Oh help, ik ben me vergeten uit te tikken!!!!! Wat nu???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Schuur_

Berichten: 4904
Geregistreerd: 09-08-05

Oh help, ik ben me vergeten uit te tikken!!!!! Wat nu???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 12:49

Hey

Op mijn werk (vakantiewerk) werken ze met een tikklok. Ik ben van men eigen al wat vergeetachtig en vaak tik ik net op tijd in omdat ik er dan weer aan denk.

Ook bij het uittikken ben ik een ramp. Vaak denk ik er pas aan als ik andere mensen het ook zie doen en dat was gisteren dus niet het geval en ik dacht er pas vanmorgen aan.

Wat moet ik nu doen? Gewoon zo laten en hopen dat het niet uitkomt? Of aan mijn (boze) bazin vragen hoe ik het moet oplossen???

Heeft er iemand tips hoe ik het dan aan haar moet vragen?

groetjes
suzanne

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Oh help, ik ben me vergeten uit te tikken!!!!! Wat nu???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:51

Even melden, zij kunnen dat zo oplossen mbv het computerprogrammaatje wat ze erbij hebben. Dat is tenminste bij ons zo, ik vergeet het ook heel vaak...

Elmond

Berichten: 895
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: Berkelland

Re: Oh help, ik ben me vergeten uit te tikken!!!!! Wat nu???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:51

Ik zou toch maar even vragen hoe je het op moet lossen, dan ben je tenminste eerlijk. Als ze het nu horen van jou, weten ze dat je het eerlijk zegt en ben je het gewoon vergeten. Als je het niet zelf zegt, dan komen ze erachter en denken ze veel negatiever over je. Ik zou de boosheid van je bazin proberen te trotseren en het toch maar eerlijk zeggen!

Lief_katje
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Oh help, ik ben me vergeten uit te tikken!!!!! Wat nu???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:52

Ik zou het wel aangeven.
Dit om later gelazer te voorkomen.
Je kunt namelijk niet echt makkelijk bewijzen dat je die hele dag aanwezig bent geweest... Dus ze zouden (in het ergste geval) je minder kunnen uitkeren die dag.
Zou het iig wel even melden.
Succes..

nicole_wijh

Berichten: 181
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: Grashoek

Re: Oh help, ik ben me vergeten uit te tikken!!!!! Wat nu???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:55

Bij ons op het bedrijf hebben wij ook een prikklok, en ja het komt inderdaad wel eens voor dat men vergeet te prikken.
Wanneer dit gebeurd, en iemand komt erachter, gaat deze altijd naar de afdelingschef, of naar de administratie, en laat het tijdstip invullen incl. handtekening..

Ik jou geval is het natuurlijk wat lastig.... omdat je er pas een dag erna erachter kwam..maar ik zou gewoon naar haar toegaan, en zeggen dat je per ongeluk bent vergeten te klokken... kan gebeuren toch? Haha!

Succes