Welk niveau moet je hebben om op deurne te komen?
Met Welk niveau kan je welke kant op?
Heb je echt een eigen paard nodig voor deurne?
Zijn het zware opleidingen?
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Stuiterbal_ schreef:Ja ik zelf heb Bassis beroeps leerweg..En ga volgend jaar naar de 3de jaar..
Ik hoop natuurlijk dat ik hoger niveau gaat krijgen, verder nog iemand?
jacco_h schreef:ik heb ook wel interesse in de deeltijd opleiding. maar misschien is het wel makkelijk als er mensen reageren die er gezeten hebben en kunnen vertellenwat hun ervaringen zijn.
Karoliefje_ schreef:Ik zou de opleiding niet gaan doen..
Om de reden niet dat er gewoon geen droog brood is te verdienen in de paarden wereld, Mijn tweeling zus wil super graag iets in de paardenwereld. Maar iedereen raadt het haar af deze of andere paardenopleidingen te volgen. Volgens veel mensen in de paarden wereld kan je beter een andere opleiding achter de hand hebben. Stel dat het niet gaat lukken, en vaak kan je met paarden opleidingen niet meer woorden dan stallen uitmester, ook al heb je Havo gedaan. Ze zeggen dat je beter kan bewijzen bij wedstrijden dat je talent hebt om verder te komen. of het naast je baan kan doen en er altijd nog je beroep van kan maken. De meeste mensen die iets met paarden wereld doen moeten echt keihard doorbijten. Ook al rijden ze lichte of zware tour. het is een harde wereld.
Dit is slechts een tip. Ik ben ook iemand die super graag iets met paarden wil, maar het afgeraden wordt.
Karoliefje_ schreef:Ik zou de opleiding niet gaan doen..
Om de reden niet dat er gewoon geen droog brood is te verdienen in de paarden wereld, Mijn tweeling zus wil super graag iets in de paardenwereld. Maar iedereen raadt het haar af deze of andere paardenopleidingen te volgen. Volgens veel mensen in de paarden wereld kan je beter een andere opleiding achter de hand hebben. Stel dat het niet gaat lukken, en vaak kan je met paarden opleidingen niet meer woorden dan stallen uitmester, ook al heb je Havo gedaan. Ze zeggen dat je beter kan bewijzen bij wedstrijden dat je talent hebt om verder te komen. of het naast je baan kan doen en er altijd nog je beroep van kan maken. De meeste mensen die iets met paarden wereld doen moeten echt keihard doorbijten. Ook al rijden ze lichte of zware tour. het is een harde wereld.
Dit is slechts een tip. Ik ben ook iemand die super graag iets met paarden wil, maar het afgeraden wordt.
Chocotof schreef:Ik ben met mijn paardenopleiding gestopt.
Waarom? Omdat het handen vol geld kost en je er eigenlijk niet zoveel aan hebt.
Ik heb besloten het geld van mijn opleiding te steken in een goede instructeur, een startkaart en boeken van de ruitershop waar ik geinteresseerd in ben. Bijvoorbeeld anatomie.
Biepje schreef:Ja, zo heb ik ook geredeneerd. Ik ga nu eerst voor rechten en daarna ga ik in Deurne nog paardensport of iets dergelijks doen, zo heb je toch minstens iets achter de hand.