Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:17

Ik heb er ook wel weer zin in hoor, ik heb nu wel weer lang genoeg thuis gezeten!!!

esther_sonja
Berichten: 3068
Geregistreerd: 23-05-06

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:23

ikke niet... ga naar een nieuwe school, ben in gedeelt in HV15, maar nog voor de kennismakings dag ben ik overgestapt,naar HV12 voor mijn paardrij vriendinnen... maar die moesten uit die klas weg... geen optie voor mij om nog een keer verder geplaatst te worden.. maar nu moet ik weer terug naar HV15...
heb een Rot exvriendin waar ik nu bij in kom, en helaas ben ik er achter gekomen dat ze me al zwart maakt voor dat ik weer terug kan komen... ben bang dat ik gepest word en zo dat ze flauw gaan doen... maar moet maar niets laten merken.. dan gaan ze vaak juist zo doen Bloos
maar anders had ik wel zin in school... heb in groep 8 super hard geknokt om in het Havo/ Vwo te komen... Ja

_Pilar_7

Berichten: 18
Geregistreerd: 18-08-06
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 13:50

ik heb helemáál geen zin... soms verveel ik me wel, maar als ik denk aan het huiswerk van vorig jaar.. doe mij nog maar een tijdje vakantie

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:30

_Pilar_7 schreef:
ik heb helemáál geen zin... soms verveel ik me wel, maar als ik denk aan het huiswerk van vorig jaar.. doe mij nog maar een tijdje vakantie

Zo denk ik er ook over Tong uitsteken Maar ik ga nu nog maar even genieten van m'n laatste vrije weekje..

Karin_deB

Berichten: 8281
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:44

Ik heb er ook wel zin in, nieuwe opleiding, nieuwe mensen enzo.
En een vakantie is alleen maar leuk omdat het maar een paar weken is dat je thuis zit, als je maandag achter elkaar thuis zit is er toch ook niks meer aan? Nee doe mij maar school hoor met af en toe vakantie,

_Pilar_7

Berichten: 18
Geregistreerd: 18-08-06
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:58

Lisa_Melody schreef:
_Pilar_7 schreef:
ik heb helemáál geen zin... soms verveel ik me wel, maar als ik denk aan het huiswerk van vorig jaar.. doe mij nog maar een tijdje vakantie

Zo denk ik er ook over Tong uitsteken Maar ik ga nu nog maar even genieten van m'n laatste vrije weekje..


niet eens een hele week Huilen

Niek123

Berichten: 2087
Geregistreerd: 19-12-05

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:02

ik eigenlijk wel.. k ga op een nieuwe school beginnen met een nieuwe klas.. dus ben wel benieuwd, maar het wordt wel heel zwaar.

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 09:14

Goed, dit topic is er denk ik niet voor bedoeld om te zeggen: "nou ik heb absoluut geen zin in school", want zo'n topic hebben we al. Het is eerder voor de mensen die wél graag willen. Knipoog
(Om het een beetje on-topic te houden).

Morgen moet ik naar school en krijg ik mijn rooster en volgens mij ook een nieuwe klas, of gedeeltelijk. Ik ben erg benieuwd. Nagelbijten / Gniffelen
Ik weet nu al dat ik die woensdag (mn eerste lesdag) niet mn bed uit kan komen, maar toch blijf ik zin hebben. Haha!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 09:24

Ik heb er wel zin in.
Heb de hele vakantie fulltime gewerkt om de operatie van mijn pony te kunnen betalen, nu ben ik het werken volledig spuugzat.
Mijn rooster heb ik al op de website gezien en die is wel errug leuk op maandag en vrijdag na Clown

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:23

Lisa_Melody schreef:
_Pilar_7 schreef:
ik heb helemáál geen zin... soms verveel ik me wel, maar als ik denk aan het huiswerk van vorig jaar.. doe mij nog maar een tijdje vakantie

Zo denk ik er ook over Tong uitsteken Maar ik ga nu nog maar even genieten van m'n laatste vrije weekje..

ik volg jullie Haha!

fourth
Berichten: 1904
Geregistreerd: 20-07-05

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:12

Ik heb anderhalf jaar pauze gehouden dus nu zit ik in mn laatste weekje vakantie, vind t wel mooi geweest ook Haha!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:01

help... morgen is het zover.

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:22

Ik moet dinsdag weer beginnen... (maandag boeken halen)
Maar ik ben een beetje van mening veranderd, ik wil toch wel weer naar school...
Ik verveel me echt dood nu, en dan zie ik iedereen ook weer enzo.

Theeglas

Berichten: 2546
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Avenhorn (Noord-Holland)

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:25

jaaaaaaaah Hyper! ik heb ook súper zin in school Haha!
Lekker mijn vriendinnen weer zien en lekker kletsennnnn Dromen

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:12

Ik vind het ook niet erg om naar school te gaan Haha!

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:17

Ik kan ook niet wachten Haha!
Vakantie (3 maanden Bloos!) heeft nu wel lang genoeg geduurd!

priamos

Berichten: 605
Geregistreerd: 24-08-06

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:20

Ik wil ook naar school!
zit nu al vanaf mei thuis omdat de school mij verkeerd had ingedeeld ( deed een opleiding in de toerisme Nerd ) maar moest stoppen omdat ik het niet haalden en ze zouden mij helpen met een nieuwe opleiding nu 3 maanden later krijg ik te horen dat ik pas in januari in kan stromen op die opleiding dus mag nog poosje thuiszitten nja werken dan Bloos

Lilian__

Berichten: 2177
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Nunspeet

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:25

ik heb er net een weekje opzitten, 1 dag ziek geweest maaja kan je nix aan doen.. ik vind het vreselijk zit nu in mijn examenjaar en zie er echt tegenop. ik moet ook nog bedenken wat ik hierna ga doen. Bloos maar die leeraren zijn zo vreselijk saggerijnig. bleeh. maja nog maar een paar maanden Vork

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 12:53

Lilian1991 schreef:
ik heb er net een weekje opzitten, 1 dag ziek geweest maaja kan je nix aan doen.. ik vind het vreselijk zit nu in mijn examenjaar en zie er echt tegenop. ik moet ook nog bedenken wat ik hierna ga doen. Bloos maar die leeraren zijn zo vreselijk saggerijnig. bleeh. maja nog maar een paar maanden Vork

Whow, de leraren nu al chagrijnig.. Dat is snel Scheve mond

Leonie
Berichten: 2046
Geregistreerd: 19-11-04
Woonplaats: Wechel (Antwerpen!!)

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:29

Ik heb echt superveel zin. Noem me geen nerd, want dat ben ik absoluut niet, maar ik heb gewoon een superklas. Wij zitten met 5, allemaal meisjes, dezelfden van vorig jaar. Deze klas is de tofste dat ik ooit heb gehad. Het enige dat ik niet zo leuk vind is dat ik 4 uur 'privéles' heb. Ik zit als enige op onze school in Grieks-Latijn, en de anderen van mijn klas doen Latijn, die uren gaan niet samen, dus heb ik soms een andere les dan de rest. Scheve mond

none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:54

Ik had het niet erg gevonden als de vakantie nog een weekje langer duurde. Maar ik vond het ook totaal niet erg om wer naar school te gaan. In het begin is alles nog een beetje nieuw dus dan overleef je hetook nog wel.
Ik vind het nu ook nog best leuk. Maar ik denk dat ik over 2 weken wel weer aan vakantie toe ben Knipoog

_Lorette_

Berichten: 12119
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:56

Nou, ik verlang nu alweer naar de zomervakantie, terwijl mijn school nog niet eens begonnen is. Scheve mond

Vreselijk. Ik wil niet naar school.
Het is zo vreselijk onhandig in de winter, omdat je dan in de binnenbak moet (die dikwijls bezet is). Krijg ik een naar rooster, dan kan ik mijn paarden niet eens allemaal rijden.

Whizzard
Berichten: 1367
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: Markelo

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:59

Hahaha, als ik op school zit denk ik ''Pfff, had ik maar vakantie'' Heb zomervakantie ''Tjee, hoe zou het nu op school zijn?'' :Y

Dora88

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-11-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 18:35

Ik heb zin in school. Maar dat komt misschien omdat ik nu naar een andere school ga, ga namelijk naar het HBO. En als je 3 maand vakantie hebt gehad (vwo examenjaar), wil je wel een keertje weer naar school.
Al die nieuwe mensen leren kennen, hoe ze op school zijn Knipoog. Want met introductieweek was het natuurlijk wel erg superrr!!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Ben 'k nu de enige die wel naar school wil? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 22:44

En ook ik heb zin in school!
En dat komt omdat ik een jaar heb gewerkt. En de schoolbanken serieus heb gemist.
Dus we beginnen weer vol goede moed aan een nieuwe opleiding! Lachen