Leerling/stagiaire: wie kent dit gevoel?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sundance11

Berichten: 959
Geregistreerd: 13-05-05
Woonplaats: Spijk (GLD)

Leerling/stagiaire: wie kent dit gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:48

Ik ben sinds 4 maanden verpleegkundige leerling in een instelling voor verstandelijk gehandicapten, het is een ontzettend leuk team enzo niks mis mee.
Maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik echt leerling ben ( ben ik ook wel) en niet iemand van het team. Ik blijf hier een jaar op deze groep.

Doordat ik mij soms niet echt als echt teamlid voel, ben ik wel eens onzeker, van doe ik de dingen wel goed etc.

Wie herkent dit gevoel, en hoe ben jij als je leerling/stagaire bent? heb je altijd een vlotte babbel of ook vaak onzeker?
Laatst bijgewerkt door Karin op 17-05-06 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

LoveDonis

Berichten: 121
Geregistreerd: 16-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:51

In het begin ben ik áltijd stil en verlegen. Als ik ze iets meer ken, veranderd dat.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:20

Ik denk dat je als stagiaire altijd wel een beetje 'de stagiair' blijft.
Je hebt toch minder verantwoordelijkheden als een 'vaste' medewerker.
Probeer je over het gevoel heen te zetten, en gewoon lekker mee te doen met de rest!. suc6 .

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:28