hebben jullie ook zo,n leuke klas

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Re: hebben jullie ook zo,n leuke klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:41

Mijn klas is top! Haha!
Nouja, de meiden dan. De jongens kunnen af en toe nog wel eens op je zenuwen werken. Knipoog
De leraren gaan ook wel. Sommigen moet ik gewoon niet en die moeten mij ook niet, sommigen zijn 'gaan wel' en anderen zijn gewoon leuk. Haha! Je kan natuurlijk niet alles hebben hè.
Vorig jaar dacht ik ook dat ik echt een schijtklas zou hebben, maar je moet ze gewoon een kans geven! Dat heb ik ook gedaan en nou zijn we echt een hele hechte vriendengroep.
Dus voor iedereen die na een week denkt dat dit schooljaar een hel word: stel je eens wat positiever op tegen je klas! Het gaat 10x makkelijker als je gewoon aardig tegen iedereen ook, ookal kan je het niet zo goed met je vinden, dan dat je ze tegen gaat werken en hun jóu dus ook geen kans zullen geven. Pling

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Re: hebben jullie ook zo,n leuke klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:57

Wij hebben een méga klasje! Ik zit nu (eigelijk vrijdag pas Tong uitsteken ) in 6 TW en we hebben een geweldig klasje! We zitten van't jaar maar met 9 (4 mensen hebben het vorig jaar niet gehaalt) maar we zijn een geweldig groepje en komen echt super overeen !

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Re: hebben jullie ook zo,n leuke klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:05

Toen ik nét in de 2e zat werd onze halve brugklas gemengd met een andere brugklas. Eerste twee weken hebben we alleen maar geroepen 'WAT EEN K*TKLAS!'. Achteraf was het 1 van de gezelligste jaren.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: hebben jullie ook zo,n leuke klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:09

MoonChloe schreef:
We zitten met zijn 4en of 5en in 1 klas. De 5e persoon weet niet of hij weer aangenomen wordt op school. (dat sukkel wou naar amerika voor een jaar etc dus afgemeld, gaat amerika niet door Tong uitsteken )

Joehoe, vandaaag gehoord dat wij zeker met z'n 5en in de klas zitten. Wordt weer een super jaar.
(5 van 6 zijn blijven zitten, 1 is met hakken over sloot overgegaan. Ik hoop dat hij het dit jaar heel goed doet en zo dus ook dit jaar de examen haalt)
Met twee mentoren, 1 is best tof en andere is beetje sullig (geeft natuurkunde/scheikunde, zegt dat genoeg??? Clown ) maar wel aardig Ja

Eline_

Berichten: 392
Geregistreerd: 19-03-06

Re: hebben jullie ook zo,n leuke klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:15

ik heb een geweldige klas.
alle gezellige mensen uit de brugklas, en die uit de 2e klas, bijelkaar in de 3e.
dus dit beloofd weer een topjaar. net als de 1e en 2e.

[ en natuurlijk overgaan, zonder ook maar iets te doen]

Anoniem

Re: hebben jullie ook zo,n leuke klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:51

Mijn klas is dolletjes Vork .
17 man; 1 onbekend meisje (type tuttebol), 2 meisjes uit m'n vorige klas, heb ik verder niet zoveel mee, 1 meisje uit de andere Atheneum klas, opzich wel aardig; andere stroom alleen, heel veel jongens en 2 meisjes uit m'n vorige klas; type arrogant enzo; waar ik dus echt niks mee heb.
Leuk Verward

Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Re: hebben jullie ook zo,n leuke klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 09:31

Wij hebben ook wel een leuke en gezellige klas. We waren vorig jaar met zijn 31' en. Nu is er een meisje bij gekomen die is blijven zitten, dus word onze klas gesplitst.. Verdrietig blijven er nog 16 over. Er zitten ook een paar arrogant mensen in onze klas, die denken dat ze heel erg populair zijn.. Daar hou ik niet zo van.. Tong uitsteken

MarloesR
Berichten: 150
Geregistreerd: 17-05-06

Re: hebben jullie ook zo,n leuke klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 11:42

nou ik heb een rotklas. Ik doe 4 HAVO cultuur en maatschappij. Nu zit ik bij allemaal mensen van 16 en 17. En ik ben 14 Bloos . Iedereen kent elkaar, en ik ken niemand Huilen . Gisteren had ik introductiedag. Nou ik hoop echt dat ik weinig bij mijn mentorklas zit anders wordt het een leuk jaar... Verdrietig

Lieke__
Berichten: 913
Geregistreerd: 09-04-06

Re: hebben jullie ook zo,n leuke klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 11:50

Ik weet nog niet wat voor klas ik heb. Ik ga in m'n eentje naar een nieuwe school en daar kom ik 7 september pas achter. Maar ik heb al wel 2 meisjes gezien waar ik waarschijnlijk bij in de klas kom en die zijn wel aardig.