werk aangeboden....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buggie
Berichten: 387
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

werk aangeboden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 17:15

Ik heb afgelopen jaar de opleiding paardenhouderij afgerond en nu wou ik het liefst voor mezelf een kleine trainingsstal beginnen, maar dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk en snel dus was ik toch nog op zoek naar ander werk in de paarden. In de buurt had ik bijna alles afgebeld maar niemand zocht eigenlijk iemand, heel moeilijk dus. Toen kreeg ik te horen dat ik wel voor 3 maand naar amerika kon te werken, dat leek me eigenlijk wel super maar eigenlijk ook weer niet, thuis de paarden en vriendje enzo Clown Dus dat had ik dus eerst maar even uit het hoofd gezet. Nu had ik me vandaag laten inschrijven bij een agrarische arbeidsbureau, maar ze zeiden dat ze niet veel werk in de paardenwereld hadden.
Nu was ik vanochtend aan het paardrijden word ik ineens gebeld op mijn mobiel. Een springruiter hier uit de buurt had gehoord dat ik werk zocht en hij zocht ook iemand voor op zijn stal. Eerst is het wat opzadelen en andere klusjes en daarna de jonge paarden rijden enzo..als het bevalt.
Nu ga ik er maandag langs.
Dit wou ik altijd al, maar nu het zover is begin ik toch te twijfelen. Weet niet waarom want het is een mooie kans maar toch heb ik er rare gevoelens bij.....maar ben ook wel weer blij...heel raar Bloos Tong uitsteken
Sorry maar moest het gewoon even kwijt en weet ook niet of het hier wel goed staat... Tong uitsteken

Groetjes Afke

Jimbo
Berichten: 846
Geregistreerd: 16-11-05
Woonplaats: Berltsum

Re: werk aangeboden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:18

Let wel goed op je voorwaarden, ik bedoel vakanties, vrije tijd en verdiensten. Ik hoor weleens van mensen die van sochtends vroeg tot savonds laat moeten werken, hou t wel leuk.
succes, ik ben maar met ander werk begonnen, je moet toch wat...

lennie
Berichten: 482
Geregistreerd: 22-07-06

Re: werk aangeboden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:19

Natuurlijk twijfel je, dat is normaal wanneer je eindelijk dat gaaat doen waar je al zo lang naar uitkijkt! Daar is in de psychologie vast een mooie term voor Knipoog

Gewoon doen!!!!! niet gaat zitten mutsen, als je goed bent voor de dieren, komt alles goed! Heel veel succes!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: werk aangeboden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:47

Je kunt het iig proberen, als het je niet bevalt kun je altijd nog wat anders gaan doen Lachen.
Heel veel succes en veel plezier met je nieuwe baan!.

Ulfeino
Berichten: 2196
Geregistreerd: 06-05-06

Re: werk aangeboden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 18:31

Spannend Afke!

Succes.
Gr. Brigit