Uitslag eindexamen: Wat doen jullie op dé dag?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
millennium

Berichten: 2590
Geregistreerd: 07-05-06

Uitslag eindexamen: Wat doen jullie op dé dag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 23:46

Haai!
Morgen is de grote dag voor heel havo en vwo! Uitslag examens....Nou jongens, wat doen jullie op dé dag???
Ik zelf ga maar een beetje mn rijlaarzen poetsen denk ik, mwuaha, daar ben ik ook zo weer 2 uurtjes mee bezig en aangezien ik tussen 1 en 3 gebeld wordt... mooi die 2 uurtjes opgevuld!

EkmiC
Berichten: 882
Geregistreerd: 23-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:48

ik ga morgenochtend eerst nog 4 uurtjes werken, en dat telefoontje komt tussen 1 en 2! moet tot 12 uur werken, dus ben ik precies op tijd thuis! en dat uurtjes is zo vorbij, hoop dat ze gelijk 5 over 1 bellen ben ik er maar vanaf, want ik ben er zeker van dat ik wel gebeld word! helaas, maar het is niet anders, hoop nog op een herkansing!

Loje
Berichten: 824
Geregistreerd: 16-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:58

bij ons werd niet gezegd hoe laat ze konden bellen. Vond ik een beetje raar dus naar school gebeld vandaag. Krijg ik een vies smoesje, ja als de tpg het bezorgd hebben we de uitslag om 9 uur al en als een andere (dacht svp ofzo, nooit van gehoord iig) het bezorgd dan hebben we het pas laat in de middag. Wat is dit nou weer voor onzin, ELKE normale school in nederland kan een tijd zeggen en dan krijgen wij dit weer. Ik geloof er echt niks van, ze zijn gewoon stom Naja, ik moet dus de HELE dag in spanning zitten. Heb maar een vriendin gebeld die komt me steunen, want me ouders zijn er ook niet en dan zit ik mezelf helemaal gek te maken.

millennium

Berichten: 2590
Geregistreerd: 07-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 23:59

Oke! Bij ons wordt iedereen gebeld, herkansers, zakkers en geslaagden door elkaar heen. Het gaat namelijk op alfabetische volgorde. Zelf begint mijn achternaam met een A en aangezien ik nummer 001 heb zal ik wel als eerste worden gebeld . Mijn broertje heb nummer 002 (drieling, de andeere is blijven zitten) dus die wordt als 2de gebeld.

Ik had trouwens gedroomd dat ik gezakt was...echt shocking gewoon! Heb er nu haast een trauma aan over gehouden, serieus, ik ga nu haast echt denken dat ik gexzakt ben..ookal kan dat bijna niet!

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Uitslag eindexamen: Wat doen jullie op dé dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 00:04

euhm ik doe denk ik gwoon hetzelfde als anders. Ik zit in ieder geval niet in spanning maar ik ben ook raar.
Ik heb toen niet eens geleerd voor examens hahah
Maar ik denk dat ik wel geslaagd ben dus daar ben ik niet bang voor

Suc6 jullie morgen.

marleenn

Berichten: 1301
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Tussen Arnhem en Apeldoorn.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 00:13

pff.. is zo iritant! iedereen heeft woensdag of donderdag uitslag, maar wij pas vrijdag Ben nu al vet zenuwachtig.

We worden tussen 12 en 1 gebeld als je gezakt bent. één nadeel.. ik ben 2ling dus het is dan spannend als de telefoon voor één van ons bedoeld is! Na 1 uur wordt je door je mentor gebeld. Hiervoor ga ik vroeg mn bed uit en ga ik nog trainen. Heb namelijk zondag selecties.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 02:13

Ik hoor het deze ochtend tussen 10 en 12.
Bij ons word iedereen gebeld, gezakt of geslaagd, of een her.

Ik denk dat ik lekker in bed blijf, met de laptop lekker msnnen en bokken tot het verlossende telefoontje.

Dan stap ik tenminste met het goeie been uit bed. Mits ik geslaagd ben.

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Re: Uitslag eindexamen: Wat doen jullie op dé dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:40

Ik ben zo slim geweest de normeringen te gaan bekijken
Alle hoop op slagen is meteen vervlogen.... tenzij ik opeens 10 extra punten ga halen maar dat zit er niet in.

Straks met een vriendin lekker naar de paardjes en dan tot 16.00 wachten op het definitieve telefoontje... *zucht*

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:48

Hmmmm.. Ik sliep nog..
Ik was te laat met het opnemen van mn mobiel, toen belde de meneer naar huis, maar ook daar was ik NET te laat..
Dus toen moest ik hem terug bellen.

Maar ik kreeg wel de mededeling dat ik geslaagd ben met vijf 8en en een 7.

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:50

Ik heb me dag helemaal volgepland.. Zometeen een afspraak bij de opticieen, daarna paardrijden, daarna rijexamen. En tijdens mn rijexamen word ik gebeld..

joske_vuran

Berichten: 947
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Horst

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:51

Wow Angeliek, dat is goed man!! Gefeliciteerd!

Ik moet ook nog wachten tot 5 uur vanmiddag! Zometeen maar even lekker rijden en vanmiddag wat winkelen..

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:56

Mijn hoop is ook vervlogen nadat ik de norm heb gekeken.. Kheb sowieso een her denk ik maar kan ook gezakt zijn..

Ik ga niks boeiends doen, ik ga mn dag er niet voor aanpassen.

annieee

Berichten: 159
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: spijkenisse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:57

ik zou gistermiddag gebeld worden tussen 3 en 5 uur als je gezakt was. toen ben ik maar voetbal gaan kijken en de tijd ging best snel. Geslaagd!!!

Shanel
Berichten: 879
Geregistreerd: 04-06-05

Re: Uitslag eindexamen: Wat doen jullie op dé dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:08

Ik krijg vanmiddag de uitslag. Ik ga vandaag maar is goed m'n kamer opruimen, gaat de tijd wat sneller

Ik heb hier alleen ook nog een zusje en een nicht rondlopen die me helemaaal gek maken!

elise01
Berichten: 2761
Geregistreerd: 01-07-05
Woonplaats: Wesepe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:14

Als ik zo niet gebeld word ben ik geslaagd en vanmiddag kan ik mijn cijferlijst ophalen
Verder ga ik nu niet iets bijzonders doen

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:15

Ik word vanaf 4 uur gebeld, of ik gezakt of ik geslaafd ben, ik ben dan alleen thuis dus ik ga lekker met de telefoon achter mijn computertje zitten, en dan op MSN laten weten dat ik geslaagd ben . En dan iedereen opbellen natuurlijk!

Om 2 uur heb ik nog springles dus daar ga ik me wel op concentreren.

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:16

Ik krijg tussen 4 en 5 de uitslag, ze bellen als je gezakt bent, daarna zetten ze de uitslag op internet.

Ik ga de hele dag uit de buurt van m'n moeder blijven, die maakt me nerveus

En vanmiddag rond 3en op msn met hele klas

amy_leftover

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-09-05

Re: Uitslag eindexamen: Wat doen jullie op dé dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:22

wij krijgen morgen pas de uitslag ik was er liever nu al vanaf geweest maarja....
ik word morgen tussen 9.00 en 9.45 uur gebeld als ik gezakt ben, dus voor die tijd blijf ik lekker in bed liggen
wat ik daarna ga doen is een beetje afhankelijk van de uitslag

snoetie

Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Re: Uitslag eindexamen: Wat doen jullie op dé dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:08

ik ga dadelijk zelf naar school [doen ze bij ons op school allemaal ] en ik moest sowieso gaan, want onze thuistelefoon hebben mijn ouders opgezegd en die is dus gister afgesloten.. lekker handig als ik gezakt zou zijn

de rest van de dag heb ik niet veel gedaan, tv gekeken, ijsjes gegeten, en wat gitaar gespeeld..


@AngelieK: Proficiat! echt goed!

@ Amy_leftover: wat raar dat je morgen pas de uitslag krijg? ik dacht dat dat landelijk geregeld was??

lovewally

Berichten: 1006
Geregistreerd: 18-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:12

ik krijg vandaag tussen 4 en 5 de uitslag
ik ga nu ff naart dorp kadootje voor vaderdag kopen, straks naar mn paard en da maar wachten

Ziiggy__

Berichten: 1184
Geregistreerd: 06-02-06

Re: Uitslag eindexamen: Wat doen jullie op dé dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:19

bij ons zeggen ze ook je word tussen 12 en 2 gebelt (heb gisteren uitslag gekregen) ik was al bijna van iedereen de laatste en werd om half 1 gebelt.. het gaat zo snel daar hoor de een belt en de ander toets met de andere telefoon het nummer al weer in zodat als die ophangt meteen met die ander kan praten.. dus bij ons was alles al in een halfuur afgehandelt.. mischien is dat bij jullie ook wel.. Bij ons hadden ze z'on ruime schatting gemaakt voor steldat ze een nummer kwijt zijn ofzo.. Ik had gewoon een beetje gebokt gemsnt en t.v gekeken bietje doeloos geweest dus

millennium

Berichten: 2590
Geregistreerd: 07-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 11:37

ik ben zo zeeeenuwapzig!!!!

Malima

Berichten: 5268
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Assen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:39

ik wordt tussen half 2 en 5 uur gebeld....eerst worden alle mensen gebeld die gezakt zijn en dan de mensen die geslaagd zijn.........eng!!!

Renskeeee

Berichten: 1663
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Door de week Utrecht, weekend Fryslân

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:40

Vanochtend heb ik even gereden, nu zit ik ongelooflijk te stressen en zo van 1 tot 3 autorijles.
Bleeeegh ik ben zó zenuwachtig
Word ong. tegen 4'en gebeld

millennium

Berichten: 2590
Geregistreerd: 07-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 13:26

GESLAAAAAAAAGD! En mn drieling broertje ook! (andere broertje is blijven zitten afgelopen jaar )