Ik zit erover te denken om een opleiding in Deurne te gaan volgen.., maar wie heeft hier ervaring
mee of weet hier meer over??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Citaat:je moet een eigen paard hebben die aan een aantal eisen moet voldoen
Misschien kun je inderdaad beter een vak gaan leren, en ja het is zwaar werk, je kunt er zonder papiertje komen, het betaald niet altijd even goed, máár, het is voor de rest niet Bokt z'n pakkie-an. Ze moet het zélf weten, en als zij hier voor gekozen heeft, dan lijkt dat mij een weloverwogen beslissing (of niet, maar dan is het alsnog niet het probleem van Bokt
), het was bij mij in elk geval wel een weloverwogen beslissing. 
ik doe de opleiding dierverzorging/paardenhouderij en mijn voorkeur gaat uit naar paardenhouderij ondanks dat ik weet dat het hard werken is enzo enzo enzo.. Maar jaa, dat zie ik dan wel weer. Je moet wat doen wat je leuk vind, en als dit het is moet je dat gewoon doen!!Ilzjuh schreef:Ik snap niet waarom iedereen in een topic dat altijd zegt. Als zij Deurne wil gaan doen, dan moet ze dat lekker zelf weten. Ik heb uiteindelijk nu ook gekozen voor paardenhouderij en niemand die mij daar nog uit kan praten hoor.Misschien kun je inderdaad beter een vak gaan leren, en ja het is zwaar werk, je kunt er zonder papiertje komen, het betaald niet altijd even goed, máár, het is voor de rest niet Bokt z'n pakkie-an. Ze moet het zélf weten, en als zij hier voor gekozen heeft, dan lijkt dat mij een weloverwogen beslissing (of niet, maar dan is het alsnog niet het probleem van Bokt
), het was bij mij in elk geval wel een weloverwogen beslissing.
Wat ik wel kan zeggen is dat je beter niet Deurne kan gaan doen maar iets anders. Naar wat ik van een aantal mensen heb gehoord met een bedrijf in de paarden is dat ze je tegenwoordig eerder uitlachen en afwijzen als je Deurne hebt gedaan, dan dat ze je nou aannemen. Maargoed, dat is ook weer zoiets wat je zelf moet weten.
Maar als ze er alsnog heen wil, moet ze het zelf weten. Waar het om gaat, is dat mensen maar blíjven zeggen "ga een vak leren". Kom zeg, wat als dít nou het vak is wat "wij" (ik spreek namelijk ook even voor mezelf) willen leren? Ilzjuh schreef:Waar het om gaat, is dat mensen maar blíjven zeggen "ga een vak leren". Kom zeg, wat als dít nou het vak is wat "wij" (ik spreek namelijk ook even voor mezelf) willen leren?
Sorry hoor, maar mijn nekharen gaan er echt van overeind staan omdat mensen mij al zo vaak hebben geprobeerd dit af te praten. En dan heb ik zoiets van, het is verdorie míjn leven, en andere mensen hebben er geen donder mee te maken wat voor opleiding ík ga doen.
Als ik er later geen baan mee kan vinden stoot ík m'n neus, en zij niet, en zelfs al is dat zo, dan heb ik in elk geval gedaan wat ik leuk vind. En dan kan ik altijd nog aan iets anders beginnen. Aardig bedoeld van mensen dat ze je proberen te waarschuwen, maar soms zit er een verschil tussen een waarschuwing en je echt ergens mee gaan bemoeien (en dan heb ik het niet persé over dit topic hoor
). 

En doe je precies hetzelfde werk voor hetzelfde loon.

runningkawa schreef:Wil je in het vak, dat kan.
Maar waarom dan een paardenopleiding?
Gaat zonder ook gewoon hoorEn doe je precies hetzelfde werk voor hetzelfde loon.
). En omdat dit op het moment gewoon bij me past en de beste keuze is. En daar is iedereen in mijn omgeving het mee eens.
runningkawa schreef:Alleen zou ik dan gewoon zo in de paarden gaan werken...
Zou er geen paarden opleiding voor doen.... echt niet... daardoor kom je niet eerder aan de bak of krijg je ook niet het betere werk...dat is alleen als je fijn kunt sturen

runningkawa schreef:Alleen zou ik dan gewoon zo in de paarden gaan werken...
Zou er geen paarden opleiding voor doen.... echt niet... daardoor kom je niet eerder aan de bak of krijg je ook niet het betere werk...dat is alleen als je fijn kunt sturen
Ik ben zestien en leerplichtig.