Wie heeft er een topbaan ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sisco4life

Wie heeft er een topbaan ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 16:07

Nu ik zo rondkijk zijn er maar bar weinig mensen écht blij met hun baan, hun collega's en hun functie in het bedrijf. Jammer want het is veel fijner als je helemaal blij bent met je baan!

Ik werk als groom en stalmedewerker op een dressuurstal. Helemaal mijn baan Ja Werk met onwijs leuke mensen, hou er super contacten aan over en kom elke keer weer vrolijk uit mijn werk Haha!

Ik ben benieuwd wie er nogmeer bij een leuk bedrijfje werkt? Wie heeft een super baan, en zit (mede) daardoor heerlijk in z'n vel ?

esperance

Re: Wie heeft er een topbaan ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:09

Jeps ikke ook. Werk op een renstal, waar ik dus dagelijks volbloeden en arabs uitrij in het bos, helemaal heerlijk!
En daarbij ga ik daarnaast nog een cursus doen in een hondentrimsalon. Dus helemaal dierengek.. Lachen

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:10

Ja, ik ook!
Geen full-time baan, maar ben wel helemaal blij met mn bijbaantje die ik sinds kort heb!
Top sfeertje, leuke collega's en de horeca vind ik ook erg leuk Lachen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:11

Ik, Ik werk als accountmanager bij een grote detacheerder. Ik heb hele leuke collega's enorm veel vrijheden, werk geregeld vanuit huis. Heb een gave auto van de zaak (Audi A3) een erg goed salaris (kan er een huis van kopen en 3 paarden van onderhouden in mijn eentje). Ja ik ben erg blij met mijn baan. Bovendien loopt mijn hele leven wel perfect nu. Geen gezeik van een vent en dat geeft veel rust Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:14

Ik heb ook een hele leuke baan, ik werk als secretaresse van de directeur bedrijfsvoering op een ROC. Ik heb echt leuke collega's tuurlijk ze zijn niet allemaal even leuk, maar ja dat heb je altijd wel als je in zo'n grote organisatie werkt. Ik kan heel erg goed met mijn baas, heb veel vrijheden.
Salaris mag wel een beetje meer maar daar horen ze mij niet over klagen.
Er is maar 1 ding aan deze baan die ik echt vreselijk vind en dat is notuleren Haha! Maar goed als dat het enige is Clown

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:30

Ik ben niet echt blij met mijn baan, misschien omdat het niet is waar ik van droom? Maar ja, waar ik van droom kunnen we geen boterhammen van eten denk ik Clown .
Ik ben ook secretaresse, maar de kantoorbaan gaat me steeds meer tegenstaan.
Maar ja, er moet ook een hypotheek betaald worden, dus ik blijf nog maar even doorbijten. Wellicht dat ik over een paar jaar als er kinderen zijn (hoop ik) wat anders kan gaan doen, maar wat? Eigenlijk geen idee, want ik denk niet dat ik dan ook geld kan verdienen met kunstschilderen Knipoog . Werken in een museum lijkt me wel heel leuk, maar er zijn zo weinig banen daar.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:42

Ik ben ook niet echt blij met mijn baan... Is wat te ver naar m'n zin, te moeilijke late uren, op zaterdag en soms zondag ook werken... De functie is niet degene waar ik van droom...

Blablabla Tong uitsteken Ik was 17, had een diploma en niemand anders wou me aannemen Haha!

Ik augustus heb ik mijn rijbewijs en ga ik op zoek naar wat anders!

siko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:49

Ik ben wel blij met mijn baan, super flexibel, leuke collega's, open sfeer en nog veel meer... oh ja, ik run het bedrijf samen met mijn aanstaande man Haha!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:51

Wat ik wel graag nog zou willen weten van mensen die zo blij zijn met hun baan, is hoe lang ze er werken! Mijn ervaring is namelijk dat het in de eerste tijd echt heel leuk is, maar na een jaar of vier vijf is de lol er bij mij in ieder geval wel af.

Zoals gewoonlijk zoek ik dan weer iets anders waar ik me weer helemaal in kwijt kan....totdat ik vijf jaar verder ben en er weer op uitgekeken ben!

siko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:54

@Daffodil Wij hebben het bedrijf nu sinds 3 jaar opgericht, daarvoor samen bijna 8 jaar bij de buurman gewerkt Knipoog
Wel heb ik zo'n afwisselende baan, van kantoorwerk tot veldwerk, van administratie tot commercieel van PR tot PO dus dat maakt het wel aantrekkelijk. Daarbij ben ik nog moeder en kan ik zelf beslissen wanneer en hoelang en hoeveel ik werk, ideaal dus Haha!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:54

Ik ben juf en ben echt blij met mijn baan. Het is erg afwisselend!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:55

Tot nu toe waar ik overal heb gewerkt vond ik super leuke mensen, leuke klandisie, leuke baas enz.
Nu ivm de kleine werk ik niet meer. Lekker genieten van mn kindje. Heb wel een eigen pensionstal (kleinschalig) die ik misschien wil gaan uitbreiden, maar niet te groot.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:57

SAKKIA schreef:
Ik heb ook een hele leuke baan, ik werk als secretaresse van de directeur bedrijfsvoering op een ROC. Ik heb echt leuke collega's tuurlijk ze zijn niet allemaal even leuk, maar ja dat heb je altijd wel als je in zo'n grote organisatie werkt. Ik kan heel erg goed met mijn baas, heb veel vrijheden.
Salaris mag wel een beetje meer maar daar horen ze mij niet over klagen.
Er is maar 1 ding aan deze baan die ik echt vreselijk vind en dat is notuleren Haha! Maar goed als dat het enige is Clown

Haha, hier een toekomstige secretaresse Tong uitsteken en ik denk dat ik ook een vreselijke hekel krijg aan notuleren ROFL

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:58

Ik heb de afgelopen jaren echt heerlijk werk gehad, en ik heb het nu ook Lachen alleen was het erg wennen toen ik van cariere veranderde Lachen

AH_scim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:00

Ik heb geen baan.

Ik hoop stiekem op hetzelfde als jou. Lekker in de paarden. Dat zou ik ook op mijn plek zijn. Aangezien ik (nog) geen mogelijkheid heb op zo'n baan. Probeer ik het bij de supermarkt Knipoog

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:27

Ik heb geen fulltime baan(zit nog op school), maar ben wel errug blij met mijn bijbaantje die ik sinds kort heb.
Doe namelijk bezoekersfotografie in de Apenheul, sta lekker buiten, werk met mensen, en de collega's zijn erg aardig.
Je staat nooit in de regen, want de camera mag niet nat worden Tong uitsteken
Ga er toch elke keer weer met heel veel plezier heen Haha!

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:32

na eerst als groom gewerkt te hebben ,wat ik overegens dol graag deed ..
ben ik nu dierenarts assistente en ik moet zeggen dat dat me ook heel goed bevalt.
dus ik kan me bij de meeste aansluiten en zeggen dat ik tevreden ben Haha!

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 18:00

ik werk als calculator bij een groot bouwbedrijf, helemaal mijn ding. geef me een calculatie en ik ben in mn element.

Nu moet ik een andere afdeling, door onderbezetting daar, ondersteunen. Tja dat is wat minder, maar ik zeg maar zo.... elk huise heeft een kruisje, enne t is niet zo dat t werk nu niet leuk is maar meer omdat die werkzaamheden niet mijn ding zijn,

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 18:03

Ook ik heb een heerlijke baan hoor. Werk als euh, allrounder op een tankstation. Heel veel zelfstandig. Onwijs leuke spontane 'baas' en hele leuke klanten; ook veel vaste klanten dus er is altijd veel lol. Haha! Ja, ik kom mijn werkdag altijd met gemak door! Enige min punt is dat ik [toevallig deze week] om de 3 weken een hele week elke ochtend [maandag tot vrijdag.] om kwart over 5 op de fiets zit. Clown

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 18:32

Ik ben helemaal blij met mijn baan zou nooit weer een andere werkgever willen hebben dan defensie Lachen Ik heb er zóveel mogelijkheden, ook om door te stromen of hogerop te komen. En natuurlijk elke andere opleiding gaan doen die je maar wilt en daar in verder gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 18:35

Ik doe precies wat ik leuk vind (fotografie, redactie, veel nieuwe media...), lekker voor mezelf als zelfstandig ondernemer, bij allerlei verschillende bedrijven, klusjes van een dag, klussen van een aantal maanden... Nooit fulltime, lekker veel afwisseling, ik zou niet anders willen Lachen

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 18:48

Ik doe waarvan ik altijd gezegd heb dat ik DAT wilde doen.

Ik werk part-time met paarden op een stoeterij..
Naast mijn werk heb ik nog mijn eigen paardje, knus huisje met mijn man, lieve beestjes om me heen, fijne auto...
Wat wil een mens nog meer???

Moet er wel bij vertellen dat mijn man een goed inkomen heeft, en dat wat ik verdien eigenlijk extra is..
Ik ben dus aan het hobby-en, en verdien er ook nog wat mee..
Ik heb geen werkdruk, niet de drang om mezelf te bewijzen of te presteren, uiteraard wel eens een baaldag!!

Ik geniet!!!!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 18:52

Ik werk voor Astro TV,ik doe het nu nog via de telefoon maar over een paar maanden zien jullie me misschien op de buis.Lekker thuis werken en eigen tijd in delen, ja nog wel.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:30

Aangifte medewrker bij een belastingadvies kantoor, is erg leuk en leerzaam.
En het verdiend goed ( is ook belangrijk ) Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:33

Ik ga binnenkort patat bakken en ijsjes draaien (en afwassen..) in de cafetaria hier in de buurt dus ik duim alvast dat dat mijn topbaan gaat worden haha. Haha! Ik krijg er niet bijzonder veel voor betaald, maar het lijkt me leuk en het is daar heel gezellig. Een vriendin van mij werkt er ook dus dat komt allemaal wel goed.