Musical 'Brand!'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:39

noami10 schreef:
Theo bedoel je??? Maar bij Brand! is er wel het liedje: Brand, dat gaat zo: Help schiet op blablablabla. Maar Brand! is dit jaar pas uitgekomen hoor!!! Maar wil je stukjes van liedjes horen moet je naar www.bennyvreden.nl gaan.

nee ik denk de nol

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:41

GalopRacer schreef:
is brand toevallig met het liedje help, help help. blblablalallblalblab;la. help help help.

want dan hebben wij ook brand dit jaar

help schiet op
ben je klaar
uit gerukt
groot gevaar

die??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:45

Amigotjuhh schreef:
Hallo, ik ben ook vorige week begonnen met de musical. Wij doen: En de groeten van groep 8. Hoe vaak oefenen jullie? Wij 3 keer per week, op woensdag 2 uur en op donderdag en vrijdag 1 uur.


En de groeten van groep 8 hadden wij ook als eindmusical, maar dat is alweer 4 jaar terug.

Limitless

Berichten: 2518
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: In my head

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:53

blegh,
die rotschool van mij mag nu afgebrand worden..
iemand interesse ?

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:05

noami10 schreef:
Nee ik woon in Geldrop. Miekspeciaal bedoel je dat dat liedje uit jouw musical is of uit Brand! Want bij brand hebben we Uit elkaar het is 'n feit... En bij ons wordt ie zoiezo op dvd vastgelegt!


Nee ik dacht uit de mijne, iig niet uit brand.

boow schreef:
Miek, het liedje van 'bye bye school, zwaai zwaai school, dag school' komt trouwens uit 'Le Beau Soleil' die hebben wij een paar jaar geleden gedaan.


Ooooohja die heb ik ook gedaan. Wij hadden combinatieklassen (dus 7 en 8 bij elkaar) dus ik mocht lekker 2x musical doen

Naomi_Jortje

Berichten: 4198
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Re: Musical 'Brand!'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 12:26

Iris_ schreef:
noami10 schreef:
Hallo, ik zit nu in groep 8 en doe nu de afscheidsmusical Brand! ik vroeg me af: wie doet er nog meer 'n afscheidsmusical en doet er ook iemand nog meer Brand!

haha wij ook
Hij is echt erg leuk!! zelf heb ik een domme rol De klant van de dieren trimsalon 2 en speler 2
tekst:
KD2: goh, eeb trimsalon dat zou je ook niet verwachten in een brandweer caserne he?
Speler2: is Irene er al

grappig dat jij hem ook heb! wat ben jij??


Zoals ik 'n stukje terug al zei ben ik:
-Bejaarde 6
-Muzikant 2
-Politieagent in scène 7a en in liedje 3 'Voel je fit'
-Danser

Maar onze juf had Brand! gezien en het leek haar wel 'n leuke musical en toen heeft ze dat pakket ofzoiets aangevraagd waarbij je 'n stukje van de musical kreeg en iedereen vond hem leuk en dus had ze de musical besteld!
Maar mijn tekst is:
Als bejaarde ben ik half doof en zeg ik de hele tijd: Wat was het??? En ik klets dan 'n beetje over m'n kleinkinderen.

Als muzikant is het: 'Ik zie geen installatie, jij?' 'Dooie boel hier' 'Moet ook gebeuren' 'Ik zie geen installatie' 'Nooit? Wat doen WIJ hier dan?'

En als politieagent bij scène 7a staan we gewoon 'n beetje door elkaar te praten over de kat

Maaaike

Berichten: 2051
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:31

boow schreef:
Miek, het liedje van 'bye bye school, zwaai zwaai school, dag school' komt trouwens uit 'Le Beau Soleil' die hebben wij een paar jaar geleden gedaan.


Jaa.. die musical heb ik ook gedaan, toen ik in groep 8 zat !
7 jaar geleden ofzo

Naomi_Jortje

Berichten: 4198
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 21:37

Iris_ schreef:
noami10 schreef:
Theo bedoel je??? Maar bij Brand! is er wel het liedje: Brand, dat gaat zo: Help schiet op blablablabla. Maar Brand! is dit jaar pas uitgekomen hoor!!! Maar wil je stukjes van liedjes horen moet je naar www.bennyvreden.nl gaan.

nee ik denk de nol


Ten 1e Nol is niet de hoofdrol maar dat is Theo en DAARNA Nol, 'n vriend van mij is Nol en de vriend van mijn oude vriendje (:P) is Theo, we hadden echt niet gedacht dat hij het zou worden en hij speelde het beste en zong het beste, Eigenlijk hadden mijn vriendin en ik gehoopt dat Martijn het werd maar die werd Nol, we hadden dat gehoopt omdat hij in 'n paar musicals heeft gespeeld en gewoon héél goed kan toneelspelen enzo!

chicolover

Berichten: 1253
Geregistreerd: 11-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 21:42

ik heb ''de boskampi's'' erug leuk! en ik ben rapper

Annetje_
Berichten: 500
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 21:50

Ik doe dit jaar de musical Aladin... Blegh. Liever iets anders (komt misschien ook door m'n rol) ik ben waterpijproker en moet een keer heel uitbundig EHOWEHOWEHOWEEHOOOOO zingen en in slaap vallen. Bah... Onze musical is wel zelf geschreven.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 21:53

en de groeten van groep acht heb ik ook al 3 jaar geleden gezien
Ik heb zelf ehhhh 'auditie' gedaan in een ver ver verleden

Limitless

Berichten: 2518
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: In my head

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 09:52

chicolover schreef:
ik heb ''de boskampi's'' erug leuk! en ik ben rapper


die hadden we vorig jaar

Naomi_Jortje

Berichten: 4198
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Re: Musical 'Brand!'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 12:29

Mijn beste vriendin speelt Irene en dus 'n vriend van mij Theo, ze moesten samen de scène gaan oefenen waar Irene Theo 'n zoen op z'n wang geeft en ik moest er bij zijn voor als ze hun tekst niet goed zeiden enz. Maar mijn vriendin gaf hem nooit echt 'n kus op z'n wang dus moest ze dat 'n keer van mij, Mark, die Theo speelt, stond gewoon helemaal stil met z'n gezicht op niets en mijn vriendin gaf hem dus toen 'n kus en toen leek het dus op 'n kopstoot Was erg idioot

Mayra_

Berichten: 1989
Geregistreerd: 16-01-06

Re: Musical 'Brand!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:59

Wij hebben vorig jaar top secret gedaan, ook een geweldig leuke musical . Brand ken ik eigenlijk niet echt.

Naomi_Jortje

Berichten: 4198
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Re: Musical 'Brand!'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 16:37

Ik heb de musical ondertussen al gespeeld en het ging héél goed! We hebben hem 4x gespeeld. Voor de brandweermensen was het met de uitruk wel erg warm in die brandweerjassen (Ja we hadden echte brandweerkleding enz. van de jeugdbrandweer omdat mijn juf brandweervrouw is.) Hij is ook opgenomen en we krijgen hem dus ook nog op dvd maar in de klas hadden we hem al wel gekeken en hij was echt héél leuk! Ook stond er tijdens de musical de hele tijd 'n brandweerwagen bij de poort van de school, had mijn juf ook geregeld. Het was ook echt héél cool!

verootjoo
Berichten: 35664
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Musical 'Brand!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 22:39

Mijn zusje heeft m dit jaar ook gedaan Haha! Hij was echt grappig Tong uitsteken

MoonWencke

Berichten: 5457
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Musical 'Brand!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:43

Mijn zus heeft ook de musical 'Auditie' gedaan! Die is echt superleuk Haha! Ik had 5 jaar geleden Windkracht 8 Misselijk Die
musical mogen ze van mij meteen door de wc heenspoelen Tong uitsteken Mijn broer had 'de Doem van Gunder'. Ook echt een
superleuke! *LOL* Op mijn oude basisschool doen ze geloof ik bijna altijd dezelfde musicals, maar daar zit dan een tijd
tussen van zo'n 10 jaar ofzo, zodat je tijdens je basisschooltijd nooit 2x dezelfde musical ziet Knipoog

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Re: Musical 'Brand!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 07:36

M'n broertje had 2 weken geleden de musical van school en die deden ook Brand. Hij was Nol Haha!