Wie gaan in 2007 naar de Gaarde in Barendrecht??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SilverMe
Berichten: 115
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Groningen

Wie gaan in 2007 naar de Gaarde in Barendrecht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 20:46

Heej mensjes

Ik ga waarschijnlijk in het schooljaar 2007 naar de Gaarde, (in Barendrecht) zit nu in de 3de van VMBO'T.
Vroeg me af of er nog meer mensen intresse in die school hebben,
het gaat voor de opleiding van de paardenhouderij

Groetjes!

DeadxStar

Berichten: 3238
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:04

Ik ga na de zomervakantie naar De Gaarde
Maar dat is zeg maar schooljaar 2006/2007.
Ik begrijp uit je bericht dat je schooljaar 2007/2008 bedoelt? (aangezien je nu in de 3e zit..?)

Ik ga de opleiding MBO Paardenhouderij volgen, niveau 4

_Nann_

Berichten: 4469
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:48

ik ga waarsch. MBO paardenhouderij niveau 3 of 4 doen.... heb net op de gaarde medewerker dierverzorging niveau 2 gedaan..en sta ingeschreven voor niveau 3, maar wil dat eff verandere

SilverMe
Berichten: 115
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 18:51

PrideDignity schreef:
Ik ga na de zomervakantie naar De Gaarde
Maar dat is zeg maar schooljaar 2006/2007.
Ik begrijp uit je bericht dat je schooljaar 2007/2008 bedoelt? (aangezien je nu in de 3e zit..?)

Ik ga de opleiding MBO Paardenhouderij volgen, niveau 4



Ja ik bedoel echt 2007/2008 was benieuwd of er iemand ging, maar tot nu toe nog niemand, maarja het is ook pas volgend jaar natuurlijk

SilverMe
Berichten: 115
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 18:53

OrissE_GipsY schreef:
ik ga waarsch. MBO paardenhouderij niveau 3 of 4 doen.... heb net op de gaarde medewerker dierverzorging niveau 2 gedaan..en sta ingeschreven voor niveau 3, maar wil dat eff verandere



Ik wil graag ff jou mening horen, hoe jij het vindt op de Gaarde, want ze hebben op wellant natuurlijk, ook een paardehouderij (ga daar ook kijken) maarja meningen zijn altijd welkom

Keedie

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Volendam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:56

Ik zit daar op school in de eerste

nightlover

Berichten: 2775
Geregistreerd: 16-04-06
Woonplaats: Achter de pc [duhhh]

Re: Wie gaan in 2007 naar de Gaarde in Barendrecht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:57

ikzelf ben 21
zat op de gaarde,ben eraf gegaan toen ik 16 was...

helaas hadden ze toen paardenhouderij!!
anders had ik het wel geweten

_Nann_

Berichten: 4469
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:20

het wellant heb ik ook een jaartje gezeten, paardenhouderij, maar hetw as niet wat ik verwachtte, had er niets te doen, het enigste leuke was me stagebedrijf, daar leerde ik egt veel.

toen ben ik naar de gaarde gegaan omdta het dichterbij was voor mij, maar daar hadden ze tot vorig jaar geen paardenhouderij, dus ben ik medewerker dierverzorging gaan doen daar....

opzicht beviel het me wel, het is totaal niet moeilijk als je een normaal logishc denkniveau hebt. ik moest 2 dagen per week naar school en 20 uur stage in de week ( 2,5 dag) nou moe tik wle eerlijk zeggen ik had dus op maandga en vrijdga dna school, maar 9 van de 10 keer verveelde ik me echt.

je moest dan wel opdrachten maken of werkstukken of iets dergelijks, maar als je dan voorliep en alles al afhad, zat je dus letterlijk uit je neus te eten... dat was het enigste nadeel. opzicht is de gaarde een vrij gezellige school vond ik.

ik denk dat er op iedere school wel iets zal tegenvallen hoor, de perfecte school bestaat volgens mij niet haha

SilverMe
Berichten: 115
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 19:55

OrissE_GipsY schreef:
het wellant heb ik ook een jaartje gezeten, paardenhouderij, maar hetw as niet wat ik verwachtte, had er niets te doen, het enigste leuke was me stagebedrijf, daar leerde ik egt veel.

toen ben ik naar de gaarde gegaan omdta het dichterbij was voor mij, maar daar hadden ze tot vorig jaar geen paardenhouderij, dus ben ik medewerker dierverzorging gaan doen daar....

opzicht beviel het me wel, het is totaal niet moeilijk als je een normaal logishc denkniveau hebt. ik moest 2 dagen per week naar school en 20 uur stage in de week ( 2,5 dag) nou moe tik wle eerlijk zeggen ik had dus op maandga en vrijdga dna school, maar 9 van de 10 keer verveelde ik me echt.

je moest dan wel opdrachten maken of werkstukken of iets dergelijks, maar als je dan voorliep en alles al afhad, zat je dus letterlijk uit je neus te eten... dat was het enigste nadeel. opzicht is de gaarde een vrij gezellige school vond ik.

ik denk dat er op iedere school wel iets zal tegenvallen hoor, de perfecte school bestaat volgens mij niet haha


Dankjewel dat je je verhaal ff wilde vertellen
Ik heb ook wel een gewoon normaal denk nivo, dus denk eerder dat ik vooruit werk dan dat ik achterloop, maar toch lijkt het mij erg leuk om die paardenhouderij te gaan doen, dan nog een gewone school, maarja heb die helejaar nog om er over na te denken,,

_Nann_

Berichten: 4469
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:43

ja precies, het is opzicht een vrij leuke school hoor ( voor zover school leuk kan zijn )

de paardenhuderij op de gaarde weet ik niet zoveel vanaf omdat ik dier deed. maar het zal wel ongeveer dezelfde lesmethodes hebben enzo.