Lekker begin alweer... :?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 09:55

Nou, vandaag was voor mij de eerste schooldag. Op 't rooster op internet heb ik op dinsdag het 2e t/m t 5e uur les. Omdat het de eerste dag is zouden we het eerste uur een mentorles hebben.

Gisteren begon het al, ik kijk op internet even bij de wijzigingen, vallen het 2e en t 5e uit. Goed begin voor de eerste dag Verward

Vanochtend naar school gegaan, vallen er heel veel mentorlessen uit, waaronder dus de mijne... Dus krijg mn rooster nog niet, geen id wie mn mentor is, helemaal niks...

Lekker weer.... plus, ik had dus vorig jaar een kluisje, n te kleine voor mijn boeken (heb er erg veel) en kwas omsingeld door bruggers die er uren over doen om hun boeken te pakken Verward Die heb ik dus eind vorig jaar ingeleverd. Nu gaan ze dus morgen beginnen met kluisjes verhuren, maar ze doen t per klas en beginnen bij de bruggers en werken dan naar boven. Ik zit dus in de allerallerlaatste klas en kom dus als allerallerlaatste, dan krijg k dus óf weer zo'n klein k*tding of helemaal geen. We hebben er niet genoeg voor de hele school... leuk weer, heel leuk... en ik heb echt n kluisje nodig...

Kga morgen even proberen of ik er toch al aan 1 kan komen, misschien dat k t anders via mn mentor kan regelen.. moet ik wel eerst even weten wie dat is Verward


Gaat het bij jullie ook al zo goed? Verward


Kuzz Jenn

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:27

zo bij ons hebben alle klassen op het vmbo wel een kluisje maar bij ons op het MBO zijn er maar 20 kluisjes..voor mega veel leerlingen..maarja ik heb er geen nodig want zoveel boeken heb ik nie

katrien_neke

Berichten: 197
Geregistreerd: 15-07-06

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:31

ik moet vrijdag pas eerste keer ... nieuwe school, ik hoop echt dak ni zo'n vreemde dag als jou zal hebbe :S
ik duim dat je een groot kluisje hebt!

gr katrien

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:09

Nee niet leuk nee dat je eerste dag gelijk zo begint.
Ik heb vanaf het 1ste jaar al een kluisje en die houd je tot je weer van school af gaat. Wij hebben ook genoeg kluisjes voor iedereen.
Maar wel raar wij moesten vandaag ons rooster ophalen, kennismaken met je klas en je rooster ophalen. Hebben jullie dat niet gehad?

Ier

Berichten: 8307
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: home is where the heart is <3

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:38

Tjee, das inderdaad een rotbegin.
Nouja, je moet maar zo denken, wat kan er nu nog meer misgaan !?

Hopelijk kom je snel toch nog aan een kluisje.

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:58

Dat geintje met de kluisjes ken ik.
Bij mij hebben leerlingen van de ALO voorrang op een kluisje omdat zij grote sporttassen meezeulen. Vorig jaar konden alle voedingsstudenten hun kluisje inleveren en afstaan aan de ALO studenten.

Vanochtend gevraagd of er voor mij dit jaar wel een kluisje beschikbaar is, maar dat konden ze nog niet zeggen Verward

Maar relaxt, het komt allemaal goed!
Anders breng je het idee dat bruggers misschien wel met 2 mensen hun kluisje kunnen delen?
Dat moest ik in de brugklas.

Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 19:07

Maaiikii schreef:
Maar wel raar wij moesten vandaag ons rooster ophalen, kennismaken met je klas en je rooster ophalen. Hebben jullie dat niet gehad?

Dat hebben we normaal gesproken ook, maar ze wilden t dit jaar anders doen. Ook wel vervelend voor de nieuwe bruggertjes, die hebben nl dus ook geen introductiedag...


Ier_ schreef:
Tjee, das inderdaad een rotbegin.
Nouja, je moet maar zo denken, wat kan er nu nog meer misgaan !?

Nou...t heeft misschien niet met school te maken, maar ben vanmiddag mn telefoon verloren en heb n dikke tak in mn gezicht gekregen Scheve mond gaat lekker Clown

sylv_n_

Berichten: 416
Geregistreerd: 23-12-05

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:07

ik heb gister ook me eerste schooldag weer gehad.
was gelukkig allemaal wel leuk en gezellig verlopen.
start morgen pas via het rooster(heel erg fijn).
kluisje krijg je bij ons in de tweede en die blijf je dan houden totdat je van school afgaat opzich wel fijn als je een goed kluisje hebt maar anders echt bale Clown

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 17:09

dat soort dingen gebeuren mij ook altijd.. maarja.
Je kan niet tegenhouden dat er iedere week weer roosterwijzigingen plaatsvinden. Ik heb nu al standaard 5 tussenuren in mijn rooster Boos!

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 17:28

mijn eerste schooldag begint pas op Maandag 18 september Tong uitsteken ik moet de 12de wel naar school om mijn rooster op te halen.
Ik ben benieuwd hoe het bij ons op school zal gaan, aangezien de school is verhuisd in een andere school. Alles moest anders, onze mappen staan op de gang, de leraren hebben geen kamer/plaats, er zijn veel te weinig practica ruimtes volgens mij zijn er maximaal 10 en ga zo maar door. Dit word een geweldig begin van het schooljaar.
En ook nog te bedenken dat bijna al mijn vrienden voor 6 maand op stage zijn en ik alleen op school ben met wat luitjes die ik niet ken Huilen

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:33

ja ik heb vorige week intro gehad.. vrijdag voor het eerst les
laatste 3 uur vielen al uit ( HOPPAA ) maandag weer een anders lesrooster ( fijn ik moest om half 2 beginnen met werken omdat ik om 1 uur uitwas ) was ik nu voortaan op maandag om half 3 uit Boos! Duivel dus ik via school de jumbo gebeld of ik voortaan een uur later kon beginnen , gelukkig kon dat anders was ik er gewoon tussen uit genaait !!!

Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 15:54

Grrr! Boos! Boos! Boos!

Ik was donderdag bij de receptie langsgeweest en gevraagd of er genoeg kluisjes waren voor iedereen, volgens hen wel. Ik zei van, dan zijn zeker alleen nog maar kleintjes over. Maar gelukkig zijn alle kleintjes aan de bruggers gegeven en waren er alleen nog maar grote over Haha! ik helemaal blij Haha!

Wil ik vrijdag n kluisje gaan halen, waren ze ineens op Verward ik en nog een stel andere (zullen er vast wel wat zijn, op de lijst stonden er toen al n stuk op 15) moeten wachten totdat er nieuwe zijn Verward lekker dan, dat kan dus nog wel even duren...

Echt zo vervelend!! Gelukkig is n goede vriendin van mij zo lief dat ik mn spullen er bij haar in mocht doen Haha! en dat terwijl ze een klein kluisje heeft Lachen

Stomme school ook!! Boos! slaat toch nergens op dat ze niet genoeg kluisjes hadden. Eerst hadden ze er nog wel genoeg Verward t lijkt me toch dat als je iig evenveel kluisjes als leerlingen heb je er genoeg hebt. Is dit niet zo t geval dan zijn er dus niet genoeg. Dus snap niet helemaal hoe t van t ene moment op t andere ineens te weinig kluisjes staan...

Ook krijgen over een week of 2 weer nieuwe roosters, ze waren blijkbaar niet af en nu wordt alles overnieuw gedaan Scheve mond lekker dan, had net zo'n fijn rooster, zul je zien dat k echt n k*trooster ga krijgen...

Leuk zo'n laatste jaar op school Scheve mond ...

Melanie_D
Berichten: 1004
Geregistreerd: 08-01-05

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 18:40

over kluisjes gesproken, bij ons mag je van geluk spreken als je er eentje hebt.. Ik fiets dus elke dag een half uur, met mijn zware boekentas. Heel lastig, ik krijg maandag mijn rooster, zal mij benieuwen wat dat nu weer wordt, ik mag van geluk spreken als ik 2 of 3 middagen vrij heb..

Marijkjuh

Berichten: 8300
Geregistreerd: 24-09-04

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 18:47

Ik hoef gelukkig nog niet naar school. Ik vind jou verhaal nogal vaag, wat een vreemde school dat je nu al uitval heb. Bij ons zijn trouwens alle kluisjes even groot, net zo handig Knipoog

magli

Berichten: 1853
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Zuienkerke/Gent België

Re: Lekker begin alweer... :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:22

Ik had een nogal onaangename "entree". Ik woon in België en ga daar dus ook op school en dit is een ander systeem dan in Nederland geloof ik? Maar goed ik zit in het 4de middelbaar (ben 15 jaar).

Eerste schooldag. Clown Ik moest naar voor komen om te stemmen op de klasverantwoordelijke. En vanvoor in de klas heb je een verhoogje voor de leraar, een trapje. Je kunt het al raden. Ik stap op het trapje, stem, en VAL van het trapje op DE GROND. Iedereen natuurlijk lachen. Vond het best wel genant maar goed, ik kende gelukkig iedereen en zij mij.