Geén leuke klas!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 19:45

Oké de titel is eventjes om het netjes te houden, maar ben er best pissed over. Onze hele klas (van de mensen die overgingen) zou bij elkaar blijven, ik had best een leuke klas, heb ze weleens leuker gehad, maar ik had verder niks te klagen. Ik zát bij mijn beste vriendin in de klas, nu hebben ze onze klas in 3en gesplitst. Ik zit samen met een meisje (marit) dat ik niet écht aardig vind, maar geen vreselijke hekel aan heb, met nog 3 meisjes, waar ik wél een hekel aan heb. Mijn beste vriendin zit bij de rest van de meisjes uit onze oude klas in de klas. We vinden dit écht niet leuk, ik had me al helemaal verheugt om weer de lessen met maartje (mijn beste vriendin) te volgen, het was altijd gezellig, kon altijd me hart luchten als het even moest. Maar nu kan dat dus niet lekker meer. Met de meiden waar ik nu mee in de klas zit, heb ik niks.

Vind het echt niet leuk. Verdrietig Meer mensen met zo'n tegenslag bij het begin van het jaar?

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:47

kun je niet naar de directie stappen en vragen of je naar de andere klas mag?

_Buddha
Berichten: 2289
Geregistreerd: 27-10-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:48

meid, het klinkt stom, maar zoals je er nu tegenaan kijkt, zo wordt het nooit wat he! Probeer die meiden eens van een andere kant te bekijken. Misschien mag je ze niet, maar wie weet kun je best met ze lachen Knipoog Probeer ervan te maken wat ervan te maken valt want je zal het er echt mee moeten doen Knipoog

Ier

Berichten: 8307
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: home is where the heart is <3

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:49

Zo'n waardeloze klas heb ik nu dus ook.
Had vorig jaar echt een toffe klas, nu zijn alle klassen door elkaar gegooid! Ik kan gelukkig nog wel van klas wisselen als het meezit morgen, hopelijk is dit voor jou ook het geval.

Mocht het toch niet kunnen; probeer er dan het beste van te maken!

Just_Crazy

Berichten: 1065
Geregistreerd: 16-12-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:50

ah dat is echt poedersuiker, maar je moet wel eigenlijk he... heb ik ook

ik zit in mijn eentje in een poedersuiker terwijl al mijn vrienden die zijn blijven zitten met zn allen in 1 klas zitten die ubergeweldig is...
je hebt iig nog je vriendin toch Lachen

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 19:51

Denk het niet missnynke, denk niet dat we voor niks gesplitst zijn, en dán zit ik weer vast aan een eikel als mentor, maar we hebben misschien nog lessen samen.

rudi: ik heb al heel wat mensen van hun een kans gegeven, voor marit was ik er alleen als haar vriendin er niet was, en anders was ik dat stomme meisje uit de klas, ja dahág. Bij de andere 3 meiden die ik een kans heb gegeven, als ik met hun praten, vroegen ze aan het eind van het gesprek altijd om geld Nagelbijten / Gniffelen

Just_Crazy: ja in een andere klas.

Blue9

Berichten: 3642
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Wijk

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:51

Waarschijnlijk kan er iets geregeld worden maar zie het nog even aan!! Ik zeg bij elk nieuw schooljaar, elk nieuw ponykamp enz. wat een poedersuiker!! En toch valt het altijd mee!!

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:52

*Steekt vinger op.
Ik heb ook zo'n waardeloze klas en zag het de eerste paar dagen ook he-le-maal niet zitten, maar ik heb me inmiddels voorgenomen dat ik er gewoon het beste van ga maken!

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 19:54

ymneuss schreef:
*Steekt vinger op.
Ik heb ook zo'n waardeloze klas en zag het de eerste paar dagen ook he-le-maal niet zitten, maar ik heb me inmiddels voorgenomen dat ik er gewoon het beste van ga maken!

Daar moet ik dan ook maar me best op gaan doen, maar ben gewoon zo teleurgesteld.

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:13

Ehm..heel vervelend, ik ken het erger.. denk ik Sigaar

Ik ging na 2 jaar havo/vwo wegens problemen etc. naar 3 vmbo-t. Ik kende niemand, en iedereen die ik leerde kennen.. was niet leuk. Ik had geen beste vriendinnen, mocht meer mensen niet.
Ik wende eraan. Had een vriendin in die klas.. de rest mocht ik soms wel en soms niet. Jaar later, vmbo-t 4, ook mensen die ik niet mocht. Ondanks dat bleken sommigen nog aardiger toen ik ze leerde kennen, en heb ik er 2 redelijke jaren opzitten!
Heb spijt dat ik in het begin van de 3e zo verlegen deed, ben ik namelijk niet echt.

Nu, havo 4, een wereld van verschil! Qua mensen en contact. Ik voel me veel meer thuis, vind veel mensen echt heel tof en het is ZOveel rustiger.

Maak er het beste van, echt, je kunt niet alles hebben maar wel alles geven wat je hebt. Komt wel goed!

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:24

dessie schreef:
ymneuss schreef:
*Steekt vinger op.
Ik heb ook zo'n waardeloze klas en zag het de eerste paar dagen ook he-le-maal niet zitten, maar ik heb me inmiddels voorgenomen dat ik er gewoon het beste van ga maken!

Daar moet ik dan ook maar me best op gaan doen, maar ben gewoon zo teleurgesteld.

Hoelang weet je je klas al?
Ik weet hem al bjna 2,5 week, en ik vertikte het de eerste dag om naar school te gaan (iedereen is zó afstandelijk terwijl ik juist graag met iedereen een beetje wil praten enzo) en ik vínd het nu nog steeds niet leuk. Maarja, je hebt het nou eenmaal niet voor het zeggen en daar heb ik me maar gewoon bij neergelegd. Meer kan ik niet doen.. Ik snap je overigens wel hoor!

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:06

Probeer er het beste van te maken.

Ik zat ook alleen bij een meisje uit mijn oude klas waar ik niet mee omging. Een vriendin van mij zat in een andere klas met hetzelfde profiel. Nu is ze overgeplaatst naar mijn klas, daar ben ik echt blij mee! Haha!

Maar het komt vast wel goed!!

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 15:09

mijn klas weet ik nu een week.

malie
Berichten: 482
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:10

ik weet nog niet eens bij wie ik allemaal in de klas kom....Pas 1 sept.

_inge_

Berichten: 1129
Geregistreerd: 05-07-06
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:12

Ik ben een nivo lager gegaan van school ik zit in een nieuwe klas met nieuwe kinderen. Ik ken der wel een paar maar die vind ik niet echt aardig maar ik vind het nu nog te kort om te beslissen en ook al wil ik naar een andere klas het komt er niet door want nog meer mensen hebben het aangevraagt dus je moet blij zijn met wat je hebt gewoon nieuwe vrienden proberen te maken.

Marrke

Berichten: 3679
Geregistreerd: 06-06-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:14

Dat is vervelend meid! Probeer er het beste van te maken zou ik zeggen.
Zijn er anders misschien mogenlijkheden om naar een andere klas over te worden geplaatst?

Zelf heb ik vandaag m'n klas te horen gekregen, ik denk niet dat ik nu al een goed oordeel daarover kan geven. Maar het had absoluut erger gekunt Lachen

esther_sonja
Berichten: 3068
Geregistreerd: 23-05-06

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:18

ja hiero ook....
ik ben gelijk na dat ik de "brief" kreeg, ben ik overgestapt, naar de klas van mijn paardrijd vriendinnnen.. Maar nu moeten ze wegens omstandig heden weer weg uit die klas... dus tjah dan ga ik maar weer naar de klas die in de brief stond gegaan... maar vind het helemaal niet leuk..
maar jah.. ze zeggen dat er heel veel veranderd het de eerste 2 jaar.. kwa niveau... sommige zakken af, en andere gaan juist omhoog... ik probeer maar optimistisch te blijven.

polly2
Berichten: 4503
Geregistreerd: 21-07-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:22

Tja...kan me voorstellen dat het even balen is. Maar over een tijdje is het waarschijnlijk weer anders...
het is bovendien wel goed voor je om "gedwongen" te worden om te gaan met mensen die je anders niet uitgekozen zou hebben.
Als je later een baan hebt, zul je dat ook tegenkomen. Je kunt niet je collega's uitzoeken...je moet het er maar mee doen...
Dan is het maar beter als je zo flexibel bent dat je er het beste van kunt maken. Dus dat zou ik nu ook doen als ik jou was. Als je een positieve instelling hebt...dan wordt alles vanzelf leuker!

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:27

Ik heb ook niet zo'n leuke klas Scheve mond
Meer dan de helft is 1 of 2 keer blijven zitten in 4 havo, en zijn dus 1 of 2 jaar ouder, en kijken naar ons alsof we baby's zijn. En zo voel je je dan ook Schijnheilig .

Maar goed, als zij zich daar lekker bij voelen, moeten ze het vooral doen, ik kan me er niet zo druk om maken Knipoog .

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:30

Ik heb nu juist een leukere klas als vorig jaar vind ik! Ik zit bij 8 anderen mensen die ik ook al van het 1e en het 2e jaar ken Knipoog Ik zou anders maar eens naar de directie stappen, er zijn mensen bij mij op school die ook van klas zijn gewisselt om een of andere reden!

Yellowcab
Berichten: 2863
Geregistreerd: 16-01-06

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:34

Dit had ik paar jaar geleden ook! Goeie vriendin en ik waren uit elkaar gehaald en zaten allebei in een andere klas maar we zagen elkaar nog in de pauzes en de klassen bleken uiteindelijk best leuk te zijn! Als het echt niet gaat kun je mischien wel ruilen!

Irismacho

Berichten: 7264
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Amersfoort (Nieuwland)

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:39

Pff Scheve mond Stóm he.. Ik ken helemaal niemand dat is nog veel erger, zit je daarin je 1tje in de klas Scheve mond dat is ook echt niks. Hoop dat je leuke mensen leert kennen, succes Kusje

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:52

Ik heb ook wel een beetje een tegenvaller.
Ben dit jaar begonnen aan een HBO opleiding, gelukkig zit er een vriendin van mijn oude school in de klas, en zijn er nog 2/3 nieuwe klasgenotjes die me 'wel' aardig lijken.
Maar de rest van de klas is niet helemaal mijn type Knipoog.

Maar goed, er is niks aan te doen. Er zit dus niks anders op dan een beetje je best te doen om het nog zo leuk mogelijk te maken met z'n allen!.

friezenfan2

Berichten: 2647
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:02

ik heb ook niet een geweldige klas maar dit wordt ons 4de jaar samen en tot nu toe is het wel uit te houden.

probeer van klas te veranderen als dat kan.
en veel succes misschien zijn er andere in je klas die wel aardig zijn

groetjes lisa

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:07

School is ook niet bedoeld om leuk te zijn Haha!
Nja meid. Je kunt niet alles hebben, gewoon ervoor gaan. Ze zullen vast wel meevallen.

Je praat nu over 4 mensen, maar hoeveel mensen zitten er nou eigenlijk in je klas??

(als ik over 4 mensen van mijn klas spreek die ik niet leuk vind heb ik echt pech, zit namelijk met maar 5 mensen in klas Haha! )