[ENQ] gezondheidsinformatie

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2310
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

[ENQ] gezondheidsinformatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-24 10:50

Hoi allemaal,

Een vriendin van mijn opleiding heeft wat moeite met respondenten vinden. Zouden jullie haar kunnen helpen door haar vragenlijst in te vullen? Het invullen duurt ongeveer 5 minuten.

De doelgroep van het onderzoek zijn mensen tussen de 18 en 29 jaar oud.

Hier is de survey te vinden: https://tilburghumanities.eu.qualtrics. ... EM1bCPrv0i

Heel erg bedankt!

Tips en opmerkingen stuur ik naar haar door :)

Bowo
Berichten: 2836
Geregistreerd: 11-04-18

Re: [ENQ] gezondheidsinformatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 11:34

Beetje jammer dat er geen algemene opmerkingen worden gevraagd.... Dan maar zo.

Spoiler:
Ik had het stuk tekst met aanbevelingen, maar het was echt verschrikkelijk slecht geschreven. Er was totaal geen causaliteit. Het stuk ging over iemand die zichzelf liet verwaarlozen, dat heeft niets te maken met een sedentaire leefstijl en de gezondheidsrisico's daarvan. Ik snap waar ze heen wilden met het stuk, maar de uitvoering is daarmate slecht, dat ik niet zie hoe hier betrouwbare resultaten uit worden verkregen. Ik kan me echt niet inleven in een stuk met zo'n ongeloofwaardige gang van zaken.

SUSANNEx

Berichten: 833
Geregistreerd: 21-03-12
Woonplaats: Veenendaal

Re: [ENQ] gezondheidsinformatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 12:26

Heb hem ingevuld, maar vond het ook een aparte enquête. De vragen die gesteld werden over dit simpele stuk tekst, vond ik veel te diep gaan. Kan me niet zo goed voorstellen dat hier een resultaat uit komt waar je wat mee kan.

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2444
Geregistreerd: 07-02-11

Re: [ENQ] gezondheidsinformatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 12:48

Het zou prettig geweest zijn als je in je openingstekst hier op bokt even erin gezet had dat je enkel naar hbo + afgestudeerde of studerende mensen zoekt }:0

LoveBodin

Berichten: 4370
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 13:39

Bowo schreef:
Beetje jammer dat er geen algemene opmerkingen worden gevraagd.... Dan maar zo.

Spoiler:
Ik had het stuk tekst met aanbevelingen, maar het was echt verschrikkelijk slecht geschreven. Er was totaal geen causaliteit. Het stuk ging over iemand die zichzelf liet verwaarlozen, dat heeft niets te maken met een sedentaire leefstijl en de gezondheidsrisico's daarvan. Ik snap waar ze heen wilden met het stuk, maar de uitvoering is daarmate slecht, dat ik niet zie hoe hier betrouwbare resultaten uit worden verkregen. Ik kan me echt niet inleven in een stuk met zo'n ongeloofwaardige gang van zaken.



Ik had hetzelfde stuk tekst en ben het helemaal met je eens.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23528
Geregistreerd: 09-04-01

Re: [ENQ] gezondheidsinformatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 14:48

aangezien het plaatsen van enquêtes voor derden niet is toegestaan plaats ik hier een slotje