Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britt

Berichten: 18895
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:46

Wanneer zou de stufi aankomen dan? Geld dat alleen voor nieuwe studenten of ook voor al studerende mensen?

d0rien1988
Berichten: 58
Geregistreerd: 14-08-06
Woonplaats: Nijmegen

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:11

mijn probleem met mn stufi zit m erin dat ik natuurlijk eerst heb opgegeven dat ik nog inwonend was (toen ik nog geen kamer had) en ik heb pas een paar weken geleden opgegeven dat ik uitwonend word. (ik heb nu een kamer en dus een adres.) maar met de verwerking van deze wijzigingen lopen ze dus een beetje achter.
dus denk dat er voor al studerende mensen geen probleem is.

Lunapoes

Berichten: 2435
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:16

Ik krijg mijn Ov ook pas later ik moet vanaf 4 sptember naar school en krijg mijn ov oktober pas dus dat wordt een maand lang flink wat centjes neerleggen voor de bus en trein maarja het kan niet anders hea..

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:19

welkom bij de IB-groep allemaal! ik studeer nu 2jaar, en heb al geleerd van de IB-groep, dat je OVERAL achteraan moet zitten anders doen ze niks

Horsefreak

Berichten: 1238
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Nieuw Vennep

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:32

Ik ben blij dat ik mijn ov al heb, van afgelopen jaar studeren. Ik heb vorig jaar ook eind augustus en september op eigen kosten naar delft moeten reizen.
En de ib-groep, loopt altijd achter ja. Vorig jaar uitgeloot voor diergeneeskunde, dus ik werd door de ib-groep ingeschreven voor de opleiding van mijn 2e voorkeur. Kijk je op mijn ib en krijg je post over stuffi, staat er als studie diergeneeskunde ipv die andere studie, dus toen ook maar weerwijzigingsformulieren opgestuurd, eens zien hoe het dit jaar gaat.

Mieke_Cunna

Berichten: 2633
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:54

Ik moest dus van opleiding veranderen.
Heb dat al 2x opgestuurd maar krijg maar geen bericht. Tja afwachten maar. Maar ik blijf mooi reizen met de OV kaart van nu.
Naar school ga ik toch wel Haha!

Anoniem

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:59

ik had vanmorgen post van IB waarop staat dat ik vanaf de 14de me ov op kan halen Haha!

dus dat ga ik vandaag maar is doen

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11578
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:38

jaa heb ook post gehad dat ik vanaf 17 aug. mn ov kon ophalen Lachen beetje jammer dat ik pas woensdag of zo tijd heb, maar ach, hij is toch nog niet geldig Lachen
overigens had ik me aangemeld voor mijn ib-groep woensdagavond, en ik zou binnen 3 dagen bericht krijgen over wachtwoord enzo...en die brief had ik ook vandaag binnen!
ze kunnen wel snel zijn Clown

Lunapoes

Berichten: 2435
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:46

oeh aanmelden voor mijn ib-groep? ik ben echt een nerd in dat soort dingen Tong uitsteken het klinkt handig hoe kom ik eraan en wat heb ik eraan? haha Haha! ik wil namelijk ook wel dat ik alles op internet kan checken ff checken!

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11578
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:09

kan je gewoon op internet aanmelden hoor!
www.ib-groep.nl
je hebt correspondentienr van je ib-groep nodig (staat bovenaan de brieven die je van ibg krijgt geloof ik)
en dan gewoon volgen wat je moet doen en dan krijg je dus vanzelf brief thuisgestuurd Lachen
easy peasy Knipoog

d0rien1988
Berichten: 58
Geregistreerd: 14-08-06
Woonplaats: Nijmegen

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:24

haha mijn-ib aanmelden is idd wel heel handig. kun je ook ff bekijken hoe het zit met je stufi en ev. lening, OV enzo... zou ik wel even doen Knipoog

Anoniem

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 20:55

xingridx schreef:
jaa heb ook post gehad dat ik vanaf 17 aug. mn ov kon ophalen Lachen beetje jammer dat ik pas woensdag of zo tijd heb, maar ach, hij is toch nog niet geldig Lachen
overigens had ik me aangemeld voor mijn ib-groep woensdagavond, en ik zou binnen 3 dagen bericht krijgen over wachtwoord enzo...en die brief had ik ook vandaag binnen!
ze kunnen wel snel zijn Clown


dat is inderdaad ook stom, ik moet in augustus pas naar school, maar dat ding is pas geldig vanaf september.
ze kunnen natuurlijk niet augustus erop zetten, want je zou maar is profiteren van die laatste 14 dagen van augustus :S

Kims

Berichten: 977
Geregistreerd: 29-11-04

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 21:58

dat mijn-ib is inderdaad wel handig! Ga me er wel voor aanmelden.

Ik ben ondertussen naar het kantoor in Rotterdam gegaan. Daar konden ze weinig voor me betekenen. Ze hebben mijn aanvraagformulier nogmaals opgestuurd (?) in de hoop dat ze het optijd allemaal kunnen regelen. Ondertussen moet ik al wel 279.90 betalen aan treinkaartjes in augustus, pffff.

@ maethoriel: Ik heb een huisje in Vlissingen gekocht, maar ik ga studeren in Rotterdam. Het leek me helemaal niks om in rotterdam te gaan wonen, brrr mij te druk haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30661
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:43

Ik heb de brief wel binnen gehad. Ga hem dus volgende week ophalen.
Mijn IB-groep aanmelden ooit wel gedaan, nooit wat ontvangen.

xxsweet

Berichten: 3657
Geregistreerd: 06-07-05
Woonplaats: Drachten

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:48

Godver.
Dan verwerken ze mijn verandering van studiefinanciering ook later.
Ik heb al min. 250 euro misgelopen omdat die mensen niet opschieten. Nouja..
Suc6 voor de mensen die hun OV nog niet hebben!

Lunapoes

Berichten: 2435
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:43

oke ik ga me er boor aanmelden moet ik eerst mijn vader aan ze staart trekken waar hij al die brieven van de ib-grope laat want dat ruimt ie vaak maar al te goed op :S

Anoniem

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:08

Ik had gister bericht dat ik me OV op kan halen... Ja

gekkesies

Berichten: 6183
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Antwerpen

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:11

Ik heb ook nog geen bericht gehad, maar mijn OV zou sowieso pas een maand nadat de opleiding start ingaan, dus begin Oktober.
Ik zou hem echter wel nu al moeten krijgen dus ik wacht nog een weekje af, heb ik dan nog niks dan ga ik ook aan de bel trekken.

millennium

Berichten: 2590
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:23

ik kan me nergens registreren bij "Mijn ib-groep"

Lunapoes

Berichten: 2435
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:28

Oke HELP! ik ben op die site van de ib-groep maar zie nergens iets van registreren ofzo? Bloos
nou ben ik natuurlijk BlonT maar ik zie het egt niet kan iemand mij precies vertellen wat ikm oet doen Clown Oh en nog wat wat is het correspondentienummer isa dat het o&w nummer wat op die brieven staat Koe ik snap er balletje van Vork

Lunapoes

Berichten: 2435
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:19

kan iemand mij helpen Haha!?

Anoniem

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:24


Nicky_Ray

Berichten: 466
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Hollandscheveld

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 18:14

Allen is dat errug lastig als je thuis geen bereik hebt... Ofterwijl je kunt dan dus gewoon niet inloggen... Ik heb van de week ook al gebeld naar de IB groep om te vargen waar m'n OV bleef. Maar omdat ik vorrig jaar even gestudeerd heb en m'n OV de 2e termijn niet opgehaald heb zou hij nu nog bij het postkantoor liggen. Na al deze verhalen ben ik benieuwd of dit klopt, hoop het wel want ik ben niet van plan om dat allemaal zelf te gaan betalen!! Ik moet de 30e ook al beginnen en dat gaan ze sowiso niet vergoeden, ik moet ook zeggen dat ik dat echt belachelijk vind van die studies die gewoon gaan beginnen als niemand nog een OV heeft, net of we allemaal een geldboom in de tuin hebben staan ofzo :S

Anoniem

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 17:52

Gos wat waardeloos dat mijn Ibgroep. Heb ik via dat digid een code gekregen, geactiveerd, kennen ze het correspondentienummer nog niet. Terwijl DigiD zegt dat je nu overal in kan loggen met je eigengekozen gebruikersnaam en wachtwoord, nou niet bij de IB groep dus?!

Druif_01

Berichten: 8844
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Help, IB groep heeft vertraging! Sommige OV's niet op tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:25

ok dat probleem heb ik dus ook, ik heb pas op het laatste moment besloten toch door te leren, hoop gezeik bij de IB (er zal ook eens wel iets snel goed gaan daar) maar die vent aan de telefoon zei dat ik wel per 1 september mijn ov zou krijgen en mijn stufi, anders heb ik ook een big problem, moet vanuit Panningen naar Nijmegen, das geen goedkoop grapje als dat zonder ov moet, daar heb ik echt geen geld voor!