarvoor een extra collega moet laten komen gaat mn baas failliet
Ik snap niet hoe je 30 mensen niet in je eentje afkan. Dat zijn 5 tafels van 6 personen! Denk dat je gewoon een handigheidje moet vinden

en 30 mensen is niet veel hoor

lovelygirly schreef:En ik heb niks gezegt over dat het geen leuk werk is.
lovelygirly schreef:Ik open dit topic omdat ik me de laatste tijd meer ga ergeren over het werk.
Ik steeds een beetje meer tegen het werken op kijk...
Ik moet keihard ploeteren
als het druk is heb ik eigenlijk geen pauze.
Heel afentoe als ik daar eet anders eigenlijk bijna niet.
Hier ben ik niet zo blij mee.
maar hier ben ik gewoon niet blij mee.
Maar dit tja, ik weet niet. vind ik niet zo leuk...
Ik heb nu nog 6 keer op de planning staan maar kijk er toch een beetje tegenop.
Wat hier al werd genoemd: klantenbinding, is hun taak. Zij hebben de boel opgebouwd en dan moet je ook zorgen dat je elke dag weer mensen krijgt.