Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cracker schreef:Ik studeer Management, Economie en Recht aan de Hanzehogeschool in Groningen.
Propedeuse in een half jaar behaald, eerste helft van het tweede jaar ook goed afgesloten.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik alleen twee blokken personeel en twee blokken recht heb gehad. Economie moet nog komen, hoe lastig dat is kan ik nog niet vertellen. Maar zwaar vind ik het zeker niet. Als je alle colleges bijwoont en de stof doorneemt komt het vast helemaal goed
manzano schreef:Ik heb MER gedaan in Arnhem. De inhoud van de opleiding verschilt enorm per hogeschool, dus het is dan bijna niet te vergelijken.
Ik vond het super simpel allemaal en ben nu verder gaan studeren omdat ik met de MER niet echt kon doen wat ik wilde. Achteraf had ik de studie niet opnieuw gekozen. Het is een beetje van alles wat en van alles net niets
Helma_Amber schreef:Ik zit daar ookDoe je een snelstroom oid, omdat je je propedeuse in een half jaar hebt gehaald?
cracker schreef:Helma_Amber schreef:Ik zit daar ookDoe je een snelstroom oid, omdat je je propedeuse in een half jaar hebt gehaald?
Omdat ik een VWO diploma heb, was het eerste jaar versnellen 'verplicht'.
Alle vwo'ers of mensen van andere hbo / uni's werden in de tempo-klas geplaatst.
Tempo programma voldoende kunnen volgen dan werd voor de andere vakken vrijstelling verleend
Hoe ver ben jij met de opleiding?
De roosters zijn al van blackboard gehaald dus de exacte uren kan ik niet vertellen, project was bij ons minder dan 10 uur in de week, colleges meer dan 10. Maar het gemiddelde is 20 / 25 uur per week