Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

weetje ik zal het vrijdag even navragen dan zie ik een oud klasgenoot weer die nu de mbo opleiding doet

!ikke20 schreef:er i weinig werk in te vinden en vaak rotklusjes opknappen. en slecht betaald. opleiding idd de mbo en je hebt ook het hbo in den bosch.
XjolitaX schreef:Nou waar die zit dat weet ik eigenlijk niet, maar oud klasgenoten van mij doen nu dus de mbo opleiding en als hun dierenarts willen worden moeten ze toch ook hbo eerst doen. Dus de opleiding is er wel als het goed isweetje ik zal het vrijdag even navragen dan zie ik een oud klasgenoot weer die nu de mbo opleiding doet
Annelous schreef:XjolitaX schreef:Nou waar die zit dat weet ik eigenlijk niet, maar oud klasgenoten van mij doen nu dus de mbo opleiding en als hun dierenarts willen worden moeten ze toch ook hbo eerst doen. Dus de opleiding is er wel als het goed isweetje ik zal het vrijdag even navragen dan zie ik een oud klasgenoot weer die nu de mbo opleiding doet
Als dit gaat over het behalen van een propedeuse en dan naar diergeneeskunde in Utrecht gaat, dat kan sinds begin schooljaar 2007 niet meer! het was ook mijn insteek om het t gaan doen maar ben op tijd gewaarschuwd (weet niet zeker of je dit bedoelt maar denk zeg het even)
Onmogelijk is het in ieder geval niet, maar nog maar voor weinig mensen weggelegd, want het is een zware en lange weg.