Bijklussende Bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Emmaa2

Bijklussende Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-24 11:17

Zijn er hier Bokkers die naast hun (fulltime) baan bijklussen? Of die gewoon thuis werken voor een extraatje?

Jaren geleden was hier een topic voor chatoperators, wat een handig klusje was, maar die branche lijkt een beetje dood (ook wel terecht) en ik zit in de zomer eigenlijk met een teveel aan tijd en een teweinig aan geld.

Dus: wat doen jullie ernaast?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 11:20

Niet er naast doe ik het maar er is een groot te kort aan huiselijke oppas adressen.

Renee

Re: Bijklussende Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 12:04

Is dit belastingtechnisch niet heel nadelig (oprechte vraag, belastingen zijn nou niet echt mijn specialiteit en besteed ik zo veel mogelijk uit)?

Ik ken wel mensen die producten fotograferen in winkels voor de prijzen (weet even niet hoe dat heet). Dat klinkt wel als iets wat je redelijk makkelijk bij kan doen. Naar de winkel moet je vaak toch.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 12:20

Renee schreef:
Is dit belastingtechnisch niet heel nadelig (oprechte vraag, belastingen zijn nou niet echt mijn specialiteit en besteed ik zo veel mogelijk uit)?

Ik ken wel mensen die producten fotograferen in winkels voor de prijzen (weet even niet hoe dat heet). Dat klinkt wel als iets wat je redelijk makkelijk bij kan doen. Naar de winkel moet je vaak toch.

Ligt er maar net aan hoe de vork in de steel zit en wat je (totale) inkomen dan gaat zijn. Wel waard om dat vóóraf uit te zoeken ipv achteraf.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie