bijbaantje help,

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
p0nyl0ver
Berichten: 261
Geregistreerd: 25-02-06

bijbaantje help,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 21:30

heej
ik hoop dat werk/bijbaantje het zelfde is Tong uitsteken
ik ga waarschijnelijk in het weekend een bijbaantje nemen
ik ben 14 jaar, maar hier in zweden hebben ze geen krantenwijk, geen kassen,
waar ik wat zou kunnen bij verdienen.
maar zoals jullie weten, ben ik van plan, om een paard aan te schaffen, dus als ik
heel de winter wek okt/nov/dec/jan/feb/maa/ zaterdan en zondag maar nu het probleem: je moet vaak met de bus gaan, en dan ben je meer dan meer dan je verdiendkwijt, dus dat gaat niet!! dan moet ik nog bij betalen ook Tong uitsteken en we wonen in een klein dorpje dus weinig/tot niks van werk voor mij. en in de winter ligt er bijna tot 1 meter sneeuw en ijskoud tege de -20 graden, dus met ver fietsen kom ik ook niet ver, dus weten jullie nog verschillende bij baantjes, die je zou kunnen doen..? ik hoorde van iemand bij een boer rond kijken en vragenm, maar wat zou ik bij een boer kunnen doen ze staan beetje op stal,, okee eten geven denk,, maar dat is binnen 30 minute gedaan,, en hij spuit de put leeg met strond, dus poep scheppen ook niet, en hij is er altijd zelf hoorde ik van iemand en dat in rond de avond als hij eten geef, dus dat heeft ook niet veel zin, wie weet er dus meerder klusjes of 1 vaste die je kan doen? ik wil in iedergeval in het weekend wat geld verdiene zodat ik als ik tege de 1000 euro heb kan ik beginne met een paard, omdat ik als wat heb gespaart, en me moeder en vader betale wel mee, maar ze wilde dat ik deze winter nog wat geld binne spaarde zodat ik er echt voor gaa, sorry voor het lange verhaal doeidoei

p0nyl0ver
Berichten: 261
Geregistreerd: 25-02-06

Re: bijbaantje help,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 07:37

niemand???

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Re: bijbaantje help,

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 14:05

kan je niet bij je ouders in huis schoonmaken. Hoef je niet te fietsen of met de bus en je ouders hebben een goedkope hulp voor de rotklusjes. Ik doe het ook voor 3 E per uur. En maak de kelder de keuken en de badkamer schoon.

o0marije0o

Berichten: 2388
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Weesp

Re: bijbaantje help,

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:05

Misschien thuiswerktster worden. Schoonmaakster bij anderen thuis. Ouderen of mensen die het zelf niet meer allemaal goed kunnen. Hang je briefje/ advertentie op bij de supermarkt ofzo. Misschien plaatselijke krant ofzo.
Honden uitlaten voor centjes.

_Lindy_
Berichten: 507
Geregistreerd: 20-10-05
Woonplaats: Groningen

Re: bijbaantje help,

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:11

Misschien kun je thuis iets met de computer/telefoon gaan doen ofzo.
Bijvoorbeeld een site van een winkel onderhouden voor geld of gegevens uit een oud boek van de gemeente o.i.d. overtypen. (zag laatst op tv dat iemand dat deed).

Sisco4life

Berichten: 6435
Geregistreerd: 04-03-06

Re: bijbaantje help,

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:13

Ik ga altijd op vakantie naar zweden... wat ik dan daar doe is van die blikjes ( burkjes ) verzamelen en inleveren. Dan zoek ik op toeristische plaatsen enz. Had in 2 weken € 50 bij elkaar. ± 500 kronor Lachen