'Studiebol' - Mening gevraagd!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patriciavt

Berichten: 11405
Geregistreerd: 16-07-05
Woonplaats: Almere

'Studiebol' - Mening gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 01:34

Hoi allemaal!

Tjee, ik vraag me nou echt af... Hoeveel moeten jullie aan studie doen om het allemaal rond te breien? Ik doe HBO Pedagogiek verkort (3 jr, ik zit nu in het eerste jaar) en moet echt tijd en aandacht aan mijn studie besteden wil het het in een normaal tempo kunnen doen!
Een vriendin van mij, toevallig ook bij mij in de klas, is de hele vakantie lekker aan het werk, anderen vieren naar eigen zeggen vakantie, doe ik iets fout? Nou vind ik het meeste ook wel leuk hoor, en na de vakantie is gelijk tentamenweken dus lekker als alles af is, maar kan me gewoon niet voorstellen dat ik de enige ben die in de vakantie aan 't werk ik...

En zeg nou eerlijk... Liever een 9 dan een 6 toch?

Groetjes!

manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:31

Ik doe ook HBO, MER, maar ik doe toch echt helemaal niks hoor Nooit gedaan ook en begin na de tentamens met afstuderen. Ik hoef niet persé 9ens te halen. Met een 6 ben ik ook tevreden. Afgelopen periode heb ik echter alleen maar 8en gehaald (door het niks doen). Dus tja..........
Maar als jij perse een 9 wilt halen is er toch niks mis mee als je er voor werkt??

Patriciavt

Berichten: 11405
Geregistreerd: 16-07-05
Woonplaats: Almere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 16:04

hoef niet perse een 9 te halen, maar plannen was zo fout eerste priode dat ik in de problemen kwam. Dus nu hard studeren en zorgen dat alles er goed uitziet. Als ik er zoveel tijd en energie in steek, dan liever wel een 9 dan een 6! Toch?