Ik heb allemaal mensen om mij heen die al van kind af aan wisten wat voor opleiding ze later wilde gaan doen, die inmiddels hun diploma hebben behaald en nu helemaal blij zijn met hun baan.....daar herken ik mij dus totaal niet in.
Ik word nu al
bij de gedachte dat ik tot mijn 65ste moet gaan werken..... Niet omdat ik niet wil werken maar omdat ik dus geen idee heb wat ik nou echt een leuke opleiding/ baan vind waar ik ook nog een goed salaris bij verdien (ik moet natuurlijk wel mijn huis/ auto's/ paarden/ bak/ stallen etc. onderhouden
...)Ik vraag mij dus af of er ook medebokkers zijn die zich herkennen in mijn verhaal.

Het lijkt mij mooi werk om te doen, maar ik weet niet of ik dit tot mijn 65ste wil doen. Waarschijnlijk, als dat financieel mogelijk is, ga ik wat meer de praktijk in met paarden.
Zie nu al uit naar mijn stages 
. Dit beviel me niet en ben overgestapt naar MWD (maatschappelijk werk). Heb het wel afgemaakt, maar zag er niet mijn toekomst mee.
Oh ja die iemand is nu mijn man
De volgende dag belde mijn baas op om te vragen of ik niet een keertje langs wilde komen!!! Dat is nu 3 jaar geleden en ik loop er nog steeds. 
en er is gewoon niets, echt helemaal niets. Ik kan één kant op doorgroeien en juist om deze functie ben ik gestopt bij mijn vorige baan.