Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

mirre schreef:maar paraveterinair is geen hbo, dat is mbo niveau 4. Je hebt wel andere HBO dierenopleidingen, maar volgens mij is dat meer diermanegement enzo.
gabyfedde schreef:mirre schreef:maar paraveterinair is geen hbo, dat is mbo niveau 4. Je hebt wel andere HBO dierenopleidingen, maar volgens mij is dat meer diermanegement enzo.
Klopt.
Diergeneeskunde is een heel zware studie en ik betwijfel of iemand van het VMBO dat ooit zal kunnen.
Lovely1 schreef:Wie niet waagt wie niet wint.. je hebt wel jaren ervaring al met onderwijs.. en ik ken ook tig VWO'ers die een universitaire opleiding of HBO opleiding niet aankunnen... het ligt meer aan je inzet en hoeveel ben je bereid om op te geven voor je uiteindelijke doel..

gabyfedde schreef:mirre schreef:maar paraveterinair is geen hbo, dat is mbo niveau 4. Je hebt wel andere HBO dierenopleidingen, maar volgens mij is dat meer diermanegement enzo.
Klopt.
Diergeneeskunde is een heel zware studie en ik betwijfel of iemand van het VMBO dat ooit zal kunnen.
marina schreef:gabyfedde schreef:maar paraveterinair is geen hbo, dat is mbo niveau 4. Je hebt wel andere HBO dierenopleidingen, maar volgens mij is dat meer diermanegement enzo.
Klopt.
[/quote]
More schreef:Ik woon in Friesland... Diergeneeskunde lijkt me super.
Ik zit nu op de havo en dat gaat me heel gemakkelijk af en ik heb ook al een paar keer VWO advies gehad.
Ik wil niet op kamers en nog minstens 4x per week naar mn paarden kunnen...
Diergeneeskunde is dan niet een optie denk ik?
Bedankt voor alle reacties!