Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

sinESappel schreef:Hoi Maartje,
Klopt dat weet ik nog wel! Hebben Thirza en ik jou toen niet de zandkuil uit gedragen? En werd je daarna per kruiwagen vervoerd bij de Huttert?
Ik vind de opleiding wel leuk, maar omdat wij de eerste groep studenten waren zaten er nog wel een hoop fouten in. Dat zal nu wel beter zijn denk ik. De economie was voor mij niet zo'n probleem, maar ik had op het VWO ook al economie 1 en 2, dus een hoop was herhaling. En stom, tsja... het blijft natuurlijk gewoon theorie, dus leuk is het niet, maar de meeste vakken zijn wel te overleven.
Ik heb stage gelopen op een recreatief paardenbedrijf in Tsjechië. Nu ga ik vanaf maart een half jaar op uitwisseling naar een Universiteit in Wenen.
Is wel een lelijk litteken geworden ook al is het gehecht. Maar goed, het klinkt wel supergaaf. Krijg je ook veel marketing enzo? Economie 1 en 2 bestaat niet meer het is nu gewoon economie. Ik zit op de havo dus ik dekn dat het voor jou soieso wel makkelijker geweest zou zijn. Maar je kan dus ook lessen daar enzo? En staan jou paardjes in de buurt daar? Is de stalling niet te duur? Ik krijg dan nml waarschijnlijk ook eindelijk een paardje
Maar gaat het goed met dunya? Is ze nu helemaal van jou? En doe je nog aan endurance enzo? 
Soms wel gezellig, maar soms ook wel erg lastig.

renate5 schreef:Ik volg de opleiding ook 1e jaar. Het is idd gewoon commerciele economie de eerste 2 jaar, maar er is wel een link naar de paarden. Excursies naar Eurocomerce, warendorf stal Laarakkers etc. En de projecten worden ook gecombineerd met paardenopdrachten. De opleiding is wel breed.

MaartPaard schreef:Hee es jij hebt mij ooit begeleid op het reelaer
Ik was toen getrapt door ajona haha. Maar vind je de opleiding ook leuk? En is dat economische moeilijk en stom? Of valt het wel mee en is het best makkelijk?
Waar heb je stage gelopen?

DresslOver schreef:ik doe nu 2 jaar Commerciele Economie in den bosch, daarna ga ik overstappen naar CE-HBM (het 3e jaar) in Emmen. het lijkt me een hele leuke opleiding, maar het is natuurlijk afwachten..

MaartPaard schreef:renate5 schreef:Ik volg de opleiding ook 1e jaar. Het is idd gewoon commerciele economie de eerste 2 jaar, maar er is wel een link naar de paarden. Excursies naar Eurocomerce, warendorf stal Laarakkers etc. En de projecten worden ook gecombineerd met paardenopdrachten. De opleiding is wel breed.
maar je vindt de opleiding ook leuk? is het aan te raden? en is emmen ook aan te raden?