Kolderdag/Examenstunt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 16:14

Bij ons is het de 26e Kolderdag Haha! Dat is gelijk onze laatste lesdag Lachen
Kolderdag is denk ik een beetje te vergelijken met een examenstunt, maar dan denk ik nog uitgebreider Haha!
Eerst mogen we 's ochtends heel de school op de kop zetten Haha! en leraren voor schut zetten enzo Haha! Daarna hebben we 's avonds nog een eindexamenfeest, wat dit jaar voor een keer niet in een discotheek is maar in het Arsenaal Theater ( http://www.arsenaaltheater.nl/ ) Haha! We hebben dan nog een paar Kolderdagactiviteiten en we hebben nog een Kolderdageindexamenfeestfoto Tong uitsteken En daarna wordt het natuurlijk feesten Haha!
Owjah, ons thema is trouwens Horror/Fairytales Haha! Dus we moeten ook nog eens allemaal verkleed gaan Tong uitsteken
Ik ben er nog niet helemaal over uit, als wat ik ga Tong uitsteken

Maargoed.. nog meer mensen die ong. hetzelfde gaan doen?

0riantje0
Berichten: 540
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 16:58

Ja wij hebben de 28ste examenstunt... en we hebben nog geen idee wat we gaan doen.... maar omdat we dit jaar in een heel nieuw gebouwd schoolgebouw zitten moet de directie alles weten wat we gaan doen.. en dat gaat niet door natuurlijk Clown Clown
Maar iemand nog leuke dingen die we kunnen doen..? Bloos

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:02

Ik zit in de koldercommissie van onze school, dus lekker de hele dag lessen verstorden, leraren voor gek zetten, leuke activiteiten en dan de volgende avond het gala. Typisch dat julie al zo vroeg je laatste lesdag hebben, bij ons is dat pas 12 mei.

0riantje0
Berichten: 540
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:08

Ik denk dat ik wel een paar van die arrogante 3de klas meiden eens flink voor banketstaaf ga zetten.. daar heb ik echt zin in.. Haha! Extreme duivel

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:08

oehh kep wel zin om een paar meiden flink onderuit te halen Vork
weet niet precies wanneer ie is bij ons

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:26

Jaa wij hebben dat ook Haha!
Eerst mensen op school pesten en drna de kroeg in en 's avonds schoolfeest Haha!

Anoniem

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:02

wij weten nog niet wat we gaan doen...we hebben igg wel een weddenschap met onze mentor: als iedereen slaagt drinkt ze op eeen examefeest een fles bessenjenerver op...het mens drinkt nooit alcohol dus dat word leuk Haha!!!!!

een tip voor mensen die niets weten: brugwupjes als ze opschool aankomen natspuiten met waterpistolen en daarna onder gooien met bloem Haha! echt mega lachen....of een zwembad bij moonen huren en dat vullen met zeepsopschuim en daar iedereen in gooien...werk echt goed Haha! **spreekt uit ervarig Haha!

0riantje0
Berichten: 540
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:36

0ojannekeo0 schreef:
wij weten nog niet wat we gaan doen...we hebben igg wel een weddenschap met onze mentor: als iedereen slaagt drinkt ze op eeen examefeest een fles bessenjenerver op...het mens drinkt nooit alcohol dus dat word leuk !!!!

een tip voor mensen die niets weten: brugwupjes als ze opschool aankomen natspuiten met waterpistolen en daarna onder gooien met bloem echt mega lachen....of een zwembad bij moonen huren en dat vullen met zeepsopschuim en daar iedereen in gooien...werk echt goed **spreekt uit ervarig


Hahahaha geweldig idee.. maar ik denk niet dat dat van het zeepsopbad gaat lukken bij mij op school.. Verdrietig

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 09:53

Wij hebben vorig jaar examenstunt gehad.
Zat toen in de examenstunt commissie Tong uitsteken (duur woord Knipoog )
En wij hebben vorig jaar een award show gedaan.
Voor beste leraar , leukste leraar, slechts parkerende leraar, meest omkoopbare leraar.. etc etc.
Helemaal in gala stijl, voor de hele school.
Dat was best geslaagd toen Lachen

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 13:15

Wij hebben LSD dag (LSD = Laatste School Dag Schijnheilig )
's morgens een ontbijt op school. Daarna de hele dag spellen, luchtkussen, watergevechten, toernooien, live muziek en enz.
En 's avonds groot feest *o/*

Heb er zin in Haha!

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 14:34

aaargh wij hebben um pas op 19 mei!!!! wasda nou voor onzin Huilen hebben we niet eens keuzeweken meer Verdrietig
maar heb er evengoed zin in Cool

MayaH

Berichten: 164
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Helmond

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 14:39

Ja ik heb dat natuurlijk ook hehe..logisch als we op dezelfde school zitten. Maar is wel stom dat het zo laat is, ben je net uitgetrust van de stunt moet je alweer boven een examen zitten. En het liefst nog fris en fruitig ook

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 14:48

nope, hebben het dacht ik niet meer. De havo klassen en onze vwo-klas gaan naar antwerpen. De vmbo-klassen gaan naar de efteling.

MayaH

Berichten: 164
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Helmond

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:12

Dat is opzich ook heel erg leuk!! Ik denk dat wij alleen maar de school in beslag nemen en savonds een feest

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:13

efteling gaan wij zowiezo elk jaar naar de efteling Clown
voor 20 euro mag je mee met de bus en naar binnen de rest regelt de school Tong uitsteken zorgen dat je om 9 uur op school bent en om 6 uur weer bij de bus, dan maar rondsjokken doorh et park Tong uitsteken

miisshOrse

Berichten: 1956
Geregistreerd: 13-12-04
Woonplaats: Hoekse Waard

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:55

Onze kolderdag is omgezet in een aqua gala, anders vonden ze het zo'n zooitje worden:D

MayaH

Berichten: 164
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Helmond

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 16:11

Als ik een goed beeld heb van een aqua gala dan wordt het als nog een zooitje..... Haha! }>

Anoniem

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 17:28

wij gaan de laatste schooldag trouwens naar fansatialand ofzo iets in duitsland Haha!

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:20

Wij hadden vanmiddag de eerste bespreking van de examenstuntcomissie.... Ben ik ziek Rolleyes
Maarja, morgen even vragen wat er allemaal besproken is ...

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:24

haike schreef:
nope, hebben het dacht ik niet meer. De havo klassen en onze vwo-klas gaan naar antwerpen. De vmbo-klassen gaan naar de efteling.


Dit is op 17 mei....en dan ben ik dus jarig! Los in Antwerpen!

Hierna is bovendien ook nog een feest voor de examenkandidaten waarbij ze 2 introducées mee mogen meenemen, voor zover ik het goed begrepen heb. Wordt dus allemaal helemaal super!

Ik zit dus bij Tess op school!

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:26

BrittKitt schreef:
aaargh wij hebben um pas op 19 mei!!!! wasda nou voor onzin Huilen hebben we niet eens keuzeweken meer Verdrietig
maar heb er evengoed zin in Cool


Wij hebben het ook pas 13 mei

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 18:56

Ik weet trouwens nu wat ik ga aandoen Haha! Ik ga in zo'n middeleeuwse jurk als middeleeuuwse prinses Haha!

ippolata

Berichten: 1344
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:18

cool al die verschillende dingen, ons LSD (laatste school dag) is de 28ste en de 29ste gaan samen dineren en dan uit tot 4 uur s'nachts met thema midden oosten...(iemand ideetjes voor kleding?) en dan volgende datg overdag mogen we de school bevrijden in camping kleding (en alweer iemand ideetjes?) Word wel kicke heb er kei zin in!

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 11:53

wij mogen geen kolderdag want 2jaar geleden heeft de 4e klas van toen geprobeert en school in de brand te steken... beetje jammer maargoed... nu hebben we alleen gala en een etentje ook super gezellie natuurlijk

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Kolderdag/Examenstunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 12:21

huh de school in brand steken Verward dat doe je dan toch op zijn minst als je nog een jaar moet ofzo anders heb je er zelf ook geen lol aan Clown