Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ashley1 schreef:Je kan zeggen dat je het fijn vind dat je nu ervaring hebt kunnen opdoen met een eerste baantje in een vertrouwde omgeving bij je oom, maar dat het je ook leuk lijkt om eens verder te kijken en je het goed voor jezelf lijkt om eens voor een 'echte' baas te werken ipv voor familie.
Zo zoiets bij je passen om te zeggen?
capopjekop schreef:PeanutGuapa schreef:Ik heb geen contract dus kan ik dan gewoon binnen 1 keer stoppen en dat ik daarna niet meer hoef te komen?
En ik denk dat ik het ga doen zoals jij zegt maar ik vind het wel onwijs spannend
Vind je dat netjes richting je oom? Die zit dan opeens met een gat in het rooster?
ashley1 schreef:Ook al werk je niet met een contract en zou je dus direct kunnen wisselen van baan, is het natuurlijk wel zo netjes om je oom wat tijd te geven om voor een vervanger te zorgen. Ik zou dus aanhouden dat je over 2-4 weken ergens anders gaat werken (als je al wat anders hebt). Dan geef je je oom ook de kans iemand anders te zoeken om jouw plek op te vullen.
PeanutGuapa schreef:ashley1 schreef:Ook al werk je niet met een contract en zou je dus direct kunnen wisselen van baan, is het natuurlijk wel zo netjes om je oom wat tijd te geven om voor een vervanger te zorgen. Ik zou dus aanhouden dat je over 2-4 weken ergens anders gaat werken (als je al wat anders hebt). Dan geef je je oom ook de kans iemand anders te zoeken om jouw plek op te vullen.
Er zijn al vaker mensen gestopt en die gingen ook opeens weg maar ik denk dat ik dan wel gewoon nog 1 of 2 keer ga
Gebruikers op dit forum: Deri, DotBot, IASCrawler, Ubermetrics en 23 bezoekers