een opleiding met/over paarden? Welke boeken??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

een opleiding met/over paarden? Welke boeken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 19:29

hoi ja ik weet het rare titel misschien maar het komt hier op neer.

ik vroeg me af wie allemaal een opleiding doet met betrekking tot paarden.. van natuurlijke geneesmiddelen (kruides enzo) fysiotherapie enc... tot de opleidingen in deurne..ik ben zeer geintereseert in allerlei soorten opleidingen en zal eerlijk zijn ik zou het liefst alles zelf willen kunnen maar helaas daar is een leven te kort voor...wel wil ik graag zoveel mogelijk goede boeken lezen en de besten zijn tot nu toe toch echt de studie boeken van bepaalde opleidingen..(het is nu niet dat ik als ik dat lees alles zelf denk te kunnen maar ik heb hoogte en weet meer over bepaalde dingen met en rond paarden zodat ik geen leek ben als ik een of andere afgestudeerde therapeut of wat dan ook laat komen)

eigenlijk komt het in het kort hier op neer...

de mensen die opleiding doen in belgie of deurne ofzo ik wou vragen of jullie mij jullie boekenlijsten willen doorgeven want helaas heb ik geen namen van de boeken.
gelieve natuurlijk ook wat je studeert waardoor ik weet WAT het voor een boeken zijn en of ik het interesant vind. en uiteraard welk jaar het boek is..en zit je nu in het laaste of 3de jaar ofzo en je weet de boeken nog (of een aantal) van de andere jaren zou ik het waarderen deze mij te vertellen...
ik ben jullie werkelijk van harte dankbaar
beste lijkt mij te mailen via bptje!
Laatst bijgewerkt door Siempie op 03-01-06 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 00:19

--> School en Studietijd.

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 21:56

hoop echt wat boekenlijsten binnen te krijgen.