werk als postbode?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Re: werk als postbode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:09

Yellowfish schreef:

@ Veronique; hoe kan het in hemelsnaam dat we bij hetzelfde bedrijf werken, even oud zijn, en jij toch veel minder krijgt Verward


Er werd mij verteld toen ik solliciteerde, dat je als vakantiebezorger minder verdiend als wanneer je een vaste werknemer bent, dus daardoor komt dat verschil denk ik.

edit: maar jij sorteert ook he? Dan verdien je sowiezo meer!

Junior2019
Berichten: 2272
Geregistreerd: 24-04-05
Woonplaats: ergens

Re: werk als postbode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:14

Ik weerk al bijna 8 jaar bij nu TNT.Ik zou er niet aan moeten denken dat ik een baan zou hebben van 8 tot 5.IK heb een contract van 24 uur en ik werk 4 dagen en ik ben nu in de zomertijd ongeveer 10.00 10.30 klaar ideaal.Alle tijd om tepaardrijden of naar strand tegaan.

Helen88

Berichten: 1026
Geregistreerd: 17-04-04

Re: werk als postbode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:19

Saar4 schreef:
Ik werk bij TPG post en ik vind het juist heel erg veel verdienen vergeleken met bijbanen in een winkel of de horeca. Ik ben 24 en verdien ongeveer 9 euro per uur. Je hebt veel vrijheid. Ik vind het een ideale bijbaan. Ik heb een paar jaar geleden bij sandd gewerkt en daar ben ik na 2 weken al weggegaan omdat ik daar omgerekend nog geen 3 euro per uur verdiende. Veel minder dan minimumloon dus. Ik weet niet of dat nu verbeterd is.

Ik werk bij sandd en verdien tussen de 6 en 8 euro per uur, hangt van de hoeveelheid post af en van hoeveel ik opschiet. Haha! Maar dat is dan wel een heel stuk verbeterd, want met 3 euro per uur zou ik ook gelijk stoppen daar. Nagelbijten / Gniffelen De eerste 2 weken verdiende ik trouwens ook minder, ik moest eerst nog beetje wennen.
Ik ben in elk geval blij met dit bijbaantje, ik ben 17 en in een supermarkt zou ik veel minder verdienen.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Re: werk als postbode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:17

Er is een verschil tussen postbode en postbezorger. Postbodes verdienen een heel stuk meer..als postbezorger is het absoluut geen vetpot.
Mijn moeder werkt bij de post, en zaterdagwerkers die eerst als postbode werkten hadden een vrij hoog uurloon; nu zijn dat ook postbezorgers geworden en krijgen ze een héél stuk minder. als 18 jarige zou ik amper 3,50 verdienen. (heb er ook gesolliciteerd maar afgeslagen)

myrt_ee

Berichten: 141
Geregistreerd: 04-11-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: werk als postbode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 21:40

volgens mij is het niet echt postbode, maar ik bezorg
elke zondag ochtend de telegraaf Knipoog
je bent ong. 45 min tot een uur aan het bezorgen en
ik verdien per keer €8,55 ...

_Romy_

Berichten: 264
Geregistreerd: 18-12-04
Woonplaats: haaksbergen

Re: werk als postbode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 10:13

Ik ben inderdaad ook postbezorger, en dat verdiend niet echt als je ziet wat je in supermarkten verdiend..ik verdien 3,10 als je daar alles nog afhaald..hou je echt niet veel over.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: werk als postbode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 12:13

Ik neem deze 2 weken 2 wijken over die van mn vriend zijn, hij werkt bij Sandd, en deze 2 weken heb ik al 50 euro verdiend, dus redelijk veel, en vind het ook best leuk werk om te doen Knipoog
Maar het is wel van week tot week verschillend wat je verdiend, de ene keer kan het heel weinig zijn en de andere keer behoorlijk veel.