Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 15:35

Ja, het is ècht waar. Ik wist dat het eraan zat te komen, contract liep begin September af en hebben inmiddels een nieuwe baas, winkel is overgenomen door een jonge vrouw. Nou zouden we ons contract blijven houden tot het afliep, en dan zouden we te horen krijgen of we wel of niet mochten blijven van de nieuwe baas.
Dus ik was al een klein beetje opzoek naar ander werk, aangezien nieuwe baas 2 mensen wilde houden, en dat zouden de 2 vaste krachten worden, wat hij met de rest zou doen was nog niet zeker, maar waarschijnlijk konden we onze spullen pakken en vertrekken. Vandaar dat ik al bezig was met een andere baan. Lachen
Heb net een jaar volledig 40 uur gewerkt, me altijd ingezet voor de winkel en collega's, en altijd op komen draven als ik weer eens plotseling nodig was. Enkel de laatste tijd werd ik steeds minder ingeroosterd en de laatste week was het zelfs maar 8 uur [In contract staat dat ik min. 8 uur per week moet/mag werken] dus daar baalde ik al van, en daar had ik hem Vrijdag over gebeld. Kwam allemaal in orde en ik zou deze week meer mogen werken. Al is me dit al een aantal eerder voorgevallen, dat ik ineens maar 8 uur mocht werken in de week, en daar ben ik het niet mee eens, ik ben niet iemand die graag thuis zit. Dus heb toen een gesprek gehad met mijn baas, en die heeft mij toen toegezegt dat ik meer mocht gaan werken, ging dus weer een tijd goed, en nu weer 8 uur. Mjah dat zou deze week weer goed komen. Nou was er de laatste tijd al behoorlijk wat 'ruzie' op mijn werk, bedrijfsleidster werd om de haverklap gek van de drukte, en begon dat op ons af te reageren. Dus ik heb al vaak op het punt gestaan ontslag te nemen, en heb dat dan ook echt gezegt. Maar nooit serieus gedaan.

Vandaag was ik vrij [Stond ook op het rooster, dus niks aan de hand dacht ik.] krijg ik net een SMS [Jaa, echt een SMS!!!] van mijn bedrijfsleidster, die dus alles regelt en doet, alles gaat via haar, ik spreek mijn baas vrijwel nooit. Maargoed; die stuurde mij een sms;

'Je baas wil dat je alle sleutels van kluisjes, schorten en jassen van je werk deze week inleverd, en dat je je kluisje leeghaald.'

Dus ik stuur terug wat in hemelsnaam de reden is van dit smsje, en of dit betekend dat ik ontslag heb gekregen o.i.d. Krijg ik terug dat ik inderdaad ben ontslagen, omdat ik maar 8 uur kon werken. Sjeetjemina! Ik wilde méér werken, en word nu ontslagen omdat mijn baas wil dat ik maar 8 uur werk?! Nou heb ik net gebeld met mijn bedrijfsleidster, en die zegt dus dat onze baas alles heeft verdraait en dat hij gewoon zó van me af probeert te komen. Scheve mond Terwijl ik me een lang jaar echt volledig heb ingezet, 40 uren per week. Ik vind het niet normaal.
Nou zul je je afvragen hoe het kan dat ik een jaar lang 40 uur per week heb gewerkt, komt omdat ik een jaar geen school heb gehad omdat ik niet wist wat ik wilde. Lachen

Ik ga hier geen actie tegen ondernemen, als ik het nu gaa aanvechten zal ik begin September alsnog op mogen stappen, en die paar weken werk ik liever ergens anders mèt plezier dan daar tegen mijn zin in. Ik zal nog wel naar mijn baas toe gaan, en bij hem verhaal gaan halen. Ben het hier volledig niet mee eens. En het is niet normaal dat je je personeel via de SMS ontslaat. Scheve mond

Nou vroeg ik me af wat jullie in deze situatie zouden doen..
En hoe jullie reactie zal zijn; gaan jullie het aanvechten als je in precies dezelfde situatie als mij zou zitten? Lachen

jodoka
Berichten: 305
Geregistreerd: 17-06-06
Woonplaats: Kerkrade

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:40

Per sms?Is dat de nieuwe mode ofso om je dan te ontslaan..
Naar mijn wetende mag dat niet eens en moet het via een officele brief..
Ik had niks ingeleverd en gewoon gaan werken en vragen of ze je meer kunnen inroosteren..

Elmond

Berichten: 895
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: Berkelland

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:41

Wat in kinderachtig gedoe zeg, eerlijk gezegd zou ik er helemaal niet meer willen werken als ik in die situatie zat! Maar ik snap ook wel dat dit niet normaal is, helemaal niet eerlijk, gemeen zelfs. Ik weet niet of ik het aan zou vechten, misschien zou ik voor mezelf zoiets hebben van: ik ben er mooi weg. Maar aan de andere kant zou ik er toch achteraan willen gaan, omdat je onrecht aan wordt gedaan!

Ik zou er ook niet alleen uitkomen en ws ook een topic starten Tong uitsteken sterkte met het beslissen, ik hoop dat er anderen reageren, want aan mij heb je niet veel Haha!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:43

Dit is wel erg sneu zeg Waar is het fatsoen gebleven?
Ach gut

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:46

ik vind het ook echt idioot. ik zou een gesprek met haar aangaan en een verklaring vragen voor deze actie. het is echt ondankbaar, alsof je oude schoenen wegdoet. hopsa, weg dermee.
succes in ieder geval!

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:47

Dat is wel heel erg laf zeg!! Niet te geloven.... Ik denk dat je blij kunt zijn dat je daar weg kunt. Als ze zo met mensen omgaan Mag je eigenlijk wel per sms ontslagen worden?

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 15:48

jodoka schreef:
Per sms?Is dat de nieuwe mode ofso om je dan te ontslaan..
Naar mijn wetende mag dat niet eens en moet het via een officele brief..
Ik had niks ingeleverd en gewoon gaan werken en vragen of ze je meer kunnen inroosteren..


Het mag ook niet, en heb ook een brief gevraagt.
En ben meteen gaan bellen, na 10 keer nam dè baas zelf eindelijk op.
Bah wat heb ik een hekel aan die man.

Ik had eerst ook zoiets van bekijk het ik kom gewoon werken.
Maar dat zal niet zo fijn werken worden aangezien collega's tegen mij zijn.
Dankzij mijn baas. Die heeft lopen rondbazuinen dat ik niet meer wilde werken dan 8 uur. Scheve mond

Mieke_Lotte schreef:
Dat is wel heel erg laf zeg!! Niet te geloven.... Ik denk dat je blij kunt zijn dat je daar weg kunt. Als ze zo met mensen omgaan Mag je eigenlijk wel per sms ontslagen worden?


Nee, dat mag niet. En per telefoon geloof ik ook niet?
Naja, ik heb een brief gevraagt, en als die niet komt weet ik nog niet wat ik ga doen..

Sunshine80

Berichten: 2298
Geregistreerd: 02-05-06
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:01

Nou je mag inderdaad niet per sms of telefoon ontslagen worden. Ach gut Het moet per brief Mail
Sterker nog, je baas zal er "op staande voet" van moeten maken, anders mag hij je tussentijds niet eens ontslaan. Heb soortgelijke situatie gehad. Ik heb er wel werk van gemaakt, ik laat me niet afschepen en behandelen als oud vuil. Bij mij was het resultaat dat ik toch nog 2 maanden salaris uitbetaald kreeg, terwijl ik niet meer hoefde te werken. Ja OK dan! In jouw geval zal dat gebaseerd zijn op 8 uur p.w., maar ik zou er toch werk van maken. Ken je niet iemand die in de advocatuur zit of ermee te maken heeft? En anders kun je altijd nog naar de rechtswinkel gaan. Het is een feit dat jij nog recht hebt op salaris tot september of wanneer je contract afloopt. Zij zijn groot en ik is klein!

Btw wat een ongelooflijke eikel die baas van je!!!! Hamer

Succes !!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

xx Party!!

nd423

Berichten: 639
Geregistreerd: 26-08-05

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:08

Wanneer er geen andere conflicten oid zijn geweest en je een uitkering aan gaat vragen, kan ik je nu al vertellen dat ze je direct terug sturen naar je huidige werkgever.
Je hebt formeel een contract voor 8 uur per week tot september. Het niet meer willen/kunnen werken is (al zou dat het geval zijn) geen reden tot ontslag.

Maar om op je vraag terug te komen....of ik het zou aanvechten? Reken maar Vork
Ik ben personeelsfunctionaris en vind dat dit echt niet door de beugel kan.
Ik zou geen acties ondernemen als sleutels inleveren, kastje leegmaken e.d. en braaf vragen wanneer ik mijn werkrooster krijg Clown
Zegt men dat je ontslagen bent, dan zeg jij dat je daar formeel niets van weet, aangezien je geen formele correspondentie van hun hebt ontvangen. Je zegt dat je totdat ze je formeel ontslaan je recht hebt op salaris en gewoon wilt werken.

Ze sturen je dan een ontslagbrief of laten het erbij zitten. Je contract loopt immers maar tot september.
Sturen ze je wel een brief dan heb je het recht aan jou kant en vraag het maar na bij de rechtswinkel....tegen de tijd dat het proces is afgelopen ben je idd niet meer in dienst, maar moeten ze je nog wel je salaris betalen. Wanneer je veelvuldig meer dan 8 uur hebt gewerkt zal de rechter besluiten de werkgever een gemiddelde van je salaris uit te laten betalen.

Ik hoop dat je het er niet bij laat zitten, want daar gaan ze duidelijk wel van uit. Ook het SMS-je geeft aan dat ze hopen dat je er genoegen meeneemt. Wanneer je dat doet, en je levert je sleutels in e.d. dan denk ik dat er gezegd gaat worden dat jij zelf hebt gezegd dat je niet meer wilt werken.

Medewerkers onslaan is trouwens erg moeilijk en je moet dan ook een redelijk dik dossier hebben van gebeurtenissen in het verleden.

SDE
Berichten: 941
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Antwerpen, België

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:09

En ik volg diegene van hierboven!
Waarvoor is er een vakbond!
Als ik in jouw plaats was, zou ik:
- alles wat je daar gedaan hebt aan uren per maand (+ voor hoelang) op een blaadje papier zetten,
- een kopietje van je contract maken,
- het sms-je zeker bewaren!!
- dan naar de vakbond stappen en dit allemaal tonen,
- die gaan een beetje verwonderd gapen naar dat SMS-je en je dan helpen om je tot september volledig te laten uitbetalen door je 'baas'
- bij zo'n een arrogantie (ontslag via SMS!!!) doe je arrogant terug en dan pak je het bedrijf het beste bij hun zwakste plek: geld.

Succes

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:20

Ik zou het er niet bij laten zitten hoor. Als ik zo zonder pardon de deur uitgeveegd wordt, en ik kàn er werk van maken, ga ik dat zeker doen. Al is het alleen maar om de onbeschofte manier dat het gebeurt is, zo ga je niet met mensen om, zeker niet met personeel wat altijd voor je klaar heeft gestaan. Ik zou er dus flink wat uit proberen te halen.

Zoals ik het hier lees is die mogelijkheid er ook, dus ik zou zeggen: pak dit aan! Succes, mocht je dat toch doen!

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:35

Werk van maken. Ook al ben ik een ondernemersdochter en weet dus dondersgoed hoe ingewikkeld het is om iemand te kunnen ontslaan, dit is geen stijl.
Ik zou dit er neit bij laten zitten, allereerst zou ik laten weten dat dit onbeschoft gedrag is, wat je zeker niet pikt. Vervolgens zeg je dat je blijft werken totdat je een formele ontslagbrief hebt gekregen.
En probeer er wat geld uit te slepen als het even kan. Bedrijven zijn vaak genoeg de pineut, maar met onbeschofte werkgevers hoef je geen medelijden te hebben.

Mer1980

Berichten: 18895
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:37

Ik ga met bovenstaande mee. Hij MAG je niet ontslaan. de beste actie die je kan doen is inderdaad een brief aanvragen en dat melden bij het CWI. Zij zullen nl een ontslagvergunning moeten afgeven en dat zullen ze niet doen. Ws moet je baas zoals hierboven vermeld een deel van je salaris uitbetalen.

Ook adviseer ik te melden aan je baas dat je op deze manier niet ontslagen mag worden. Als je het VANMIDDAG nog niet op papier hebt, zou ik als ik jou was je ziekmelden morgen. De reden dat ik dat zeg is dat als hij niet aankomt met een brief hij je kan pakken op werkweigering omdat je er dan niet bent. Dus OF op papier Of ziekmelden. Anders krijg je zowieso geen uitkering.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:57

Vervelende situatie zeg, ik zit zelf met een vast contract al ruim 6,5 jaar...mijn baas zou wel van mij af willen omdat ik te duur ben maar ontslaan is er gewoon niet bij. In jou situatie zou ik, denk ik, het er ook bij laten zitten. Het is bij jou, denk ik, meer het gevoel van "niet gewaardeerd worden en met enige respect ontslag krijgen" dan dat je er perse heel graag wil blijven werken. Anders was je niet gaan rondkijken naar ander werk Knipoog In iedergeval zou ik nog wel een gesprek met de desbetreffende personen aangaan, dat je het betreurd dat het op `zo`n manier gebeurd en dat het eigenlijk, hoe vervelend je dat ook vind, toch wel aangeeft hoe het bedrijf in elkaar steekt. Je moet de eer gewoon aan jezelf houden. Iemand met zo`n inzet als jij vind snel wel weer ander werk.

Anoniem

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:05

ontslag via de sms? Clown Nog nooit van gehoord:S wel banketstaaf!

india

Berichten: 1779
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Egmond a/d Hoef

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:10

volgens mij kun je zelf als je structureel meer dan 8 uur heb gewerkt, dus meer wel dan niet en dit kunnen aantonen met loonstookjes natuurlijk, daarop ook nog rechten halen, bel eens met de rechtswinkel of cwi of zoiets

Girley_
Berichten: 4421
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:30

Als je minimaal 3 maanden aaneengesloten een bepaald aantal uren hebt gewerkt, word je geacht een arbeidsomvang te hebben van dat aantal uren. Je moet hier dan dus eigenlijk op ingeroosterd worden en eventueel uitbetaald als ze je minder inroosteren. Zou dus zeker even naar een rechtswinkel/rechtshulp gaan als ik jou was! Enne was je contract al afgelopen? Of staat er in je contract dat er tussentijds mag worden opgezegd? Anders moeten ze jou gewoon uitbetalen tot het einde...
Dit alles natuurlijk zonder cao ed in te hebben gezien Knipoog
Succes, dit zijn geen leuke dingen!

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:44

RONDUIT BELACHELIJK.....Nou ja verkering uitmaken via sms vind ik al stom maar ontslag via sms Vork

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:45

RUBYWHITE schreef:
Vervelende situatie zeg, ik zit zelf met een vast contract al ruim 6,5 jaar...mijn baas zou wel van mij af willen omdat ik te duur ben maar ontslaan is er gewoon niet bij. In jou situatie zou ik, denk ik, het er ook bij laten zitten. Het is bij jou, denk ik, meer het gevoel van "niet gewaardeerd worden en met enige respect ontslag krijgen" dan dat je er perse heel graag wil blijven werken. Anders was je niet gaan rondkijken naar ander werk Knipoog In iedergeval zou ik nog wel een gesprek met de desbetreffende personen aangaan, dat je het betreurd dat het op `zo`n manier gebeurd en dat het eigenlijk, hoe vervelend je dat ook vind, toch wel aangeeft hoe het bedrijf in elkaar steekt. Je moet de eer gewoon aan jezelf houden. Iemand met zo`n inzet als jij vind snel wel weer ander werk.

JA ik ben het helemaal met je eens! Haha! Trammelant schoppen kost alleen maar negatieve energie en je weet nooit wanneer je mensen nog eens nodig hebt.
Ik zal ook inderdaad een gesprek aanvragen en gewoon zeggen dat jammer vind dat het zo gegaan is. Vraag of hij je inderdaad om die reden ,wat betreft de uren, ontslagen heeft of dat het ergens anders aanligt. Laat het hem uitleggen, misschien krijg je er dan wat meer vrede mee en begrijp je zijn kant ook.
Succes!

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:48

of zeg dat het conflict vast op een misverstand berust omdat je graag meer dan 8 uur wil werken

mayday

Berichten: 1439
Geregistreerd: 12-11-05

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:54

Als ik jouw was zou ik dat sms je niet wissen dat kan nl. nog van pas komen, het is zo ie zo niet slim om als baas dingen via sms te doen dat is allemaal bewijs.

Sisi

Berichten: 100
Geregistreerd: 31-07-05

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:18

Dit moet je zeker aanvechten, anders snij je jezelf in de vingers. Als je niet in verweer gaat wordt het gezien als instemmen met ontslag en ben je dus verwijtbaar werkloos... Af doen als ontslag opstaandevoet kan de werkgever niet, dat moet namelijk direct mondeling worden medegedeeld en er moet iets ergs zijn gebeurd, zoals diefstal, mishandeling etc.

Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Altijd makkelijk in dit soort situaties, maar anders kan je zelf een brief sturen naar je werkgever waarin je aangeeft dat je beschikbaar bent voor werk (voor 40 uur per week), afgelopen jaar gemiddeld 40 uur per week gewerkt hebt en daarom er vanuit gaat dat de werkgever je in ieder geval tot september op basis van die uren salaris blijft betalen. Dan moet je dus wel kunnen aantonen dat je de afgelopen 13 weken (of langer) 40 uur gewerkt hebt, bijv. aan de hand van je salarisspecificaties.

Je baas doet als of hij niet op de hoogte is van de wet, valt altijd te proberen natuurlijk. Kan me voorstellen dat de werkgever je vanaf nu toch maar 8 uur laat werken. Als dat zo is kan je overwegen om een contract voor 40 uur af te dwingen tot september, op grond van de flexwet. Moet ie maar niet zo banketstaaf doen...
Het één en ander is natuurlijk wel afhankelijk van je contract en cao, even goed doorlezen van te voren!

Het gaat maar om 2 maanden, hopelijk kiest je werkgever eieren voor zijn geld, en komt er niet eens een rechtszaak.

lindsey

Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-04-05

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:20

Zeker werk van maken. Je laat je toch niet als oud vuil behandelen?
Wat jouw baas doet is vokomen ongehoord en wettelijk verboden.
Lever je spullen onder geen beding in en geef aan dat je beschikbaar bent voor werk.
Ziek melden is dus ook niet aan te raden al zou ik het wel snappen als je daar nu zin in hebt.

Je kunt het er wel bij laten zitten en op zoek gaan naar een ander baantje maar die liggen niet voor het opscheppen. Je moet maar net wat kunnen vinden. Je hebt in ieder geval nog recht op loon tot september. Daarna heb je ook recht op ww als je geen andere baan kunt vinden ook al heb je maar een contract voor 8 uur. Je moet de loonstrookjes van de laatste ? maanden inleveren en op basis daarvan wordt het ww bedrag bepaald. Je moet die uren waarover je ww krijgt dan wel beschikbaar zijn voor werk en solliciteren. Dus als je volgend jaar weer full time naar school gaat krijg je in ieder geval geen ww voor de uren die je naar school gaat. Gelden misschien ook nog andere regels maar die weet ik niet.

cojolly

Berichten: 1537
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Haarlem

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:21

ik sluit me bij nd423 en luna aan je moet er echt werk van maken dit kan en mag helemaal niet, daar hebben we regels voor. Sterkte

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Ik heb zojuist 'ontslag' gekregen per SMS!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:23

Wow, wacht ff hoor??
Ten eerste, je hebt een 8urig contract, ook al wilde je meer werken, het is geen werkweigering, want in je contract staat maar 8 uur. Dus ze hebben geen eens een geldige reden om je te ontslaan, dit mag zomaar niet.
Smsje goed bewaren hoor, want ook dit mag niet, een ontslag moet je per brief krijgen..dus dit mag ook al niet.
Tenslotte, ik zou er wel werk van maken, je kan een goeie premie meekrijgen.
Gut, lijkt wel een restaurant hier in t dorp waar ik woon, bij een vriendin is het precies zo gegaan...
Heb je wel je overige uren uitbetaal dgekregen? Als je er werk van wilt maken, moet je aanweizg blijven komen die 8 uur per week, net zolang totdat ze je een ontslagbrief toesturen, met de grondige reden van je onstalg. Dit is nl nog niet het einde van je contractsduur.

VAn de zotte dit. Veel succes.