Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

missKimmiej schreef:Ik en mijn (tweeling) zus hebben ons ingeschreven voor de opleiding paardenhouderij op het Clusius College in Alkmaar.
Nu hebben wij al gelijk de dag na het inleveren netjes een brief terug gekregen enzo.
Daar staat op dat je een intake-gesprek krijgt en je moet op stal iets doen/laten zien.
Maar wat moet je dan op stal doen/laten zien?
En wat vinden jullie van de opleiding?
Misschien dat er Bokkers zijn die die opleiding ook hebben gedaan of doen en mij dat kunnen vertellen.
luxket schreef:ik heb hier welgeteld 2 maanden op school gezeten, het enigste wat je er leert is poetsen en vegen, tenminste dat was 7 jaar terug.. ben nu afgestudeert aan het nhb in deurne en ga hierna stoas verder doenl.. Mijn ervaring is als je de paarden inwilt bel bedrijven op om ervaring op te doen en ga er niet een dure opleiding voor volgen. Aan ervaring hebje meer
Hierna ga ik stoas doen en met een beetje mazzel de bbl vorm doen op het clusius, dus wie weet wordt ik wel je lerares.. Ik vond dat er toen de tijd weinig mensen waren met praktijk ervaring, dat vond ik erg jammer
luxket schreef:ik heb hier welgeteld 2 maanden op school gezeten, het enigste wat je er leert is poetsen en vegen, tenminste dat was 7 jaar terug..
.